Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5+4

Det lille som kom av blod i går gikk over til brunt igjen på kvelden... I dag har det kun vært brunt hittil. Gynekologen sa at om det ikke blir kraftigere blødning eller smerter, kunne dette gå fint. I går fikk jeg en del strekk i venstre lysken på kvelden, men kan ikke huske at det var noe som skjedde ved sist SA...

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke, tro eller håpe på. Mannen er optimistisk, men jeg tør egentlig ikke å være det. Jeg er så redd for at dette har gått galt, igjen. Nå som alle brikkene endelig falt på plass, og etter en hektisk vår med salg av leilighet, kjøp av bolig, bilkræsj, brullyp, så skulle jeg kose meg som gravid på høsten. Det virker som at det alltid er noe som må skjære seg. Det kan liksom ikke bare "ordne seg".

Puppene er fortsatt ømme, tunge og store, så det er jo bra... Synes å huske at jeg mistet alle symptomene sist gang, og at det var derfor vi dro på UL tidlig. Kvalmen er fortsatt til stede, og i går meldte halsbrannen sin ankomst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner følelsen du har med at noe alltid må skjære seg.. Føler på det samme og jeg vil bare gå høsten i møte med en graviditet og ha det bra. 

Så bra det ikke har kommet mer blod, og at du har symptomer! Det er jo veldig positivt. Dette kan gå bra, det skal gå bra :hjerte:  Tenker på dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tyah skrev:

Skjønner følelsen du har med at noe alltid må skjære seg.. Føler på det samme og jeg vil bare gå høsten i møte med en graviditet og ha det bra. 

Så bra det ikke har kommet mer blod, og at du har symptomer! Det er jo veldig positivt. Dette kan gå bra, det skal gå bra :hjerte:  Tenker på dere! :klem:

Tenk å få gjøre det. Gå å ruge, og vite at det vokser liv, kjenne at det spreller en liten kjærlighet inni magen. For en magisk høst det ville vært. Kjenner jeg bare blir kvalmere og gråtkvalt av tanken, jeg er så redd for at alt blir knust nå. 

Jeg ønsker så inderlig at dette skal gå ❤️❤️😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,vet du hva. Det er den usikkerheten som er så grusom altså.  Når du liksom ikke vet. Du kan liksom ikke ta sorgene enda og du kan ikke nyte det helt heller. Jeg skjønner godt at disse dagene er noe dritt. Jeg håper dagene til tirsdag går fort nå og at du får fylt helga med ting du liker å gjøre :) og så er det jo faktisk positivt at du har symptomer fortsatt! 

Da jeg mistet gikk det fort fra brunt til masse friskt blod,det var liksom ikke noe tvil. Så jeg tenker at det er et godt tegn for din del!!🤞

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forsiktig optimistisk på deres vegne og håper veldig på at blødningen er ufarlig. ❤️ Forstår veldig godt at dette er veldig tøft og jeg håper dere passer på hverandre frem til dere får litt mer visshet rundt hva som foregår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, blomst12 skrev:

Huff,vet du hva. Det er den usikkerheten som er så grusom altså.  Når du liksom ikke vet. Du kan liksom ikke ta sorgene enda og du kan ikke nyte det helt heller. Jeg skjønner godt at disse dagene er noe dritt. Jeg håper dagene til tirsdag går fort nå og at du får fylt helga med ting du liker å gjøre :) og så er det jo faktisk positivt at du har symptomer fortsatt! 

Da jeg mistet gikk det fort fra brunt til masse friskt blod,det var liksom ikke noe tvil. Så jeg tenker at det er et godt tegn for din del!!🤞

 

Ja, måtte dagene flyge forbi 😭Driver å kniper på puppene innimellom bare for å dobbeltsjekke at de fortsatt er ømme 😂Så det er jo bra, som du sier...

