Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sille4 skrev:

Forstår godt at du er urolig og har mange bekymringer, men prøv å tenk at du er gravid ❤️ Prøv å ikke tenk på hva som kanskje kan skje i morgen eller om ei uke, for akkurat nå har du en liten spire i magen, som du mest sannsynlig møter om 9 måneder. Nyt tanken ❤️

Ja, jeg må nesten bare det :) Kjenner at jeg har litt angst hver gang jeg skal på do... redd for å plutselig se blod eller farget utflod, slik som sist. Men ja. Det tar nok bare litt tid. Jeg skal klare å senke skuldrene og nyyte ❤️Tenk at vi forhåpentligvis får møte lille om 9 måneder! Haha, sitter på kontoret og fikk tårer i øynene av tanken. Herlighet, så fantastisk ❤️

 

1 time siden, tutta23 skrev:

Gratulere så mye ❤ håper dette går veien!! Så deilig det er å kjenne at kroppen er blitt rugekasse 💕

Tusen takk! ❤️Ja, det håper jeg også, virkelig! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stresset og i begynnelsen. Sjekket for blod, utflod hver gang jeg var på det. For å være helt ærlig, så gjør jeg det forstått ... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gakkepus skrev:

Jeg stresset og i begynnelsen. Sjekket for blod, utflod hver gang jeg var på det. For å være helt ærlig, så gjør jeg det forstått ... 🙄

det gjorde jeg også.. Men tror det gikk litt over i uke 10. 

Det som hjalp meg var å tenke at jeg rett og slett ikke har noe kontroll og sånn er det bare. Vet ikke om det hjelper men 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gakkepus skrev:

Jeg stresset og i begynnelsen. Sjekket for blod, utflod hver gang jeg var på det. For å være helt ærlig, så gjør jeg det forstått ... 🙄

Huff :( frykter at jeg kommer til å gjøre det en stund til jeg også... Og spesielt pga jeg har litt mer utflod nå, kjennes våtere ut, så det har vært flere ganger ila arbeidsdagen der jeg tenker "neineinei, nå går det galt". Helt forferdelig å tenke :( må bare prøve å senke skuldrene...

59 minutter siden, Aryamili skrev:

det gjorde jeg også.. Men tror det gikk litt over i uke 10. 

Det som hjalp meg var å tenke at jeg rett og slett ikke har noe kontroll og sånn er det bare. Vet ikke om det hjelper men 😊

Hmm, jeg får jobbe mer med de tankene jeg også :) blir forhåpentligvis bedre etter at vi har vært på første UL i starten av juli ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Ååååhhhh gratulerer så masse!!!❤️❤️❤️❤️

Tusen hjertelig ❤️❤️ 

Leste nettopp om utredningen deres - sender en stor klem til deg! Håper at det ordner seg for dere på naturlig vis, masse lykke til fremover 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde akkurat det samme. Det er litt komisk når jeg tenker på det nå, men jeg tror det er mange gravide som sjekker ekstra godt for blod/rosa utflod. 

Krysser mine fingre for deg og spiren. Prøv å senke skuldrene. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gakkepus skrev:

Gjorde akkurat det samme. Det er litt komisk når jeg tenker på det nå, men jeg tror det er mange gravide som sjekker ekstra godt for blod/rosa utflod. 

Krysser mine fingre for deg og spiren. Prøv å senke skuldrene. 😊

Ja, det er det nok :) Kanskje spesielt de som har mistet tidligere? Jeg kjenner flere som er/har vært gravide som ble gravide på første forsøk... og måten de har vært på, virker som om at de tar det som en selvfølge at alt skal gå fint, de tar det litt for gitt. Det kan godt hende at de egentlig ikke tenker slik, men måten de snakker og oppfører seg på utstråler det...

