Gå til innhold

Daten gjorde noe som fikk meg til å reagere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest dette fikk jeg lyst på en lang dusj så jeg kan vaske det av meg.

Anonymkode: 7d654...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Calandria skrev:

Nei, har du?

Daten til ts,selvsagt, ikke deg #detvarenspøk

Anonymkode: d3354...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NotNaomi skrev:

Enig i at sånt er avtennende ja .

Samtidig har du jo møtt ham flere ganger , og han må vel i løpet av den tiden vist bra sider , eller , signaler om at han er litt " enkel " ?

Han skjønte nok at han dummet seg ut , og mulig at han alt hadde følt på det . Jeg syns du bør veie dette opp mot inntrykket du har fra før .

Han har vært ærlig om at han har hadde rusproblemer i ti år og har vært nykter i seks år. Jeg begynner å lure på om årene med rus kan ha gjort noe med hjernen han rett og slett. Han har virket oppegående, for det meste. 

Ts

Anonymkode: 4a3f2...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vært ærlig om at han har hadde rusproblemer i ti år og har vært nykter i seks år. Jeg begynner å lure på om årene med rus kan ha gjort noe med hjernen han rett og slett. Han har virket oppegående, for det meste. 

Ts

Anonymkode: 4a3f2...ebc

Wow, etter en kommentar så dømmer du fyren nord og ned. Han kan finne seg noe bedre som ikke er så dømmende. Virker som du leiter etter den perfekte mann som aldri sier noe feil. Du burde dumpe han hvis en kommentar ødela alt. For hans del. Folk flest kan si eller oppføre seg dumt, men det betye da ikke at de er null verdt. 

Anonymkode: edcce...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, etter en kommentar så dømmer du fyren nord og ned. Han kan finne seg noe bedre som ikke er så dømmende. Virker som du leiter etter den perfekte mann som aldri sier noe feil. Du burde dumpe han hvis en kommentar ødela alt. For hans del. Folk flest kan si eller oppføre seg dumt, men det betye da ikke at de er null verdt. 

Anonymkode: edcce...e2e

Omg🙈

Anonymkode: 1c496...19c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke vår første date, vi har datet i litt over en måned og vi er avslappet med hverandre. Eller var for min del. Nå er jeg jo nesten redd for å ut med han.

Ts

Anonymkode: 4a3f2...ebc

Drama. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...