Gå til innhold

Hvilken designerveske bør jeg gå for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en veske fra Stella McCartney? Litt annerledes enn det "alle" andre har... ;)

Anonymkode: f0df1...3e6

Enig. En del kul design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to vesker fra HM og en fra Ellos, de er alle i skinn, av god kvalitet og ligner slett ikke på sånne overprisede greier. Men de mangler jo selvsagt en logo som proklamerer at jeg har mer penger enn vett..

Anonymkode: 10dd8...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to vesker fra HM og en fra Ellos, de er alle i skinn, av god kvalitet og ligner slett ikke på sånne overprisede greier. Men de mangler jo selvsagt en logo som proklamerer at jeg har mer penger enn vett..

Anonymkode: 10dd8...ca4

Min fra Hermes har ingen logo ☺️

Anonymkode: d5dc3...f82

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to vesker fra HM og en fra Ellos, de er alle i skinn, av god kvalitet og ligner slett ikke på sånne overprisede greier. Men de mangler jo selvsagt en logo som proklamerer at jeg har mer penger enn vett..

Anonymkode: 10dd8...ca4

Kanskje du skal slutte å dømme folk som har andre prioriteringer enn deg?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min fra Hermes har ingen logo ☺️

Anonymkode: d5dc3...f82

De fleste designervesker har ikke store logoer.  Mange intetanende mennesker kommer ikke til å kunne se på vesken din at den koster 10 000 ++ kroner.  Det er bare folk som er interessert i slikt som vet det.  Du kan like gjerne ha kjøpt den på Morris. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to vesker fra HM og en fra Ellos, de er alle i skinn, av god kvalitet og ligner slett ikke på sånne overprisede greier. Men de mangler jo selvsagt en logo som proklamerer at jeg har mer penger enn vett..

Anonymkode: 10dd8...ca4

Jeg har ofte lurt på hvorfor de som ikke interesserer seg for designervarer føler sånn behov for å snakke nedlatende om de som gjør det. Jeg blåser i om veska de er fra hm, så kan ikke du blåse i at min er fra chanel?

Anonymkode: a8328...9e6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jo flere ganger jeg ser på den Mulberryveska jo mer syns jeg den ligner på en Birkin. Tydelig at de har hentet inspirasjon fra Hermès.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Peonjenta skrev:

Må si at jo flere ganger jeg ser på den Mulberryveska jo mer syns jeg den ligner på en Birkin. Tydelig at de har hentet inspirasjon fra Hermès.

Jeg er delvis enig med deg. At de har hentet noe inspirasjon fra birkin kan jeg være enig i, men jeg syns likevel Mulberryen er langt for lik en birkin. Den har fortsatt mye mulberry ved seg. 

Anonymkode: a8328...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av disse veskene er investeringer akkurat, skal du investere så må du gå for Chanel eller Hermes. Men for å svare på spørsmålet ditt så liker jeg jeg både Sac du Jour og den fra Mulberry. Jeg ville gått for en av dem. 

Anonymkode: cf1d2...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av disse veskene er investeringer akkurat, skal du investere så må du gå for Chanel eller Hermes. Men for å svare på spørsmålet ditt så liker jeg jeg både Sac du Jour og den fra Mulberry. Jeg ville gått for en av dem. 

Anonymkode: cf1d2...767

Nei, det har du nok rett i. Investere ble kanskje feil ord. Chanel har jeg investert i allerede da. Det var min aller første designerveske, en svart klassisk preloved flapbag. Hermes er jeg utrolig nok ikke så fan av. Hverken birkin eller kelly har noen gang stått på listen min. Og siden jeg ikke ELSKER veskene slik jeg elsker b.la. Chanel, er det uaktuelt å legge så mye penger i det. Disse veskene jeg har listet opp syns jeg alle er fantastisk fine, og de ligger til en sånn pris at jeg kan kjøpe de nye fra butikken. Men en investering blir det kanskje ikke. Forhåpentligvis blir det en veske jeg kan bruke og bruke og aldri får lyst å selge. 

Anonymkode: a8328...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har du nok rett i. Investere ble kanskje feil ord. Chanel har jeg investert i allerede da. Det var min aller første designerveske, en svart klassisk preloved flapbag. Hermes er jeg utrolig nok ikke så fan av. Hverken birkin eller kelly har noen gang stått på listen min. Og siden jeg ikke ELSKER veskene slik jeg elsker b.la. Chanel, er det uaktuelt å legge så mye penger i det. Disse veskene jeg har listet opp syns jeg alle er fantastisk fine, og de ligger til en sånn pris at jeg kan kjøpe de nye fra butikken. Men en investering blir det kanskje ikke. Forhåpentligvis blir det en veske jeg kan bruke og bruke og aldri får lyst å selge. 

Anonymkode: a8328...9e6

Det er helt ok at du ikke liker Hermes. Jeg skrev det jeg skrev fordi du sa at du ville investere. 

Anonymkode: cf1d2...767

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville gått for Mulberry av disse du viser her. Problemet jeg har med de mindre sac du jour er at den ikke har noen rom som kan lukkes, og det synes jeg vesker skal ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ville det stått mellom Mulberry og Saint Laurent. Begge er veldig fine og jeg trooooor faktisk jeg ville valgt Sac De Jour, men under sterk tvil :) .  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tom Bäcker

I følge bonusdatteren min bør alt fra Michael Kors samles inn, males opp og brukes som isolasjonsmaterialer i nybygg. Hun har en Gucci.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tom Bäcker skrev:

I følge bonusdatteren min bør alt fra Michael Kors samles inn, males opp og brukes som isolasjonsmaterialer i nybygg. Hun har en Gucci.

Michael Kors er noe ræl--

Anonymkode: fd52c...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tom Bäcker skrev:

I følge bonusdatteren min bør alt fra Michael Kors samles inn, males opp og brukes som isolasjonsmaterialer i nybygg. Hun har en Gucci.

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Michael Kors er noe ræl--

Anonymkode: fd52c...845

Michael Kors er blitt så vanlig at nå elsker folk å hate disse veskene. På mange måter er de blitt designerveskenes svar på Kählervasene ;) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste seriøse nettbutikker trekker fra utenlandsk moms når de sender ut av eu. Da momses den ved ankomst. Eneste påslaget blit gebyret på rundt 260,- 😊

Anonymkode: d5dc3...f82

Man betaler alltid et gebyr når man handler vesker fra utlandet, det er vel 25 % av totalprisen som går til moms. (Handler fra de seriøse butikkene Netaporter, Mytheresa, Shopbop osv. Jeg må alltid betale flere tusen i moms etter veskekjøp).

13 timer siden, Benedicte Isabel skrev:

Du har den i small? ja, skulderreim er ikke dumt! Veldig greit at man kan bruke vesken på flere måter. Vil du si det er god kvalitet på vesken. Og holder den formen sin etter man har brukt den litt? Jeg har aldri eid en Mulberry, så er ikke helt sikker. 

Jeg har den i small ja :) Kvaliteten på Mulberry er generelt veldig god. Akkurat denne vesken har et litt tynnere skinn enn for eksempel den eldre Bayswater. Altså, ikke tynt, men noe tynnere, slik at den blir lettere og nettere. Det synes jeg er en stor fordel.   Jeg har ikke brukt den lenge nok til å si noe om kvaliteten over tid, men jeg kan aldri tenke meg at det er noe dårligere enn andre Mulberry-vesker. Generelt en veldig pen veske som rommer mye, og ser veldig bra ut.

Anonymkode: 096ac...bc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...