Gå til innhold

Kortvokste menn - Penis


Kim123

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener ikke TS kortvokst som i dverg?? :klo: Ikke at en mann er lavere enn snittet bare. Eller misforstår jeg TS helt?

Men jeg har hvert fall hørt at det varier litt på hvordan type kortvokst en er. Det finnes forskjellige type "dverg sykdommer/varianter" (beklager for om det er støtende å bruke dverg, og beklager om det ikke regnes som sykdom). Slik jeg husker det påvirker det skjelettet og ikke vekst på penis, så penis er av vanlig størrelse. Men det finnes og varianter som går på utviklingen til hele kroppen og da vil heller ikke penis være utvokst (kan ikke stå inne for at dette stemmer, men er det jeg husker hvert fall.

Anonymkode: 4c910...f6e

Jeg mente Dverg ja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en kjæreste for over 20 år siden, som var kortvokst, noen hm høyere enn meg , ca 167. Han hadde stooor penis:)

Anonymkode: 48c4a...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med én mann jeg vil si er på grensen til kortvokst. Penisen hans var bra.

Anonymkode: 411cb...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 22.29, Charlene87 skrev:

Hadde en eks som er 165 cm høy, han hadde ganske stor

165-170 cm er da ikke kortvokst !

Anonymkode: 4593a...4b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kort og har store pupper.... 

Anonymkode: 48c4a...5e4

...Okei... Penisen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snitt penis er 8% av mannens høyde.

Min penis er 13.3% av min høyde. 

Husk at kortvokste ikke nødvendigvis har relativt lave testosteronverdier. At de ikke har høye HGH verdier, eller responderer lavt på HGH, påvirker høyden. Det er testosteron som påvirker muskuatur og penis mest under naturlige forhold.

I hele dette vil DNA være premissleverandør.

Husk at motvarianten der HGH er høyt og testosteronnivået relativt lavt er resultatet motsatt. Uvanlig høy, relativt smale skuldre, store ører/hake/nese, men med lite muskler, små testis og mikropenis.

Hva hadde du valgt?

Jeg lever godt med mine 175 cm høyde.

Hvor mange prosent av høyden er din?

 

Anonymkode: 03997...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en usaklig tråd.

Dette blir det samme som høye kvinner har mest trolig en veldig lang skjedegang og det er vel ikke så veldig tiltrekkende for mange menn vet jeg.

Anonymkode: e4a9b...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Selv om det finnes unntak er det absolutt vanligst at penisstørrelsen står i forhold til resten av kroppen. Unødvendig å ta risikoen med en kort mann når det det er så mange andre å velge av.

Anonymkode: aa5ad...582

eh heh ? mener du man skal velge vekk lavere menn fordi det kan være de har mindre penis ? det er cm i penis det går i altså ?

kanskje du burde ta en titt på hulen mellom bena dine, den må være ganske stor om du driver å gå rundt med målebånd

Anonymkode: 7e8ec...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mitt skjønn er mange damer temmelig tjukke i huet når de velger mann basert på høyde og kukstørrelse. Ikke rart det blir mange skilsmisser. :hakeslepp:

Anonymkode: e4a9b...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en usaklig tråd.

Dette blir det samme som høye kvinner har mest trolig en veldig lang skjedegang og det er vel ikke så veldig tiltrekkende for mange menn vet jeg.

Anonymkode: e4a9b...e5f

Er det noen som går rundt og tror på det der? At høyde har noe med hvor lang skjeden er? 

Eller at korte menn=kort penis og omvendt. 

Folk er da dummere enn jeg hadde trodd. 

Anonymkode: 561a7...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en usaklig tråd.

Dette blir det samme som høye kvinner har mest trolig en veldig lang skjedegang og det er vel ikke så veldig tiltrekkende for mange menn vet jeg.

Anonymkode: e4a9b...e5f

Er det det ikke vidden som spiller rolle da?

Er jo dritvondt å bli bunna, skulle heller hatt en lang skjede.

Anonymkode: 81d41...428

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Forundret.. skrev:

Kortvokst..

:roll: Jeg skriver "kortvokst" flere ganger, men da damene trodde at jeg mente "vanlig" kort mann, skrev jeg dverg for at di skulle skjønne hvilke type "kortvokst" jeg mente.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Madde123 skrev:

:roll: Jeg skriver "kortvokst" flere ganger, men da damene trodde at jeg mente "vanlig" kort mann, skrev jeg dverg for at di skulle skjønne hvilke type "kortvokst" jeg mente.. 

Etter hva jeg har forstått så er det å bruke ordet dverg slik som det å bruke ordet neger, altså ikke noe særlig poppis...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Madde123 said:

:roll: Jeg skriver "kortvokst" flere ganger, men da damene trodde at jeg mente "vanlig" kort mann, skrev jeg dverg for at di skulle skjønne hvilke type "kortvokst" jeg mente.. 

Ja, det du mener er det medisinske begrepet kortvokst, dvs. under 150 cm for menn. Så du kan jo skrive under 150, da vil nok de fleste forstå hva du mener. :)

Anonymkode: 85f5b...8ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En som er dverg, er en genetisk tilstand hvor ... noen deler av kroppen, som armer og bein, er kortvokste. Men alt annet er normal størrelse. Dvs. at penis også hos dem vil være normal størrelse.

(normal=gjennomsnitt) just in case noen vil slakte meg for ordbruk. 

Anonymkode: 8af37...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stigmatisende av TS.

Folk er som de er og med all respekt for det.

Et av livets viktigste prinsipper i bunn og grunn!

Anonymkode: e4a9b...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det du mener er det medisinske begrepet kortvokst, dvs. under 150 cm for menn. Så du kan jo skrive under 150, da vil nok de fleste forstå hva du mener. :)

Anonymkode: 85f5b...8ad

å! Det visste jeg ikke :) Skal huske det. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske stigmatisende av TS.

Folk er som de er og med all respekt for det.

Et av livets viktigste prinsipper i bunn og grunn!

Anonymkode: e4a9b...e5f

Respekt for andre, har ingenting med denne tråden å gjøre. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...