Gå til innhold
Kaiaermeg

Babydrømmen - endelig på vei! (1 SA)

Anbefalte innlegg

Kaiaermeg

4+0

Puppene mine er helt crazy! Fra fredag og til i dag har de gått fra 81,5 cm til 84 cm 😂 De er ømme, tunge, super-ømme brystvorter... Vondt å ikke ha på BH, fordi de plutselig "disser" litt når jeg går - og jeg har relativt små pupper til vanlig, så dette er en ny verden for meg 😂

Ellers har ikke jeg kjent mer strekk/riving i magen, mer murring og en varm følelse. Endelig forbi IKM, og jeg har sluttet å måle temp! Denne gangen skal det gå fint 😍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyah
4 timer siden, Kaiaermeg skrev:

4+0

Puppene mine er helt crazy! Fra fredag og til i dag har de gått fra 81,5 cm til 84 cm 😂 De er ømme, tunge, super-ømme brystvorter... Vondt å ikke ha på BH, fordi de plutselig "disser" litt når jeg går - og jeg har relativt små pupper til vanlig, så dette er en ny verden for meg 😂

Ellers har ikke jeg kjent mer strekk/riving i magen, mer murring og en varm følelse. Endelig forbi IKM, og jeg har sluttet å måle temp! Denne gangen skal det gå fint 😍

Shit 😂 det hørtes ganske crazy ut ja 😂 men det er jo ett veldig lovende tegn 😄 

Denne gangen går det fint ❤️ Så spent på følge deg videre i graviditeten! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaiaermeg
10 minutter siden, Tyah skrev:

Shit 😂 det hørtes ganske crazy ut ja 😂 men det er jo ett veldig lovende tegn 😄 

Denne gangen går det fint ❤️ Så spent på følge deg videre i graviditeten! 

Ja, det tenker jeg også - det må jo være lovende 😄 

Snill du er ❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaiaermeg

Mannen og jeg bestemte oss for at han skulle levere prøve til analyse, uavhengig av graviditeten, slik vi kanskje fikk svar på hvorfor det hadde tatt "lang" tid, evt. så vet vi om begge er helt 100% friske dersom vi mister igjen.

Han fikk svarene i dag, og det var at han hadde god kvalitet, men det var ikke så veldig mange... Så det kan kanskje være grunnen til at det har tatt tid? Legen sa også at det kunne være akkurat denne prøven som var slik, og at det ville variere fra prøve til prøve. Uansett er det godt å ha det dokumentert i tilfelle det ikke går veien denne gangen ❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaiaermeg

4+1

.. og der meldte kvalmen/uvelheten seg 😂Jaja, tar det som et bra tegn, hadde verken stor apetitt eller kvalme sist :strix:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien

Kvalmen er det værste symptomet (syns jeg!), men det er visst et av de symptomene som skal bety at alt står bra til, så du får prøve å tenke positivt :nigo:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kaiaermeg
8 minutter siden, plastfolien skrev:

Kvalmen er det værste symptomet (syns jeg!), men det er visst et av de symptomene som skal bety at alt står bra til, så du får prøve å tenke positivt :nigo:

Herlig! Da får jeg bare være kvalm, tenker jeg 😍🎉 var værst i dag tidlig, vel og merke. Ellers kjenner jeg svært lite "nedentil" /nederst på magen, litt kjedelig... Men kommer vel litt mer strekk og riving etter hvert håper jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaiaermeg

4+2

Ekstrem hjertebank, hva skjer?? 😮 

Ikke noe stress, ingenting, satte meg ned ved pulten på jobb og skulle til å ta et glass vann... og så GADONKGADONKGADONK - kjente hele kroppen bevegde seg i takt med hjertebanken, for det var så sterke slag 😮 Googlet kjapt, og det skal visst være relativt normalt med både hjertebank og høyere blodtrykk. Sikkert bare ubehagelig... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her