Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

4+0

Puppene mine er helt crazy! Fra fredag og til i dag har de gått fra 81,5 cm til 84 cm 😂 De er ømme, tunge, super-ømme brystvorter... Vondt å ikke ha på BH, fordi de plutselig "disser" litt når jeg går - og jeg har relativt små pupper til vanlig, så dette er en ny verden for meg 😂

Ellers har ikke jeg kjent mer strekk/riving i magen, mer murring og en varm følelse. Endelig forbi IKM, og jeg har sluttet å måle temp! Denne gangen skal det gå fint 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Kaiaermeg skrev:

4+0

Puppene mine er helt crazy! Fra fredag og til i dag har de gått fra 81,5 cm til 84 cm 😂 De er ømme, tunge, super-ømme brystvorter... Vondt å ikke ha på BH, fordi de plutselig "disser" litt når jeg går - og jeg har relativt små pupper til vanlig, så dette er en ny verden for meg 😂

Ellers har ikke jeg kjent mer strekk/riving i magen, mer murring og en varm følelse. Endelig forbi IKM, og jeg har sluttet å måle temp! Denne gangen skal det gå fint 😍

Shit 😂 det hørtes ganske crazy ut ja 😂 men det er jo ett veldig lovende tegn 😄 

Denne gangen går det fint ❤️ Så spent på følge deg videre i graviditeten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tyah skrev:

Shit 😂 det hørtes ganske crazy ut ja 😂 men det er jo ett veldig lovende tegn 😄 

Denne gangen går det fint ❤️ Så spent på følge deg videre i graviditeten! 

Ja, det tenker jeg også - det må jo være lovende 😄 

Snill du er ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg bestemte oss for at han skulle levere prøve til analyse, uavhengig av graviditeten, slik vi kanskje fikk svar på hvorfor det hadde tatt "lang" tid, evt. så vet vi om begge er helt 100% friske dersom vi mister igjen.

Han fikk svarene i dag, og det var at han hadde god kvalitet, men det var ikke så veldig mange... Så det kan kanskje være grunnen til at det har tatt tid? Legen sa også at det kunne være akkurat denne prøven som var slik, og at det ville variere fra prøve til prøve. Uansett er det godt å ha det dokumentert i tilfelle det ikke går veien denne gangen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1

.. og der meldte kvalmen/uvelheten seg 😂Jaja, tar det som et bra tegn, hadde verken stor apetitt eller kvalme sist :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen er det værste symptomet (syns jeg!), men det er visst et av de symptomene som skal bety at alt står bra til, så du får prøve å tenke positivt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, plastfolien skrev:

Kvalmen er det værste symptomet (syns jeg!), men det er visst et av de symptomene som skal bety at alt står bra til, så du får prøve å tenke positivt :nigo:

Herlig! Da får jeg bare være kvalm, tenker jeg 😍🎉 var værst i dag tidlig, vel og merke. Ellers kjenner jeg svært lite "nedentil" /nederst på magen, litt kjedelig... Men kommer vel litt mer strekk og riving etter hvert håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2

Ekstrem hjertebank, hva skjer?? 😮 

Ikke noe stress, ingenting, satte meg ned ved pulten på jobb og skulle til å ta et glass vann... og så GADONKGADONKGADONK - kjente hele kroppen bevegde seg i takt med hjertebanken, for det var så sterke slag 😮 Googlet kjapt, og det skal visst være relativt normalt med både hjertebank og høyere blodtrykk. Sikkert bare ubehagelig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4

Tenk å være så heldig som meg. Inne i magen min har jeg forhåpentligvis en frisk liten spire, som koser seg, vokser og snart (?) har et bankende hjerte. I morgen skal jeg gifte meg med min fantastiske mann, som kommer til å bli verdens beste pappa. Enn å være så heldig ❤️❤️❤️

