Gå til innhold

Hvordan finne en dame m skikkelig trang vagina?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Thyra skrev:

Menn er nok langt mer opptatt av penisstørrelse enn kvinner ...

Enig. Mange menn søker og skal presse frem kvinners svar på at kun en stor penis er bra nok sånn at de enten kan sitte og klage over dette, eller godte seg med seh selv og“balltreet“ som  0,00001% er utstyrt med. Fakta er vel at ulike kvinner setter størst pris på partneren sin penis uavhengig av størrelse. Veldig få har en seksuell preferanse på eller såkaldt stor-kuk fetisj. Har du over 16-17cm så begynner det faktisk å butte i mot inni der. Selv foretrekker jeg å komme så dypt at man kan kjenne underlivet mot hverandre og kjøre på. Dette er kun et privilegie for små og middels tisser, så gutter: det er ingenting å hige etter!

hilsen mann

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette innlegget virket provoserende, tenk på alle kortvokste mannfolk eller menn som er født med små hender eller føtter... 
For det er jo slik at svært mange kvinner måler mannen basert på disse opplysningene...

... så skal ikke TS få lov til å snakke om brede hofter eller stram vagina uten at det blir ramaskrik?
 

Anonymkode: e515b...38c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, latterliggjøring, spekulasjoner og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette innlegget virket provoserende, tenk på alle kortvokste mannfolk eller menn som er født med små hender eller føtter... 
For det er jo slik at svært mange kvinner måler mannen basert på disse opplysningene...

... så skal ikke TS få lov til å snakke om brede hofter eller stram vagina uten at det blir ramaskrik?
 

Anonymkode: e515b...38c

Nei, det er ikke svært mange kvinner som måler mannens penisstørrelse ut fra hendene eller skostørrelsen.
Kvinner vet at dette er en gammel myte og ikke har noen sammenheng. Ts burde også vite at kvinnens hofter ikke har noe sammenheng med vagina størrelse.

Hvis ts sliter med å finne damer som er trange så er nok problemet hos han selv, og bør isåfall løses ved å ta en penisforstørrelse operasjon.

Anonymkode: 98571...1ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke svært mange kvinner som måler mannens penisstørrelse ut fra hendene eller skostørrelsen.
Kvinner vet at dette er en gammel myte og ikke har noen sammenheng. Ts burde også vite at kvinnens hofter ikke har noe sammenheng med vagina størrelse.

Hvis ts sliter med å finne damer som er trange så er nok problemet hos han selv, og bør isåfall løses ved å ta en penisforstørrelse operasjon.

Anonymkode: 98571...1ef

Kanskje det er derfor han ønsker å finne en dame med supertight vagina????

Anonymkode: e515b...38c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig trang vagina med bitteliten åpning,...og jeg er ikke noe bred over hoftene, men jeg har ikke hatt sex så jeg tror at det er det som er årsaken og ikke hofte bredden ? 

Anonymkode: ea6f9...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag deg din egen flashlight av en melon. Den kan du får akkurat så trang som du ønsker. Bare husk å varme den opp litt i forkanten.

Anonymkode: 14d44...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 16.28, AnonymBruker skrev:

Bredden på hoftene har INGENTING med hvor vid en vagina er. Gud så feillært. 

 

Anonymkode: 6f4d9...170

Er ikke min erfaring da:P For min del stemmer som regel størrelsen på hoftene ganske bra med hvor trang jenta er. Bekkenet er større på jenter som brede hofter.

Anonymkode: 2500e...31d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 16.22, AnonymBruker skrev:

Ofte ser man at kvinner med brede hofter har vid vagina, men det er jo ikke alltid sammenheng.
Jeg drømmer så inderlig om å finne en dame med en skikkelig trang mus, i tillegg må hun se godt ut og ha fin personlighet.
Noen som vet om det finnes noen nettsider hvor man har slike søkekriterier, eller finne en slik dame? :)

 

Anonymkode: e515b...38c

Dem er der hvor alle andre damer med bra personlighet,dårlig personlighet,pene og mindre pene damer er. Det er ikke sånn at dem SAMLES i en klubb som heter «vi som er pene, bra personlighet og ikke minst trang mus».

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan faktisk se om ei kvinne er trang. Dersom venstre øreflipp er lenger enn den høyre er hun trang, men ekstra trang er hun dersom hun i tillegg har mellomrom mellom fortenna. Den generelle regelen er at des større mellomrom des trangere, men altså bare om dette er i relasjon til venstre flipp. 

Lykke til og god jakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Man kan faktisk se om ei kvinne er trang. Dersom venstre øreflipp er lenger enn den høyre er hun trang, men ekstra trang er hun dersom hun i tillegg har mellomrom mellom fortenna. Den generelle regelen er at des større mellomrom des trangere, men altså bare om dette er i relasjon til venstre flipp. 

Lykke til og god jakt.

Hva hvis hun har brukt regulering for å tette igjen mellomrommet da? ;)

Anonymkode: e515b...38c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis hun har brukt regulering for å tette igjen mellomrommet da? ;)

Anonymkode: e515b...38c

Kverulant 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke min erfaring da:P For min del stemmer som regel størrelsen på hoftene ganske bra med hvor trang jenta er. Bekkenet er større på jenter som brede hofter.

Anonymkode: 2500e...31d

Nei. Jeg har smalt bekken, men relativt brede hofter. Jeg kunne ikke føde vaginalt pga smalt bekken. Men altså, smalt bekken har lite med størreslen på skjeden å gjøre. 

Anonymkode: 0b16f...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på fingrene.

Har møtt noen kvinner gjennom årene og lagt merke til at kvinner med tynne, slanke fingre ofte har trang mus. 

Godt tips!

Anonymkode: e515b...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.1.2018 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Hvis 70% av norske kvinner drømmer om større kuk, tenker jeg at 70% av norske menn drømmer om smalere vagina...

Anonymkode: e515b...38c

Og hvor har du dette fra? Større kuk er ikke det samme som god sex.....  handler mer om mannen kuken sitter på......

Anonymkode: 756dc...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/11/2018 at 11:16 PM, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke svært mange kvinner som måler mannens penisstørrelse ut fra hendene eller skostørrelsen.
Kvinner vet at dette er en gammel myte og ikke har noen sammenheng. Ts burde også vite at kvinnens hofter ikke har noe sammenheng med vagina størrelse.

Hvis ts sliter med å finne damer som er trange så er nok problemet hos han selv, og bør isåfall løses ved å ta en penisforstørrelse operasjon.

Anonymkode: 98571...1ef

Så å si at noen har liten penis er helt ok, men å si at noen har løs vagina det er forbudt? God logikk slike som deg har må jeg si...

Anonymkode: 2027d...0b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør henne om hun kan mose en banan med vagina. Min erfaring er at om ei dame klarer å mose ei banan (uten skall) med underlivet sitt så er hun trang der nede. Klarer hun ikke det så kan du selv tenke deg hvor slapp hun er i underlivet. 

Anonymkode: 7d9a2...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...