Gå til innhold

Trump vil ha flere immigranter fra Norge, færre fra "shithole countries"


NordicViking

Anbefalte innlegg

Washington Post skriver at Trump har uttrykt frustrasjon over at det kommer så mange immigranter fra "shithole countries" til USA, med referanse til afrikanske land samt Haiti. Samtidig foreslo han at USA burde ta imot flere immigranter fra land som Norge.

Kan vi vente enklere regler for nordmenn som ønsker å flytte permanent til USA? Det gjenstår å se.  :cowboy: :cowboy:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det Trump prøver å si, er at han vil ha hvite immigranter. 

Anonymkode: 2296a...ea0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det Trump prøver å si, er at han vil ha hvite immigranter. 

Anonymkode: 2296a...ea0

Eller lettere å integrere, høytutdannende og ærlige arbeidere uten kriminelle hensikter.

Anonymkode: 194a9...194

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det Trump prøver å si, er at han vil ha hvite immigranter. 

Anonymkode: 2296a...ea0

Så rett fra levra han snakker tviler jeg på at han ville skjult intensjonene sine med det han sier. 

Anonymkode: 52160...f7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det Trump prøver å si, er at han vil ha hvite immigranter. 

Anonymkode: 2296a...ea0

Det er langt mindre problemer med immigranter fra land som Norge. Tror det er det Trump mener.

Anonymkode: a11dd...bf3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller lettere å integrere, høytutdannende og ærlige arbeidere uten kriminelle hensikter.

Anonymkode: 194a9...194

Mange immigranter fra andre land enn Norge som er høytutdannede og ærlige arbeidere uten kriminelle hensikter, da:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo naturlig, Nordmenn som immigrerer til USA gjør det for godt betalte jobber. IT folk og entreprenører drar til San Fransisco, Finansfolk drar til New York, oljefolk drar til Texas, artister, skuespillere, regissører, og kreative folk. drar til Los Angeles eller New York, og Akademikere drar dit de får forske. 

Men mange av disse returnerer også til Norge etter et par år. Noen forblir. 

Det er sjeldent du hører om Norske emigranter som drar til USA for å jobbe på supermarked, eller liknende. 

Anonymkode: 2296a...ea0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller lettere å integrere, høytutdannende og ærlige arbeidere uten kriminelle hensikter.

Anonymkode: 194a9...194

Nemlig, for alle tilflyttere fra Europa og deres etterkommere faller utenfor denne likning, med eller uten utdanning :murvegg:

Anonymkode: 30784...562

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, NordicViking said:

Washington Post skriver at Trump har uttrykt frustrasjon over at det kommer så mange immigranter fra "shithole countries" til USA, med referanse til afrikanske land samt Haiti. Samtidig foreslo han at USA burde ta imot flere immigranter fra land som Norge.

Kan vi vente enklere regler for nordmenn som ønsker å flytte permanent til USA? Det gjenstår å se.  :cowboy: :cowboy:

Skulle ønske Erna Solberg sa det samme.

Anonymkode: c7020...bf4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Bottega said:

Mange immigranter fra andre land enn Norge som er høytutdannede og ærlige arbeidere uten kriminelle hensikter, da:-)

Joda, men sjansen for at de ikke er det er nok høyere enn fra f.eks. land som Norge.

Anonymkode: e46bc...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bottega skrev:

Mange immigranter fra andre land enn Norge som er høytutdannede og ærlige arbeidere uten kriminelle hensikter, da:-)

Ja, særlig de fra Somalia :)

Anonymkode: 8fc16...878

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Trump sier høyt det alle andre egentlig tenker men ikke tør nevne i søvne engang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var immigranter fra "land som Norge" som bygde landet til den flotte nasjonen det en gang var. Så kom det en hel del mennesker fra shithole countries og bygde det ned igjen. Akkurat det samme som vi skjer nå i Europa. Det er utrolig nok europeere som bygde Europa og det er europeere som bygde USA. Det er europeere som har lagd de mest suksessfulle samfunnene, det er jo ikke rart folk vil ha oss eller dra hit.

Likevel så er det ingen rettighet å delta i hva "vi" har bygget.

Anonymkode: b7b6c...b50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skulle jeg gidde å flytte til USA når jeg vinner i lotto hver eneste dag med å tilfeldigvis bli født i Norge???

Anonymkode: 7a91b...500

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er så lol. Tenk at USA har en president som ordlegger seg på den måten han gjør. Det overrasker meg nesten hver dag.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
1 minutt siden, Lava Anne skrev:

Han er så lol. Tenk at USA har en president som ordlegger seg på den måten han gjør. Det overrasker meg nesten hver dag.

Jeg syns det er helt fantastisk! :nori:

Han sier jo bare det vi alle tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rosetelys skrev:

Jeg syns det er helt fantastisk! :nori:

Han sier jo bare det vi alle tenker.

Jeg deler svært sjelden tanker med trump, og er stort sett rystet og irritert på alt han klarer å si og skrive. 

Så du trenger ikke snakke på mine vegne, takk. 

Anonymkode: b7187...7a1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosetelys said:

Jeg syns det er helt fantastisk! :nori:

Han sier jo bare det vi alle tenker.

Tja, når jeg ser hvor mange «innvandrere» her i USA som jobber i shit-tier jobs, så lurer jeg virkelig på hvordan de skulle ha klart seg uten.

Anonymkode: 42009...925

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...