Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Gakkepus skrev:

 Veldig glad på dine vegne. Snart er du 12 uker på vei, og det i seg selv er fantastisk. ❤

❤️ Ja, det er helt utrolig! Håper bare de neste tre ukene går veldig, veldig fort. Prøver å snu om litt på tankegangen; istedenfor at det er 2-3% sjanse for å miste nå, er det 97-98% for at dette faktisk går bra ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9+6

10 dager med hvit utflod, halleluja 🎉

Er veldig spent på UL'en på onsdag. Vi snakket såvidt om den igår, og da gikk det opp for meg at det godt er mulig at vi blir møtt med ingenting. Kjente at jeg ble helt kald og avflatet med en gang. Det er fryktelig vanskelig å forholde seg til denne angsten, men håper så inderlig å få gode nyheter på onsdag ❤️ Jeg har rett og slett ikke peiling på hvordan jeg kommer til å takle det om ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

9+6

10 dager med hvit utflod, halleluja 🎉

Er veldig spent på UL'en på onsdag. Vi snakket såvidt om den igår, og da gikk det opp for meg at det godt er mulig at vi blir møtt med ingenting. Kjente at jeg ble helt kald og avflatet med en gang. Det er fryktelig vanskelig å forholde seg til denne angsten, men håper så inderlig å få gode nyheter på onsdag ❤️ Jeg har rett og slett ikke peiling på hvordan jeg kommer til å takle det om ikke. 

Hurra 9+6 og hvit utflod i 10 dager! Forstår at du er veldig spent, men det går nok helt fint :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tyah skrev:

Hurra 9+6 og hvit utflod i 10 dager! Forstår at du er veldig spent, men det går nok helt fint :hjerte: 

Håper det 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaiaermeg skrev:

9+6

10 dager med hvit utflod, halleluja 🎉

Er veldig spent på UL'en på onsdag. Vi snakket såvidt om den igår, og da gikk det opp for meg at det godt er mulig at vi blir møtt med ingenting. Kjente at jeg ble helt kald og avflatet med en gang. Det er fryktelig vanskelig å forholde seg til denne angsten, men håper så inderlig å få gode nyheter på onsdag ❤️ Jeg har rett og slett ikke peiling på hvordan jeg kommer til å takle det om ikke. 

Spennende ❤️ jeg skal også på UL på onsdag 😄 

Skjønner at der er en ekkel følelse, men det kommer nok til å gå heeelt fint!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lene25 skrev:

Spennende ❤️ jeg skal også på UL på onsdag 😄 

Skjønner at der er en ekkel følelse, men det kommer nok til å gå heeelt fint!! ❤️

Ja, veldig 😍Åh, så gøy! Du er vell snart i uke 12 også ❤️ 

Håper virkelig det, nå har vi kommet så langt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+0

Føler at symptomene er litt lenger borte nå, men jeg har fått meg noen rare tendenser...

Vanligvis elsker jeg pizza, lasagne, ja, egentlig alt med tomatsaus og smeltet ost. Nå orker jeg nesten ikke tanken. Jeg som kan kolve nedpå en halv pizza på fredagskvelder, klarte et halvt stykke fordi lukten og smaken bare... nei. Det gjelder egentlig mat generelt; jeg er sulten, men jeg kommer ikke på noe jeg har lyst på! 

Det eneste som frister er frokostblanding, men det er ikke så fryktelig sunt at det gjør noe. Ellers er nektarin himmelsk...

 

Ringte til senteret der jeg skal ta UL på onsdag for å sjekke om det var mulig å få time enten i dag eller i morgen, men det lot seg ikke gjøre. Utålmodig, ja 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Ja, veldig 😍Åh, så gøy! Du er vell snart i uke 12 også ❤️ 

Håper virkelig det, nå har vi kommet så langt... :(

Jaa, uke 12 på onsdag 🙈❤️

 

Ja, enig! Men, får tenke positivt til evnt det motsatte er forbi. Jeg har troen på at det er våres tur nå altså 👏🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+2

Jeg er så nervøs for UL'en i dag... 

Hva om der ikke er liv lenger? Hva om babyen sluttet å vokse for lenge siden? Hva om blodansamlingen har blitt større? Hva om der er avvik hos babyen? Hva om der er TO?? Det hadde vi vel kanskje sett når vi så hjertet slå i 6+0?

