Gå til innhold

Daten gjorde noe som fikk meg til å reagere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en liten by og han bor 45 minutter unna meg med bil. Vi har datet i litt over en måned og igår var vi på restaurant i byen jeg bor. Når vi spiser så kommer det inn tre gutter i begynnelsen av tenårene ( tipper jeg ) og en av disse guttene har en stor svulst i ansiktet. Jeg har sett denne gutten før og selvfølgelig ikke kikket ekstra på han ( vet noen har så lite antenner at de kan finne på å glo ). Daten min ser denne gutten og sperrer opp øyne, tar borti hånda mi og sier ( og ikke akkurat lavt ): «Se på han der!» Jeg vet ikke om gutten hørte det, men jeg ble så satt ut! Jeg kikket stygt på han og håpet han ikke sa noe mer, noe han heldigvis ikke gjorde. Det ble et pinlig og stille restaurant besøk etter dette! 

Sa det til han da vi kom ut av restauranten etterpå: Hvorfor glodde du på han og sa det du sa? Du måtte jo se at han hadde en stor svulst! Han svarte bare at han aldri hadde sett noe slikt før og ble litt satt ut!

Dette er en mann på 34 år! For meg fremstår han nå som enkel og lite sympatisk, jeg vet ikke om jeg vil fortsette etter dette. Kall meg gjerne sær, men dette var så turn off det bare kunne blitt! 

Anonymkode: 4a3f2...ebc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde reagert som deg. Jeg hadde forventet det fra en fireåring. ikke en voksen. Men det var den første daten, og av og til kan man jo ende opp med å si så teite ting når man er litt nervøs at man gjerne skulle spolt hele dagen tilbake. Gi ham en sjangs til å hente seg inn om du ellers likte ham:-)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Sånn gjør man ikke. Jeg hadde faktisk ikke fortsatt å møte han etter det. 

Anonymkode: 0a688...9bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Calandria skrev:

Han virker jo tilbakestående, :hakeslepp:

Svulst på hjernen?

Anonymkode: d3354...b55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et usympatisk trekk ved en voksen mann. Ekkelt. Jeg hadde nok mistet helt lysten på å fortsatt datingen etter noe sånt. Det sier liksom litt om personlighetskarakteren hans. Jeg trodde du skulle si at dere var 16-17 år gamle eller noe sånt,  men så var han 34.... nei, usj, det likte jeg ikke!

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen av dere har kommet med en unødvendig kommentar, løftet et øye eller sendt et kort blikk til noen? Trur jeg ikke noe på :fnise:

Anonymkode: edcce...e2e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reagert som deg og fått helt avsmak. Hadde blitt sjokkert om noen på min egen alder (22) hadde oppført seg sånn også. Ikke greit

Anonymkode: 2c14f...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så ingen av dere har kommet med en unødvendig kommentar, løftet et øye eller sendt et kort blikk til noen? Trur jeg ikke noe på :fnise:

Anonymkode: edcce...e2e

Haha!

Anonymkode: 00658...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så ingen av dere har kommet med en unødvendig kommentar, løftet et øye eller sendt et kort blikk til noen? Trur jeg ikke noe på :fnise:

Anonymkode: edcce...e2e

Joda, jeg har tråkket i salaten flere ganger jeg, men allikevel er det et usympatisk trekk ved en voksen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peanut skrev:

Dette her havner vel i samme kategori som folk  som nistirrer på andre :blink: 

Ja det er creepy! 

Anonymkode: 00658...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ingen av dere har kommet med en unødvendig kommentar, løftet et øye eller sendt et kort blikk til noen? Trur jeg ikke noe på :fnise:

Anonymkode: edcce...e2e

Jo, absolutt! 

Men dette var ikke et kort blikk, og begge øynene var vel løftet, ikke tilegg var den unødvendige kommentaren ytret HØYT! Jeg tabber meg ut støtt og stadig, men dette var faktisk litt ekstremt, og det var ikke som at han ENGANG slo seg for munnen og innså hvor feil han hadde gjort.

Virkelig, når jeg skulle se for meg situasjonen for mitt indre øye klarte jeg det ikke fordi dette er en tabbe som er så usannsynlig at fy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår deg godt ts! Det der vitner om både lite sosial kompetanse, og lite empati!
Hadde blitt helt sjokka og turn offed selv og hadde nok ikke greid å date mannen videre om han skal peke og gjøre et stort nummer ut av alle som ser anderledes ut. Innbiller meg han er typen som tuller om rullestolbrukere også og syntes de er irriterende og kan tulle om folk som har CP og gjøre sånn "hemma bevegelse" osv på ert.

Anonymkode: 85bfa...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Mousj skrev:

Jeg hadde reagert som deg. Jeg hadde forventet det fra en fireåring. ikke en voksen. Men det var den første daten, og av og til kan man jo ende opp med å si så teite ting når man er litt nervøs at man gjerne skulle spolt hele dagen tilbake. Gi ham en sjangs til å hente seg inn om du ellers likte ham:-)

Det var ikke vår første date, vi har datet i litt over en måned og vi er avslappet med hverandre. Eller var for min del. Nå er jeg jo nesten redd for å ut med han.

Ts

Anonymkode: 4a3f2...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dette kan være litt i samme kategori som den "mokkamann"-kommentaren til Plumbo-vokalisten for noen år siden. Hjernen koblet ut, og så sa han noe dumt. Hos noen skjer sånt kanskje oftere enn hos andre.

Anonymkode: f77db...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i en liten by og han bor 45 minutter unna meg med bil. Vi har datet i litt over en måned og igår var vi på restaurant i byen jeg bor. Når vi spiser så kommer det inn tre gutter i begynnelsen av tenårene ( tipper jeg ) og en av disse guttene har en stor svulst i ansiktet. Jeg har sett denne gutten før og selvfølgelig ikke kikket ekstra på han ( vet noen har så lite antenner at de kan finne på å glo ). Daten min ser denne gutten og sperrer opp øyne, tar borti hånda mi og sier ( og ikke akkurat lavt ): «Se på han der!» Jeg vet ikke om gutten hørte det, men jeg ble så satt ut! Jeg kikket stygt på han og håpet han ikke sa noe mer, noe han heldigvis ikke gjorde. Det ble et pinlig og stille restaurant besøk etter dette! 

Sa det til han da vi kom ut av restauranten etterpå: Hvorfor glodde du på han og sa det du sa? Du måtte jo se at han hadde en stor svulst! Han svarte bare at han aldri hadde sett noe slikt før og ble litt satt ut!

Dette er en mann på 34 år! For meg fremstår han nå som enkel og lite sympatisk, jeg vet ikke om jeg vil fortsette etter dette. Kall meg gjerne sær, men dette var så turn off det bare kunne blitt! 

Anonymkode: 4a3f2...ebc

Enig i at sånt er avtennende ja .

Samtidig har du jo møtt ham flere ganger , og han må vel i løpet av den tiden vist bra sider , eller , signaler om at han er litt " enkel " ?

Han skjønte nok at han dummet seg ut , og mulig at han alt hadde følt på det . Jeg syns du bør veie dette opp mot inntrykket du har fra før .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...