Hmm, ja vi får se. Sist gang synes jeg å huske at jeg hadde brunt i 2-3 dager, og så blødde jeg lett i 5-6 dager før det virkelig begynte. Har ikke vært noe blod hittil i dag, annet enn brunt - men det er vell gammelt blod... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Aryamili skrev:

Er forsiktig optimistisk på deres vegne og håper veldig på at blødningen er ufarlig. ❤️ Forstår veldig godt at dette er veldig tøft og jeg håper dere passer på hverandre frem til dere får litt mer visshet rundt hva som foregår. 

❤️

Det gjør vi virkelig. Mannen er helt fantastisk. Jeg er nok ikke like fantastisk, men jeg er veldig tydelig på hva jeg føler og at jeg ikke klarer å overøse han med omsorg akkurat nå, for jeg er helt i panikkmodus og klarer ikke å tenke på noe annet enn at kroppen min må klare dette... Han forstår heldigvis. Heldig med han ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... Har ikke blødd siden torsdag. Lysebrun utflod fredag, men enda lysere i dag! Har ikke hatt noe vondt heller, men har kjent litt som kanskje kan være ligamentsmerter og murringer. Er så redd for å håpe... Men tenk om det kan ha gått bra? 

Ellers føler jeg at jeg må fortelle sjefen min situasjonen på mandag. På torsdag når jeg begynte å blø knakk jeg helt sammen, grein på badet og klarte ikke å slutte å grine på kontoret heller. Ville bare ikke være DER når jeg skulle gå igjennom enda en SA. Så jeg sendte han en sms til tross for at vi sitter vegg i vegg, om jeg kunne ha hjemmekontor resten av dagen og fredagen, fordi jeg hadde det litt vanskelig på privaten. Så kom han inn til meg rett etterpå, og da klarte jeg i hvert fall ikke å slutte å gråte... Han spurte hva det var, men jeg klarte bare å si at jeg ikke kunne snakke om det ennå, at vi kunne snakke om det senere. Så jeg føler at han forventer en forklaring, uten at han har satt det. Han er en skikkelig bra fyr, så jeg føler mej ikke presset. Tenker at det kan være like greit om han vet om situasjonen egentlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kaiaermeg said:

5+5

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... Har ikke blødd siden torsdag. Lysebrun utflod fredag, men enda lysere i dag! Har ikke hatt noe vondt heller, men har kjent litt som kanskje kan være ligamentsmerter og murringer. Er så redd for å håpe... Men tenk om det kan ha gått bra? 

Ellers føler jeg at jeg må fortelle sjefen min situasjonen på mandag. På torsdag når jeg begynte å blø knakk jeg helt sammen, grein på badet og klarte ikke å slutte å grine på kontoret heller. Ville bare ikke være DER når jeg skulle gå igjennom enda en SA. Så jeg sendte han en sms til tross for at vi sitter vegg i vegg, om jeg kunne ha hjemmekontor resten av dagen og fredagen, fordi jeg hadde det litt vanskelig på privaten. Så kom han inn til meg rett etterpå, og da klarte jeg i hvert fall ikke å slutte å gråte... Han spurte hva det var, men jeg klarte bare å si at jeg ikke kunne snakke om det ennå, at vi kunne snakke om det senere. Så jeg føler at han forventer en forklaring, uten at han har satt det. Han er en skikkelig bra fyr, så jeg føler mej ikke presset. Tenker at det kan være like greit om han vet om situasjonen egentlig... 

Vær ærlig med sjefen din.  Jeg blødde gjennom buksa på jobben, og fortalte sjefen min noen dager senere årsaken til at jeg måtte reise hjem den Dagen. Han tok det helt fint, ønsket meg alt godt. Det er leit, man vil gjerne holde det litt hemmelig,  men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gakkepus skrev:

Vær ærlig med sjefen din.  Jeg blødde gjennom buksa på jobben, og fortalte sjefen min noen dager senere årsaken til at jeg måtte reise hjem den Dagen. Han tok det helt fint, ønsket meg alt godt. Det er leit, man vil gjerne holde det litt hemmelig,  men...

