Gå til innhold

Kjøre til Danmark


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal på ferie i sommer til Danmark, nærmere bestemt bjerringbro. Vi vil da ta båten ned til Danmark, men hjem igjen vurderer vi å kjøre. Vi bor på Sørlandet. Har lett lenge etter ruter på kartet bare for å se omtrent hvor mange timers kjøring det blir hjem igjen. Vi vil da kjøre over til Sverige, og ta Horten Moss ferga, for så å kjøre hjem til krsand derfra. Noen som har peiling? Når vi prøver å lage ruten i kart og på GPS så finner den bare den korteste veien, som er ferge over fra DK til SE, men det ønsker vi ikke. Vi vil kjøre over til København 

Anonymkode: d873e...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjørt til København flere ganger. Pleier å ta Helsingborg-Helsingør-ferjen og resten E6. Det tar ca. 6 timer mellom Helsingborg og Horten.

Anonymkode: d5313...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt den strekningen mange ganger (dog til østlandet og ikke sørlandet). Om det ikke er veldig mye trafikk bruker du rundt 6 timer til Moss innkludert noen stopp for å gå på do, spise litt, strekke på beina osv osv.  Fra Horten til Kristiansand har vi brukt en drøye 4 timer. Jeg ville nok beregnet hakket bedre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sirah skrev:

Jeg har kjørt den strekningen mange ganger (dog til østlandet og ikke sørlandet). Om det ikke er veldig mye trafikk bruker du rundt 6 timer til Moss innkludert noen stopp for å gå på do, spise litt, strekke på beina osv osv.  Fra Hortenområdet til Kristiansand har vi brukt en drøye 4 timer. Jeg ville nok beregnet hakket bedre tid.

Jeg vet ikke hvorfor denne kom opp..... Moderator må gjerne slette 🤔

Endret av Sirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...