Gå til innhold

Låser du ytterdøren når du er hjemme`?


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

Har du\dere alltid ytterdøren til huset\leiligheten låst når dere er hjemme ?

 

Jeg har alltid døra låst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin
Akkurat nå, Kragebein skrev:

Ja, døren vår er alltid låst med mindre vi er rett ute med bosset. 

Jeg låser til og med døren da jeg. Eneste gangen jeg ikke gjør det er om jeg henter posten fordi postkasse er 3 meter fra ytterdøra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, når jeg er alene, eller når alle er kommet inn for dagen. Har den ikke låst på dagtid når ungene går inn og ut, og jeg er hjemme. Den er kun låst om kvelden og natten når mannen er hjemme.

Endret av Tiara07
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid! Smekklås :) Leste nyhetssaker fra byen jeg bor i om en fyr som gikk inn i ulåste leiligheter og spurte etter en person som ikke bodde der for ikke så lenge siden, så tar ingen sjanser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri når jeg er hjemme, bare om natten. 

Ser ikke vitsen med å låse seg inne. Men vi bor langt på bygda så lite farlige ting som kan skje her. Om noen kommer rett inn så er det gjerne bare en nabo eller svigers.

Anonymkode: 3989b...969

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, låser kun om kvelden om jeg er alene etter det er mørkt, eller om jeg er alene og i dusjen. Må da være måte på å låse seg inne. 

Anonymkode: 243fa...052

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg låser til og med døren da jeg. Eneste gangen jeg ikke gjør det er om jeg henter posten fordi postkasse er 3 meter fra ytterdøra.

Bosspannet vårt er enda nærmere enn det, vi trenger ikke engang å gå ut ytterdøren ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
Akkurat nå, Kragebein skrev:

Bosspannet vårt er enda nærmere enn det, vi trenger ikke engang å gå ut ytterdøren ;) 

Søppeldunkene jeg bruker er rundt 30 meter fra leiligheten. Så den er litt lenger borte for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri når jeg er hjemme, bare om natten. 

Ser ikke vitsen med å låse seg inne. Men vi bor langt på bygda så lite farlige ting som kan skje her. Om noen kommer rett inn så er det gjerne bare en nabo eller svigers.

Anonymkode: 3989b...969

Det er jo derfor vi andre låser. Folk som kommer rett inn forblir da på utsiden. Og jeg velger å åpne. Eller å la være. Jeg har da som oftest mye mer spennende ting fore enn å ta imot uanmeldt besøk..

Anonymkode: 2ae42...89e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Søppeldunkene jeg bruker er rundt 30 meter fra leiligheten. Så den er litt lenger borte for meg.

Skjønner, da hadde jeg også låst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg alltid! 

Jeg leser mye krim fra virkeligheten, og noe som går igjen hos endel massemordere er det at de har gått fra dør til dør, og en den ulåst så føler de at de nesten er inviterte til å gå inn til folk. Grøss.

Anonymkode: b8ef8...94c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det gjør jeg ikke. låser nesten aldri døra om jeg skal på butikken heller. Bilen står i ulåst garasje med nøklene i.

Anonymkode: 3f611...b99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...