Hittil føler jeg at graviditeten er annerledes enn den forrige, og jeg håper at det er positivt. Ekstremt ømme pupper, ømme nipler, blodårer, kvalme opp og ned gjennom dagen, halsbrann, kort lunte og hjertet utenpå kroppen. Håper så inderlig at det går bra denne gangen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, 

ha en fantastisk dag imorgen 💍🙏🏻👰🏼 Håper dagen blir over all forventninger og perfekt! Nyt mannen og spiren ❤️ 

Gleder meg til å høre om denne helgen her😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+0

Bryllupshelgen har vært fantastisk, men falt litt i grus i går kveld. Oppdaget mye lysebrunt utflod på papiret, og da jeg sjekket var der litt grums igjen... Litt farget utflod i dag tidlig også.. Skal fremskynde UL'en som egentlig er i neste uke til nå i slutten av uken - det skal være mulig å se et hjerte da... Visst der er noe... 

Er bare fylt med angst nå. Det var akkurat slik det startet sist, vel og merke etter at vi hadde vært på tidlig UL og sett at der ikke var liv, i uke 7-8...

Tørr ikke å håpe på noe nå 😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som nygift💓💓 

Men søren da,forstår godt bekymringen din!! Blødning kan være helt vanlig og det kan jo være dårlig nytt. Håper selvsagt på det første!! 🤞🤞Masse lykke til med ultralyd:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Godt å høre at dere har hatt en fin bryllupshelg!

Forstår det er fryktelig ekkelt med spotting.. Jeg krysser alt jeg har for at det er en ufarlig, liten blødning, f.eks. grunnet skjøre slimhinner. Lykke til med ultralyd ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, blomst12 skrev:

Gratulerer som nygift💓💓 

Men søren da,forstår godt bekymringen din!! Blødning kan være helt vanlig og det kan jo være dårlig nytt. Håper selvsagt på det første!! 🤞🤞Masse lykke til med ultralyd:) 

Tusen takk ❤️

Håper så inderlig at det er av den "vanlige" og bekymringsløse typen, og ikke noe annet. Kjenner bare at alle glede er borte, og klarer ikke å innstille meg på noe... Fikk heldigvis time allerede i dag, så vi får bare se... Takk ❤️

 

18 minutter siden, Aryamili skrev:

Gratulerer! Godt å høre at dere har hatt en fin bryllupshelg!

Forstår det er fryktelig ekkelt med spotting.. Jeg krysser alt jeg har for at det er en ufarlig, liten blødning, f.eks. grunnet skjøre slimhinner. Lykke til med ultralyd ❤️ 

Tusen takk ❤️

Håper du har rett ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Tyah skrev:

Gratulerer som nygift 💗

Håper alt går fint på ultralyd i dag 💗

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer som nygift. 

Flott at du fikk time allerede idag. Krysser mine fingre og tær for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gakkepus skrev:

Gratulerer som nygift. 

Flott at du fikk time allerede idag. Krysser mine fingre og tær for deg. 

Tusen takk ❤️

Ja, der var heldigvis ei som hadde avbestilt... om ikke hadde det nok ikke blitt før i neste uke. Takk ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne og ser litt her og. Fint å høre at dere hadde en så god bryllupshelg, det er fantastisk å gifte seg med den man elsker! ♥ Ønsker deg lykke til på UL igjen, dette kan gå bra det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var for tidlig å si noe på UL... eneste hun kunne si var at jeg var "lukket", så det var positivt. Ellers så vi fostersekk som målte omtrent 7 mm, og det var helt kurrant størrelse sa hun. Der var også en liten "ting" i ene "veggen" som hun sa kunne være noe, men det var umulig å si. 

Hun så heller ingen plass hvor det blødde fra. Hun ville ta blodprøver, en i dag og en på onsdag, så skulle hun ringe meg enten onsdags kveld eller torsdags morgen. Hun ville verken være positiv eller negativ, da det var helt umulig å si - men samtidig så alt normalt ut til å være så tidlig på vei...

Takk @Puffin❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...