Gå til innhold

Janne Jemtland


JuliaKepler

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blander kortene - Kripos avgjør ikke skyldspørsmålet, det er det retten som gjør. Og Baneheia duger ikke som eksempel på at en partner tas for drap. 

Og når det gjelder nettopp partnerdrap så er du helt på jorder om du mener det ikke kreves bevis for å dømme partnere. Det er som regel solide tekniske bevis og tilståelse som ligger til grunn for domfellelse, de gangene drapsmannen ikke tar livet av seg selv også da. 

Hvofor dette vanvittige behovet for å bortforklare at drap på kvinner oftestbegps av partner el ex? Så vanvittig behov for å unnskylde menn at du fornekter simple fakta? 

Anonymkode: bf646...4dd

Har du hørt om Gry Hosein-saken? Der var det ingen beviser. Det var ingening. En likhund som markerte noe og en annen likhund som ikke gjorde det. Gamal Hosein ble dømt fordi de ikke klarte å sannsynliggjøre noe alternativ. Mannen/partneren/eksen blir som regel siktet og dømt, fordi det som regel er riktig at vedkommende er skyldig. Det er det første politiet tenker i slike saker, og da er det lett å gå i bekreftelsesfellene.

Anonymkode: a27e3...8e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, i så fall skrev:

Jeg kan ikke skimte det en gang, jeg. Hvor ser du den?

Øverst til venstre et sted? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodet lå under et lag med snø. Det ble funnet av en turgåer med hund.  På det bildet så ser det ut som om de har fjernet all snøen blodet på. Har sett et bilde fra nrk hvor et av blodfunnene var vist. 

Anonymkode: 3c69a...88b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Minlillesky skrev:

Sjansen for at hun lever er vel svært liten. Med tanke på blodet de har funnet, og vinterkulden, typeklær (godt/dårlig kledd). Mangel på mat/vann, og evt. skader. Du vet nok hva jeg tror hun er, men skal ikke si det.. hun er ikke funnet enda dessverre... 

Jeg tenker på hvor redd hun var .

Anonymkode: 58de1...370

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker på hvor redd hun var .

Anonymkode: 58de1...370

Jeg har opplevd vold å vet følelse av å ikke vite om du overlever .

Anonymkode: 58de1...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blodet lå under et lag med snø. Det ble funnet av en turgåer med hund.  På det bildet så ser det ut som om de har fjernet all snøen blodet på. Har sett et bilde fra nrk hvor et av blodfunnene var vist. 

Anonymkode: 3c69a...88b

Virker rimelig at de vil fjerne blodsporene. Det gjør de også ved bilulykker/viltpåkjørsler eller andre tilfeller der 'ikke ubetydelige mengder blod' ligger godt synlig. 

Anonymkode: c43eb...36b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Markeringsmaling.

Anonymkode: c43eb...36b

Åja. Fjerna linken nå.

Endret av 123Sol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mortem skrev:

Åja. Fjerna linken nå.

Fint. Ikke at det spiller noen rolle sånn egentlig. 

Kan være greit å ha i tankene at nrk (eller andre norske nyhetskanaler) ikke legger ut åstedsbilder som faktisk viser noe i denne type saker.

Anonymkode: c43eb...36b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er også merkelig at telefonen hennes slo inn i en liten periode langt fra hjemmet. Akkurat som om telefonen har vært avslått for plutselig å bli slått på (for å lage villedende spor?).

Anonymkode: 5b095...bd8

Hvorfor det merkelig mannen hadde tlf der for å forvirre folk.

Anonymkode: 58de1...370

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet dere menge blod og at det ikke lå snø over?

Anonymkode: 5c3e6...051

Politiet har sagt at det var en ikke ubetydelig mengde blod, og at det var omtrent like mye blod på begge stedene. Han som fant den ene blodflekken beskriver det slik: «– Jeg tenkte at det måtte være blod fra et rådyr eller et annet dyr. Det var ganske mye, sier han.»

https://www.nrk.no/ho/magnar-fant-blodsporet-etter-janne-1.13860448

 

Anonymkode: e3914...f13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at enten har det vært krangling ol og at drapet ikke har skjedd før etter blodsporene og mobilbruken, eller at noen ( ektemannen?) har forsøkt å villede politiet..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ak90 skrev:

Tenker at enten har det vært krangling ol og at drapet ikke har skjedd før etter blodsporene og mobilbruken, eller at noen ( ektemannen?) har forsøkt å villede politiet..

 

1 minutt siden, Ak90 skrev:

Tenker at enten har det vært krangling ol og at drapet ikke har skjedd før etter blodsporene og mobilbruken, eller at noen ( ektemannen?) har forsøkt å villede politiet..

Blodsporene og mobil tlf er å villede politiet .Hørte dem sa man meldte henne savnet etter et og halvt døgn da har han har hatt god tid å tenke plante spor og fjerne offeret. 

Anonymkode: 58de1...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Ak90 skrev:

Jeg tror ektemannen har gjort det.. forstår ikke helt hva ellers som kan ha skjedd.. 

Ja. Det er allerede veldig merkelig at han brukte 30 timer på å si i fra til politiet.

Anonymkode: bad0d...46c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på mennesker som dreper og nekter og gråter krokodilletårer.

Anonymkode: 58de1...370

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er allerede veldig merkelig at han brukte 30 timer på å si i fra til politiet.

Anonymkode: bad0d...46c

Får gjort mye på 30 timer.

Anonymkode: 58de1...370

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får gjort mye på 30 timer.

Anonymkode: 58de1...370

Absolutt.

Anonymkode: bad0d...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...