Må legge fra meg google for dagen, tror jeg, jeg har ikke godt av å lese om alt som kan skje... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk over all forventning, @Puffin❤️

 

20180801_162611.thumb.jpg.10831b04bb84597abcc939238976d7fc.jpg

Der var en sprellende baby, med et sterkt hjerte ❤️ helt vanvittig hvor mye vi kunne se, kunne til og med telle fingrene! Fikk tydelige bilder av hender, føtter, ja, alt. Hun målte babyen til å være 10+4, ikke 10+2 som vi trodde - men jeg vet ikke hvor mye det betyr eller har å si? Er vi garantert 10+4 siden lengden/utviklingen tilsier det? 

Ellers sa hun "her ser vi en frisk og normal baby", så det var godt å høre - selv om jeg gjerne skulle visst feks nakkefold og nesebein, siden jeg leser så mye om andre som har fått vite det uoppfordret. Men, vi får bare stole på at babyen er frisk ❤️

Mannen har forandret seg veldig, nesten som at det gikk litt opp for han at der er noe. Sist gang fikk vi jo bare se et blinkende hjerte, men nå var der faktisk en baby :) jeg derimot, klarer ikke helt å ta det innover meg. Innbiller meg (og jeg vet at jeg høres gal ut nå) at hun har vist meg feil bilder og at det ikke er sant, at babyen kanskje ikke lever likevel. Er litt i sjokk over at det faktisk kanskje går bra denne gangen, men håper det synker inn etter hvert... 

I tillegg var blodansamling en borte! Så det var egentlig kun gode nyheter ❤️

Endret av Kaiaermeg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt fantastisk! 😄 Jordmor sa til meg at det er sjeldent noe går galt når man har sett bankende hjerte etter uke 8-9! :)

(Jeg har blitt justert litt på hver UL, men de setter vel termindato på OUL tror jeg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy! ❤️ Så fint bilde!

Jeg har blitt justert noen dager på hver ul jeg har vært på, både denne gangen og forrige. Tror det har å gjøre med at det er lett å måle noen mm feil på tidlig ul når barnet bare er noen cm og så utgjør det fort flere dager. Så nå tar jeg bare utgangspunkt i el siden jeg vet når det var frem til oul. Og har nok den litt i bakhodet uansett hva oul termin blir ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Gakkepus skrev:

Se der, ja! Veldig glad på dine vegne. 😊💙

Takk ❤️ og takk for all støtten i sommer 💕

 

2 timer siden, bondekone skrev:

Så godt å høre💗💗💗

❤️

2 timer siden, Lene25 skrev:

Herligt!! ❤️

❤️

1 time siden, Puffin skrev:

Helt fantastisk! 😄 Jordmor sa til meg at det er sjeldent noe går galt når man har sett bankende hjerte etter uke 8-9! :)

(Jeg har blitt justert litt på hver UL, men de setter vel termindato på OUL tror jeg?)

Ja 😍 åh, det var deilig å høre! Jeg tror jeg skjønner det rent intellektuelt, men kjenner at hjertet venter litt. Er så redd for at drømmen skal bli knust når vi har kommet så langt :(

Hm, har det vært både frem og tilbake? Sist gang stemte det nøyaktig med mine utregninger, så synes det er merkelig om det plutselig er to dager senere 😮 men det kan hende, for all del... 

1 time siden, grønnplante skrev:

Så utrolig gøy! ❤️ Så fint bilde!

Jeg har blitt justert noen dager på hver ul jeg har vært på, både denne gangen og forrige. Tror det har å gjøre med at det er lett å måle noen mm feil på tidlig ul når barnet bare er noen cm og så utgjør det fort flere dager. Så nå tar jeg bare utgangspunkt i el siden jeg vet når det var frem til oul. Og har nok den litt i bakhodet uansett hva oul termin blir ☺️

Mhm ❤️ aah, skjønner! Det gir mening :) er ganske sikker på EL jeg også, mtp temperatur og tester, så... Da holder jeg meg til 10+2 enda 👌

1 time siden, blomst12 skrev:

Såå bra:):) 

Jaa 😍

49 minutter siden, plastfolien skrev:

Fantastisk ❤️

❤️

18 minutter siden, Pjusk skrev:

Så herlig ❤️❤️

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...