Gå til innhold

Janne Jemtland


JuliaKepler

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dro dem sammen fra den festen?

Anonymkode: 4f33d...c98

Ja

Anonymkode: 1fae5...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dro dem sammen fra den festen?

Anonymkode: 4f33d...c98

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte hvorfor de har ventet to uker med å undersøke parets bolig. 

Og jeg fatter heller ikke hvorfor de har innkalt til pressekonferanse. For politiadvokat Julie Dalsveen... Snakk om arrogant dame! Hun sitter nærmest og himler med øynene av spørsmålene fra pressen. Hun vil jo ikke si annet enn at ektemannen er siktet og da kunne de vel bare ha sendt ut en pressemelding

Anonymkode: b36aa...cfd

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fatte hvorfor de har ventet to uker med å undersøke parets bolig. 

Og jeg fatter heller ikke hvorfor de har innkalt til pressekonferanse. For politiadvokat Julie Dalsveen... Snakk om arrogant dame! Hun sitter nærmest og himler med øynene av spørsmålene fra pressen. Hun vil jo ikke si annet enn at ektemannen er siktet og da kunne de vel bare ha sendt ut en pressemelding

Anonymkode: b36aa...cfd

Himler sikkert med øynene fordi pressen gjentar seg selv når hun gang på gang sier at hun ikke vil gi ut de og de opplysningene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fatte hvorfor de har ventet to uker med å undersøke parets bolig. 

Og jeg fatter heller ikke hvorfor de har innkalt til pressekonferanse. For politiadvokat Julie Dalsveen... Snakk om arrogant dame! Hun sitter nærmest og himler med øynene av spørsmålene fra pressen. Hun vil jo ikke si annet enn at ektemannen er siktet og da kunne de vel bare ha sendt ut en pressemelding

Anonymkode: b36aa...cfd

Nå holder det! Dette er helt standard og uansett ikke politiadvokaten sin ide!

Anonymkode: a27e3...8e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fatte hvorfor de har ventet to uker med å undersøke parets bolig. 

Og jeg fatter heller ikke hvorfor de har innkalt til pressekonferanse. For politiadvokat Julie Dalsveen... Snakk om arrogant dame! Hun sitter nærmest og himler med øynene av spørsmålene fra pressen. Hun vil jo ikke si annet enn at ektemannen er siktet og da kunne de vel bare ha sendt ut en pressemelding

Anonymkode: b36aa...cfd

For en ubrukelig pressekonferanse, alt som ble sagt om og om igjen var jo "dette vil jeg ikke gå nærmere innpå" med en hånende og besk tone. Partneren hennes ved siden av var i det minste ganske høflig og vennlig i sine svar. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fatte hvorfor de har ventet to uker med å undersøke parets bolig. 

Og jeg fatter heller ikke hvorfor de har innkalt til pressekonferanse. For politiadvokat Julie Dalsveen... Snakk om arrogant dame! Hun sitter nærmest og himler med øynene av spørsmålene fra pressen. Hun vil jo ikke si annet enn at ektemannen er siktet og da kunne de vel bare ha sendt ut en pressemelding

Anonymkode: b36aa...cfd

Arrogant? Det er en dypt tragisk sak. De skal holde et utrykksløst ansikt. Har ikke sett noen himling med øyne, men når journalister stadig spør om det samme hun har sagt de ikke kommer til å gå inn på nå, så burde det jo gå inn.

Anonymkode: 73c12...f86

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fatte hvorfor de har ventet to uker med å undersøke parets bolig. 

Og jeg fatter heller ikke hvorfor de har innkalt til pressekonferanse. For politiadvokat Julie Dalsveen... Snakk om arrogant dame! Hun sitter nærmest og himler med øynene av spørsmålene fra pressen. Hun vil jo ikke si annet enn at ektemannen er siktet og da kunne de vel bare ha sendt ut en pressemelding

Anonymkode: b36aa...cfd

Arrogant, ikke i det hele tatt. Hun var veldig saklig og tydelig på hva hun kunne si og ikke si. Og likevel prøvde journalistene å få henne til å si for mye. Jeg himlet også med øynene over noen av spørsmålene, som vi alt viste svaret på.

Anonymkode: 1dcf3...d60

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arrogant, ikke i det hele tatt. Hun var veldig saklig og tydelig på hva hun kunne si og ikke si. Og likevel prøvde journalistene å få henne til å si for mye. Jeg himlet også med øynene over noen av spørsmålene, som vi alt viste svaret på.

Anonymkode: 1dcf3...d60

Norske journalister er stort sett idioter, intet nytt der.

Anonymkode: a27e3...8e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
Akkurat nå, WubWub skrev:

For en ubrukelig pressekonferanse, alt som ble sagt om og om igjen var jo "dette vil jeg ikke gå nærmere innpå" med en hånende og besk tone. Partneren hennes ved siden av var i det minste ganske høflig og vennlig i sine svar. 

 

Har aldri opplevd at de på første pressekonferanse sier noe annet enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husmusa70 said:

Skjønner ikke at de ikke har ransaket boligen før, de kunne grepet han for to uker siden.

Mener det må gå så så langt tid før de kan ransake uten at noen på den eiendommen er mistenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, WubWub skrev:

For en ubrukelig pressekonferanse, alt som ble sagt om og om igjen var jo "dette vil jeg ikke gå nærmere innpå" med en hånende og besk tone. Partneren hennes ved siden av var i det minste ganske høflig og vennlig i sine svar. 

 

Jeg syntes den pressekonferansen var ett ypperlig eksempel på at; jo, det finnes innmari mange dumme spørsmål.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Husmusa70 skrev:

Skjønner ikke at de ikke har ransaket boligen før, de kunne grepet han for to uker siden.

Det er ikke lov til å ransake boliger uten medhold fra en dommer, og grunnlaget må være skjellig grunn til mistanke av grov kriminalitet. Om ingen funn har gjort at det ikke var skjellig grunn til mistanke før nå, så er det derfor.

Anonymkode: aab17...c88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der forsnakket nok politiet seg, han sa at dem nå vil forsette å etterforske på åsstedet,(altså er eiendommen åsstedet). når tv2 spurte om dette direkte, kunne han ikke svare på det...

Anonymkode: 5c927...d54

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, WubWub said:

Nei. Jeg er evig optimist 

Politiet har bekreftet at de ikke vil finne henne i live. Det gjorde de på pressekonferansen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, anno1 skrev:

Politiet har bekreftet at de ikke vil finne henne i live. Det gjorde de på pressekonferansen.

Åh? Jeg syntes de sa at søket om å finne henne i live fremdeles er første prioritet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...