Ja, er det jeg også tenker :) tror jeg kommer til å forklare at vi har prøvd en stund, mistet en gang tidligere, og at vi sannsynligvis har mistet igjen, og at det er veldig tungt for meg. Samt at vi sannsynligvis får avklart situasjonen på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vil bare ønske deg lykke til! Håper at du bare har opplevd uskyldige blødninger og brun utflod. Så lenge du ikke har vondt, og ikke har blødd mer, har jeg en god følelse for at dette går veien! Krysser alt jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, sullå skrev:

:vinke:

Vil bare ønske deg lykke til! Håper at du bare har opplevd uskyldige blødninger og brun utflod. Så lenge du ikke har vondt, og ikke har blødd mer, har jeg en god følelse for at dette går veien! Krysser alt jeg har!

Tusen takk 💕 det hadde vært så fantastisk! Har ikke hatt noe vondt som ligner på slik som sist, og nå når utfloden er mer normal får jeg litt håp... ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6

Ny blødning... 

Våknet av riving og smerter nederst i magen. Gikk på do noen timer senere, og da var der blod igjen... Det ser rosa-rødt ut, som at det er blandet med utflod, og ikke er rent blod... Vet ikke om det kan si noe om det er bra eller dårlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Kaiaermeg said:

5+6

Ny blødning... 

Våknet av riving og smerter nederst i magen. Gikk på do noen timer senere, og da var der blod igjen... Det ser rosa-rødt ut, som at det er blandet med utflod, og ikke er rent blod... Vet ikke om det kan si noe om det er bra eller dårlig... 

Uff, det er vanskelig å si.. ta det med ro om du kan, kjære deg. Kanskje en fridag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, det er ikke noe gøy med blødninger :sukk:Jeg håper så inderlig at det bare er en uskyldig blødning :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gakkepus skrev:

Uff, det er vanskelig å si.. ta det med ro om du kan, kjære deg. Kanskje en fridag? 

Har bedt mannen om å forberede seg på det værste på tirsdag. Tror ikke jeg klarer å håndtere både meg selv og en sønderknust kjæreste... Vi får bytte på å være sterk, men tror jeg trenger all støtte jeg kan få på tirsdag. 

Tror jeg satser på jobb i morgen så jeg får forklart situasjonen til sjefen, så får jeg heller dra hjem om noe blir verre... 

Du nevnte forresten at du hadde opplevd lignende? Gikk det bra den gangen? Hva var forklaringen? 

3 timer siden, Pjusk skrev:

Huff, det er ikke noe gøy med blødninger :sukk:Jeg håper så inderlig at det bare er en uskyldig blødning :klem:

Om vi bare hadde vært så heldige ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står foran vår siste arbeidsuke, før ferien begynner. Planen vår har hele tiden vært å reise rundt i Norge, gå fjellturer, telte, nyte, skape minner. 

Nå prøver vi å tenke at dette må vi gjøre uansett. Om vi mister igjen, er det viktig for oss å ikke bare sitte hjemme hele ferien å sture, vi må komme oss ut, skape nye minner, prøve å fokusere på noe annet enn det evige ønsket om barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kaiaermeg said:

Har bedt mannen om å forberede seg på det værste på tirsdag. Tror ikke jeg klarer å håndtere både meg selv og en sønderknust kjæreste... Vi får bytte på å være sterk, men tror jeg trenger all støtte jeg kan få på tirsdag. 

Tror jeg satser på jobb i morgen så jeg får forklart situasjonen til sjefen, så får jeg heller dra hjem om noe blir verre... 

Du nevnte forresten at du hadde opplevd lignende? Gikk det bra den gangen? Hva var forklaringen? 

Om vi bare hadde vært så heldige ❤️ 

Det var blodansamling i livmoren (hematom). Det gikk bra, men jeg ble sykemeldt i uke 7. Måtte ligge frem til uke 22/23. 

Vær sterk. Jeg håper virkelig imorgen gir noen positive svar. 

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...