Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Gakkepus skrev:

Det var bildesamling i livmoren. Det gikk bra, men jeg ble sykemeldt i uke 7. Måtte ligge frem til uke 22/23. 

Vær sterk. Jeg håper virkelig imorgen gir noen positive svar. 

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6+0

Det ble kun den ene spottingen med blod i går, før det gikk over til lysbrunt igjen. Jeg skjønner meg virkelig ikke på kroppen nå. Hva skjer? Gleder meg til avklaring i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flyttet timen fra i morgen til i dag kl. 16.00! Er så utålmodig, bekymret og redd at jeg bare måtte få den flyttet. Heldigvis gikk det. Nå får vi bare vente og se...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kaiaermeg said:

Fikk flyttet timen fra i morgen til i dag kl. 16.00! Er så utålmodig, bekymret og redd at jeg bare måtte få den flyttet. Heldigvis gikk det. Nå får vi bare vente og se...

Så flott! Lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så på beste nytt på dine vegne! Ved min SA spottet jeg brunt et par dager før det fort gikk over til blod som bare økte i mengde de neste dagene. Håper det er positivt at det ikke er særlig mye hos deg. 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gakkepus skrev:

Så flott! Lykke til ❤

 

40 minutter siden, Lene25 skrev:

Lykke til! ❤️🤞🏼 Krysser alt som kan krysses for deg idag.

Tusen, tusen takk, dere to ❤️

 

34 minutter siden, sol. skrev:

Håper så på beste nytt på dine vegne! Ved min SA spottet jeg brunt et par dager før det fort gikk over til blod som bare økte i mengde de neste dagene. Håper det er positivt at det ikke er særlig mye hos deg. 🤞🏻

Det samme skjedde med meg sist, så jeg begynner å tro at det kanskje er noe annet enn begynnende SA... Det kan forsåvidt være mye annet galt... men kanskje noe ufarlig ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️ Vi fikk se hjertet slå ❤️

I begynnelsen så hun ingenting, og vi merket at hun egentlig hadde gitt opp, men så - på akkurat samme tidspunkt - så alle tre at oi, der var noe! Alt var som det skulle hittil. Størrelse på embryo, plommesekk og fostersekk stemte overens med antall uker. 

Det vi også fikk se var at der var en blodansamling under/utenfor fostersekken, som forklarte utfloden/småblødningene. Hun sa at ingen vet hva slike blodansamlinger kommer av, men at man antar at f.eks. det har sprukket blodkar o.l. når livmoren har vokst og strukket seg. Hun sa at resten av blodet ville komme etter hvert, og at vi ikke skulle bekymre oss, for blodet kunne ikke påvirke embryoet på noen måte.

For en berg og dalbane. Men fy søren så deilig å være akkurat der vi er nå ❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kaiaermeg said:

❤️ Vi fikk se hjertet slå ❤️

I begynnelsen så hun ingenting, og vi merket at hun egentlig hadde gitt opp, men så - på akkurat samme tidspunkt - så alle tre at oi, der var noe! Alt var som det skulle hittil. Størrelse på embryo, plommesekk og fostersekk stemte overens med antall uker. 

Det vi også fikk se var at der var en blodansamling under/utenfor fostersekken, som forklarte utfloden/småblødningene. Hun sa at ingen vet hva slike blodansamlinger kommer av, men at man antar at f.eks. det har sprukket blodkar o.l. når livmoren har vokst og strukket seg. Hun sa at resten av blodet ville komme etter hvert, og at vi ikke skulle bekymre oss, for blodet kunne ikke påvirke embryoet på noen måte.

For en berg og dalbane. Men fy søren så deilig å være akkurat der vi er nå ❤️

Flott! 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lene25 skrev:

Herligt!! ❤️❤️

 

3 timer siden, Gakkepus skrev:

Flott! 😊😊

 

2 timer siden, Aryamili skrev:

Herlig, ååå, nå ble jeg veldig glad! ❤️

 

2 timer siden, blomst12 skrev:

Ååh så flotte nyheter!!!:) 

 

1 time siden, grønnplante skrev:

Fantastisk! Så gode nyheter 🙌🏼❤️

 

46 minutter siden, Tyah skrev:

Fantastiske nyheter ❤️❤️ Nå ble jeg glad!!

 

❤️❤️

Det kunne virkelig ikke gått bedre. Har ikke sunket inn ennå, vi var begge så forberedt på det værste. Måtte det bare fortsette å gå fint ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Kaiaermeg said:

 

 

 

 

 

 

❤️❤️

Det kunne virkelig ikke gått bedre. Har ikke sunket inn ennå, vi var begge så forberedt på det værste. Måtte det bare fortsette å gå fint ❤️

Ta det med ro nå :) det kan ta lang tid før blodet er helt ute, men nå vet du iallfall hva som er årsaken. Veldig glad på dine vegne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gakkepus skrev:

Ta det med ro nå :) det kan ta lang tid før blodet er helt ute, men nå vet du iallfall hva som er årsaken. Veldig glad på dine vegne. 

Ja, og det er virkelig godt å vite. I hvert fall litt lavere skuldre når jeg ser blod/brun utflod :) takk, kjære deg ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pjusk skrev:

Ååå, så fantastisk! :hjerte: :hjerte:

Jaa ❤️❤️😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...