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+4

MAT ER SÅ GODT. Haha, hvordan skal dette gå? Enten er det hormoner, eller så er det placebo, men jeg er konstant sulten. Dette kan bli spennende. Heldigvis har jeg hittil løst det med relativt sunne alternativer som valnøtter, biola, blåbær... Men den potetgullpakken fristet sykt i går kveld 😂

Ellers er jeg veldig klein på jobb. Jeg føler at det står over hele meg at jeg er gravid, og jeg er så redd for å forsnakke meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg er veldig fornøyd med stigningen 😍 Det synes nok bedre i virkeligheten... Streken er rosa og fin på begge ❤️Er kanskje tullete å fortsette å teste, og det gikk jo galt sist gang selv om testene ble sterkere... men litt trygghet, er noe trygghet 😄 

 

Onsdag, 11/12 dpo

20180613_053729.thumb.jpg.d4a77702ff62b6f72c2d71519de52fcd.jpg

 

Fredag, 13/14 dpo

20180615_041643.thumb.jpg.ca76c053a82a42f4dc748c22da70587a.jpg

 

 

Endret av Kaiaermeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+5

Våknet av smerter og riving nederst i magen i dag, sikkert ligamentsmerter... Mye som skal skje fremover, håper bare at alt dette er gode tegn ❤️ 

Kjenner bare litt bekymring rundt smertene siden jeg hadde det sist gang, når det etter hvert ble oppdaget BO. Huff, får tenke positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaiaermeg skrev:

3+5

Våknet av smerter og riving nederst i magen i dag, sikkert ligamentsmerter... Mye som skal skje fremover, håper bare at alt dette er gode tegn ❤️ 

Kjenner bare litt bekymring rundt smertene siden jeg hadde det sist gang, når det etter hvert ble oppdaget BO. Huff, får tenke positivt. 

Jeg har og massevis av smerter og riving. Tror nok det bare skal være sånn. Men tenker jo fort i samme baner som deg likevel. Det skal vel helst gå bra 😌❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, grønnplante skrev:

Jeg har og massevis av smerter og riving. Tror nok det bare skal være sånn. Men tenker jo fort i samme baner som deg likevel. Det skal vel helst gå bra 😌❤️

Så bra!! 😁 Ellers, kjedelig, for det er jo vondt - men det er så godt å høre at andre har det likedan ❤️ håperhåper ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde skikkelig «menssmerter» gjennom hele første trimester. Ganske ubehagelig, men ett av de vanligste symptomene i følge det jeg har lest 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt mye vokse-/ menssmerter i perioder både denne gangen og med datteren min. Da jeg hadde SA før jul hadde jeg mindre av det faktisk, så for meg er det et godt tegn. Men vondt og ubehagelig når det står på som verst. Tror ikke det ga seg seg før nærmere uke 20 denne gangen, men verst helt i starten og rundt uke 12. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tweet skrev:

Jeg hadde skikkelig «menssmerter» gjennom hele første trimester. Ganske ubehagelig, men ett av de vanligste symptomene i følge det jeg har lest 😅 

Så bra 😁 har hatt murringer i tillegg... Så alt er vell kanskje normalt 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, sol. skrev:

Jeg har også hatt mye vokse-/ menssmerter i perioder både denne gangen og med datteren min. Da jeg hadde SA før jul hadde jeg mindre av det faktisk, så for meg er det et godt tegn. Men vondt og ubehagelig når det står på som verst. Tror ikke det ga seg seg før nærmere uke 20 denne gangen, men verst helt i starten og rundt uke 12. 🙄

Godt å vite! 😁 Jeg tror smertene stoppet en stund i forkant av at vi oppdaget BO og SA begynte, så da håper jeg det fortsetter denne gangen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+6

Temperaturen hoppet fra 36.77 til 36.92 i dag 😍 IKM var enten i går eller i dag, så dette føles godt. Pluss knallpositiv test ❤️

Måtte du være frisk, spiren vår ❤️❤️

20180617_092624.thumb.jpg.6480bceb77b12221101cf869bbcf2392.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...