Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, here goes...🤣

Jeg har fremdeles bilder av de gamle positive testene av samme merke, så jeg vet at den ikke er positiv. Øynene mine ønsker vell bare at det skal være begynnelsen på noe... 20180206_145820.thumb.jpg.ae9bf0153fc75182af858551f0538aef.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo

Antar at løpet er kjørt for denne gang :) våknet til spotting og like hvit test som i går. 

Av en eller annen grunn hadde jeg overbevist meg selv om at jeg sikkert fikk positiv test i dag, siden det var 12 dpo jeg fikk positiv test sist. Kroppen har kjentes merkelig. Menmen. Skal heldigvis til gynekolog ved neste EL for å sjekke at alt faktisk fungerer som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det er veldig sårt at det ikke gikk denne gangen. I går begynte jeg å grine etter å ha sett to minutter inn i en ny serie, sammen med samboeren. Jeg skjønte ikke hva som foregikk, i serien hadde det vært et terrorangrep, så plutselig måtte en mann steppe opp og ta rollen som president, mens kona hans var helt forvillet og ingen av de skjønte hva som foregikk, og da de plutselig måtte skilles fordi han måtte gjøre president-ting, begynte tårene å bare renne og jeg måtte pause. Har aldri vært så irrasjonell følsom før, og derfor tenkte jeg, nåå - nåååå er du gravid, hurra!

Men den gang ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt håp er ikke ute før TR har kommet, men jeg har forståelse for at det føles sånn 😢 Sender deg en klem hvis du vil ha en! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tyah skrev:

Alt håp er ikke ute før TR har kommet, men jeg har forståelse for at det føles sånn 😢 Sender deg en klem hvis du vil ha en! ❤️

Klem tilbake ❤️ 

Har bare vært lysebrun utflod i hele dag, frem til nå i kveld med litt mer spotting. Er nok mensen som er på vei, jeg har i hvert fall lagt inn årene for denne gang :) Men jeg har troen på neste PP, og det blir veldig godt å få dobbeltsjekket at slimhinner er som de skal etter SA'en og at jeg faktisk slipper egget... 

Men, på den andre siden: veldigveldig spennende å følge deg om dagen, jeg krysser alt jeg har for at du får to streker når du får hjem testene! 🤞 

Du benyttet ikke deg av noen kjerringråd denne PP'en, sant? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Klem tilbake ❤️ 

Har bare vært lysebrun utflod i hele dag, frem til nå i kveld med litt mer spotting. Er nok mensen som er på vei, jeg har i hvert fall lagt inn årene for denne gang :) Men jeg har troen på neste PP, og det blir veldig godt å få dobbeltsjekket at slimhinner er som de skal etter SA'en og at jeg faktisk slipper egget... 

Men, på den andre siden: veldigveldig spennende å følge deg om dagen, jeg krysser alt jeg har for at du får to streker når du får hjem testene! 🤞 

Du benyttet ikke deg av noen kjerringråd denne PP'en, sant? 😁

Jeg skjønner! Gleder meg til å følge deg i neste PP isåfall 😊

Tusen takk ❤️ Nei, bare sex annenhver dag og bena opp etterpå! 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tyah skrev:

Jeg skjønner! Gleder meg til å følge deg i neste PP isåfall 😊

Tusen takk ❤️ Nei, bare sex annenhver dag og bena opp etterpå! 😊

 

😃 Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mensen kommet for fullt. Heldigvis går tiden fort fra mens til EL 😊 En ting jeg har merket meg ila begge menstruasjonene etter SA'en er litt koagulert blod? Jeg kan ikke huske at jeg hadde det under mens før SA'en, men mulig jeg bare har glemt det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaiaermeg skrev:

Da var mensen kommet for fullt. Heldigvis går tiden fort fra mens til EL 😊 En ting jeg har merket meg ila begge menstruasjonene etter SA'en er litt koagulert blod? Jeg kan ikke huske at jeg hadde det under mens før SA'en, men mulig jeg bare har glemt det... 

Æsj, kjedelig :( håper den sitter neste pp! Og det må jo være deilig for dere å vite at du kan bli gravid, har jo trossalt blitt det tidligere :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, plastfolien skrev:

Æsj, kjedelig :( håper den sitter neste pp! Og det må jo være deilig for dere å vite at du kan bli gravid, har jo trossalt blitt det tidligere :hjertesmil:

Ja, veldig... En liten del av meg var såå sikker på at der ville gå denne gangen. Ja, der er alltid trøsten i at vi har blitt gravide før, men det er nesten slik at jeg blir bekymret siden det ikke har skjedd ennå - nettet florerer av historier om rask graviditet etter SA pga høyere fertilitet osvosv. Uansett: ny PP - her kommer jeg! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen hyggelig ting opp i all skuffelsen, er at vi skal gifte oss i juni! 😍 

