Gå til innhold

Dere som ligger med opptatte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle kvinner som vil vie livet sitt til menn og barn, men sex det vil de ha. 

Anonymkode: 005b9...1f8

Det kryr av single menn på tinder, sukker osv som bare vil ha sex. Spesielt å bare gå etter opptatte menn. 

Anonymkode: 595a1...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Peonjenta skrev:

Gjør kvinner virkelig slikt?  Er det ikke ille nok at de ikke kan evne å finne sin egen mann men må ta andres?

Dette har pilotfrue.blogg.no nok erfaring med, for øvrig erfaring hun skryter om 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kryr av single menn på tinder, sukker osv som bare vil ha sex. Spesielt å bare gå etter opptatte menn. 

Anonymkode: 595a1...867

Kan være det er den opptatte mannen som går etter dem. 

Anonymkode: 005b9...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjest91 skrev:

Dette har pilotfrue.blogg.no nok erfaring med, for øvrig erfaring hun skryter om 

Går hun etter opptatte menn?

Anonymkode: 005b9...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Går hun etter opptatte menn?

Anonymkode: 005b9...1f8

Gjorde, nå er hun jo gift selv. Skulle likt å se henne forsvare noen som gjorde det hun har gjort, med hennes mann 😀 Som man reder ligger man. Slike folk bør ha dårlig karma.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kryr av single menn på tinder, sukker osv som bare vil ha sex. Spesielt å bare gå etter opptatte menn. 

Anonymkode: 595a1...867

Ja det er skikkelig whitetrash!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid. Jeg elsker å få illsinte koner etter meg som forteller meg hvor jævlig JEG er fordi mannen deres er en dass. 

Anonymkode: c7c97...d7d

du er like jevlig du også, du vet at du er med på å gjøre ham utro

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hender det at dere planter "bevis"? Feks en leppomade i jakkelomma hans, osv?

Anonymkode: e75ac...4d9

Leppomade :fnise: Femåringen min tror det heter.deg.

Leppe-pomade/lebe-pomade. 

Anonymkode: 6f098...756

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev nettopp at du bruker å avsløre utroskap for konene fordi du ikke liker kvinner. Når du først troller, bør du huske hva du har trollet om for 5 minutter siden. 

Anonymkode: 595a1...867

Nei, jeg skrev et sarkastisk innlegg om å legge igjen spor. Ingen som er så dum at de med vilje legger igjen ting med overlegg. Hvorfor skulle man? 

Anonymkode: c7c97...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som ligger med opptatte men tar ikke ansvar for sine handlingar.  De er egoister og har dårlig utviklet empati. 

Anonymkode: acf0a...7a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ligget med en gift mann og nei, det kunne aldri falt meg inn. Håper kona aldri finner ut.

Anonymkode: 436de...457

Fy skam deg! Finn deg en singel mann å ligg med heller. Håper karma biter deg i rumpa! 

Anonymkode: 214a6...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble jeg avslørt «første» gangen jeg var hos min kollega, og visste automatisk hvor toalettet er🙊

Heldigvis hadde ikke kona tenkt noe over det, før etter at jeg hadde reist.. Obs

Anonymkode: e0edd...b12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis man liker å bruke livet på å være tømmebøtte for gifte menn, bitter og sint på alle kvinner i verden - be my guest. 

Anonymkode: 595a1...867

Men situasjonen blir jo den samme for kona til ham hun ligger med? Hun er antakeligvis enda bitrere.

Jeg er enig i at det er en uting å ligge med opptatte menn, men det blir fånyttes å forsøke å skremme kvinner vekk fra det ved å si at de ender opp bitre og alene. Har man et pessimistisk syn på menn og kjærlighet vil man heller være elskerinnen enn den bedratte kona, selv om begge er i en ugunstig situasjon. Det handler vel om å ha kontroll. 

Anonymkode: 79d8c...b18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok ingen gjør det. 

Anonymkode: 595a1...867

:icon_lol:

Anonymkode: eb4ea...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte menn er best, da blir det ikke noe mas. Og i det ligger det selvsagt at jeg ikke legger igjen spor heller

Anonymkode: da1e8...69d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Hvorfor skulle jeg det? Da får jeg jo aldri ligge med han igjen.

Anonymkode: f7bd9...c23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bare etter menn som er i forhold eller som er gift. Synes de er mer tiltrekkende, og det er skikkelig spennende. Liker at de ringen partneren sin når jeg går ned på dem, ikke mange som er villig til det, men noen gjør det.

Synes det er helt ok, har ingen anger. Jeg ville aldri lagt igjen noe som kan ødelegge forholdet, det er bare respektløst overfor mennene og kvinnene de er sammen med. Dessuten er det ikke like gøy om de skulle bli single, da blir mye av spenningen borte.

Anonymkode: 88176...a9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger med en opptatt mann, ikke gift, men han har ''kjærste''. Jeg er usikker på om hun vet om meg, men håper ikke at hun gjør det. Begge er mye i media, så tror det er derfor de fortsatt holder sammen, for de sees svært skjeldent på fritiden.

Anonymkode: 92052...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ligger med en opptatt mann, ikke gift, men han har ''kjærste''. Jeg er usikker på om hun vet om meg, men håper ikke at hun gjør det. Begge er mye i media, så tror det er derfor de fortsatt holder sammen, for de sees svært skjeldent på fritiden.

Anonymkode: 92052...90f

Men du glemte å svare på spørsmålet.

Anonymkode: d4308...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...