Gå til innhold

Dere som ligger med opptatte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hender det at dere planter "bevis"? Feks en leppomade i jakkelomma hans, osv?

Anonymkode: e75ac...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør kvinner virkelig slikt?  Er det ikke ille nok at de ikke kan evne å finne sin egen mann men må ta andres?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid. Jeg elsker å få illsinte koner etter meg som forteller meg hvor jævlig JEG er fordi mannen deres er en dass. 

Anonymkode: c7c97...d7d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid. Jeg elsker å få illsinte koner etter meg som forteller meg hvor jævlig JEG er fordi mannen deres er en dass. 

Anonymkode: c7c97...d7d

Hvorfor gidder du å ligge med en dass?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Hvorfor gidder du å ligge med en dass?

Fordi jeg ikke liker kvinner. 

Anonymkode: c7c97...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hender det at dere planter "bevis"? Feks en leppomade i jakkelomma hans, osv?

Anonymkode: e75ac...4d9

Tror nok ingen gjør det. 

Anonymkode: 595a1...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke liker kvinner. 

Anonymkode: c7c97...d7d

Men når du sitter der som femtiåring, uten mann eller barn, og ser tilbake på livet, blir det ikke like gøy. 

Anonymkode: 595a1...867

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget med en gift mann og nei, det kunne aldri falt meg inn. Håper kona aldri finner ut.

Anonymkode: 436de...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men når du sitter der som femtiåring, uten mann eller barn, og ser tilbake på livet, blir det ikke like gøy. 

Anonymkode: 595a1...867

Kvinner ender alene uansett og menn vil stort sett ikke ha barn så det blir mye det samme hvilke menn man har kastet bort tid på.

Anonymkode: c7c97...d7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner ender alene uansett og menn vil stort sett ikke ha barn så det blir mye det samme hvilke menn man har kastet bort tid på.

Anonymkode: c7c97...d7d

Kjenner ingen i min omgangskrets som er alene når de er 50. Og de fleste kvinner vil ha barn. Men hvis man liker å bruke livet på å være tømmebøtte for gifte menn, bitter og sint på alle kvinner i verden - be my guest. 

Anonymkode: 595a1...867

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner ingen i min omgangskrets som er alene når de er 50. Og de fleste kvinner vil ha barn. Men hvis man liker å bruke livet på å være tømmebøtte for gifte menn, bitter og sint på alle kvinner i verden - be my guest. 

Anonymkode: 595a1...867

Spesiell vennekrets. Siden 1 million av befolkningen bor alene. Det er klart de fleste kvinner vil ha barn, men det hjelper lite når menn ikke vil ha barn. Jeg er ikke bitter på kvinner. Jeg syns det er mange flere bra kvinner enn bra menn f.eks. Menn har jeg derimot ingen grunner til å ha respekt for og handler deretter. 

Anonymkode: c7c97...d7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesiell vennekrets. Siden 1 million av befolkningen bor alene. Det er klart de fleste kvinner vil ha barn, men det hjelper lite når menn ikke vil ha barn. Jeg er ikke bitter på kvinner. Jeg syns det er mange flere bra kvinner enn bra menn f.eks. Menn har jeg derimot ingen grunner til å ha respekt for og handler deretter. 

Anonymkode: c7c97...d7d

Du skrev nettopp at du bruker å avsløre utroskap for konene fordi du ikke liker kvinner. Når du først troller, bør du huske hva du har trollet om for 5 minutter siden. 

Anonymkode: 595a1...867

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg ødelegge ekteskapet deres og livet hennes selv om jeg ligger med mannen hennes? Nei, vet du hva. 

Anonymkode: 28c95...5ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør du dette, ts? Ellers synes jeg fokuset er litt merkelig, tråden kunne hett menn som er utro.

Anonymkode: 2f584...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ingen i min omgangskrets som er alene når de er 50. Og de fleste kvinner vil ha barn. Men hvis man liker å bruke livet på å være tømmebøtte for gifte menn, bitter og sint på alle kvinner i verden - be my guest. 

Anonymkode: 595a1...867

Ikke alle kvinner som vil vie livet sitt til menn og barn, men sex det vil de ha. 

Anonymkode: 005b9...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...