Han fridde i september, og så ble vi gravide i november, og tenkte derfor at vi fikk ta igjen bryllupet en gang etter at babyen kom i juli. Det gikk jo ikke det så bra, så vi har vært i tankeboksen, og kom frem til at det er enklere å prioritere bryllup nå, både økonomisk og tidsmessig 😁  Så vi hiver oss rundt. Alt det viktigste er på plass; vigsler, vielsested, festlokale, fotograf, mat, kjole, save the date’s, tanker om pynt osv.. Så, forhåpentligvis er jeg minst 1 mnd gravid, helst 5 mnd, når jeg står brud :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2018 den 7.00, Kaiaermeg skrev:

Da var mensen kommet for fullt. Heldigvis går tiden fort fra mens til EL 😊 En ting jeg har merket meg ila begge menstruasjonene etter SA'en er litt koagulert blod? Jeg kan ikke huske at jeg hadde det under mens før SA'en, men mulig jeg bare har glemt det... 

Dette har jeg merket etter min SA i oktober og. Veldig usikker jeg også. Kan være vi er mer obs nå kanskje 🤔 Ønsker deg lykke til neste runde 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Lene25 skrev:

Dette har jeg merket etter min SA i oktober og. Veldig usikker jeg også. Kan være vi er mer obs nå kanskje 🤔 Ønsker deg lykke til neste runde 😍

Mulig vi legger mer merke til det, ja! Men selve menstruasjonen har blitt MYE kraftigere... Før hadde jeg fire dager med kun gul OB, nå har jeg de to første dagane hvor jeg blør gjennom de rosa... 

Tusen takk! Og masse lykke til til deg også ❤️ leste litt i dagboken din, SA er veldig tøft å gå gjennom. Forhåpentligvis opplever vi det bare en gang ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2018 den 7.24, Kaiaermeg skrev:

En annen hyggelig ting opp i all skuffelsen, er at vi skal gifte oss i juni! 😍 

Han fridde i september, og så ble vi gravide i november, og tenkte derfor at vi fikk ta igjen bryllupet en gang etter at babyen kom i juli. Det gikk jo ikke det så bra, så vi har vært i tankeboksen, og kom frem til at det er enklere å prioritere bryllup nå, både økonomisk og tidsmessig 😁  Så vi hiver oss rundt. Alt det viktigste er på plass; vigsler, vielsested, festlokale, fotograf, mat, kjole, save the date’s, tanker om pynt osv.. Så, forhåpentligvis er jeg minst 1 mnd gravid, helst 5 mnd, når jeg står brud :hjerte:

Ååå, så hyggelig! Gratulerer så mye :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.2.2018 den 7.24, Kaiaermeg skrev:

En annen hyggelig ting opp i all skuffelsen, er at vi skal gifte oss i juni! 😍 

Han fridde i september, og så ble vi gravide i november, og tenkte derfor at vi fikk ta igjen bryllupet en gang etter at babyen kom i juli. Det gikk jo ikke det så bra, så vi har vært i tankeboksen, og kom frem til at det er enklere å prioritere bryllup nå, både økonomisk og tidsmessig 😁  Så vi hiver oss rundt. Alt det viktigste er på plass; vigsler, vielsested, festlokale, fotograf, mat, kjole, save the date’s, tanker om pynt osv.. Så, forhåpentligvis er jeg minst 1 mnd gravid, helst 5 mnd, når jeg står brud :hjerte:

Gratulerer så mye! Du har så mye fint å se frem til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tyah skrev:

Gratulerer så mye! Du har så mye fint å se frem til ❤️

Tusen takk ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2018 den 18.12, Kaiaermeg skrev:

Mulig vi legger mer merke til det, ja! Men selve menstruasjonen har blitt MYE kraftigere... Før hadde jeg fire dager med kun gul OB, nå har jeg de to første dagane hvor jeg blør gjennom de rosa... 

Tusen takk! Og masse lykke til til deg også ❤️ leste litt i dagboken din, SA er veldig tøft å gå gjennom. Forhåpentligvis opplever vi det bare en gang ❤️

Ja, det er vel heller det kanskje 🙄 Såpass ja, det er jo litt forskjell. Akkuratt blødning føler jeg er likt, utenom denne gang.. 

Håper på det ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 09.02.2018 den 7.24, Kaiaermeg skrev:

En annen hyggelig ting opp i all skuffelsen, er at vi skal gifte oss i juni! 😍 

Han fridde i september, og så ble vi gravide i november, og tenkte derfor at vi fikk ta igjen bryllupet en gang etter at babyen kom i juli. Det gikk jo ikke det så bra, så vi har vært i tankeboksen, og kom frem til at det er enklere å prioritere bryllup nå, både økonomisk og tidsmessig 😁  Så vi hiver oss rundt. Alt det viktigste er på plass; vigsler, vielsested, festlokale, fotograf, mat, kjole, save the date’s, tanker om pynt osv.. Så, forhåpentligvis er jeg minst 1 mnd gravid, helst 5 mnd, når jeg står brud :hjerte:

Vi rakk å gifte oss mens vi var prøvere også. Tok litt tid å bli gravid, så det skjedde 6 mnd. etter bryllupet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...