Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, blomst12 skrev:

Gratulerer så masse!!!:) 

Tusen takk! ❤️❤️

Akkurat nå, grønnplante skrev:

Ååå nå ble jeg glad! Så fantastisk 🙌🏼❤️☺️

Gratulerer så mye ☺️☺️☺️

Tusen hjertelig! Det er helt utrolig ❤️ vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, hvordan skal jeg klare å holde lokk på alle disse følelsene gjennom hele arbeidsdagen 😂 kommer til å glise som en dust gjennom hele dagen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa! :hjerte: Ååå nå ble jeg skikkelig glad!:nordvesta:For noen nydelige tester! Gratulerer :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aryamili skrev:

Jaaa! :hjerte: Ååå nå ble jeg skikkelig glad!:nordvesta:For noen nydelige tester! Gratulerer :yvonne:

:strix::strix: Hjertelig takk ❤️ Helt fantastisk! Er selvsagt bekymret for om det ender i en ny SA, men jeg skal prøve å fokusere på at frem til det motsatte er bevist har jeg en frisk og fin spire ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Kaiaermeg said:

!! 😭😭😭😭 7 PP'er etter BO/SA... Det har vært endeløst og skikkelig tungt. Men, endelig ❤️ måtte du klamre deg fast, lille venn ❤️ håper virkelig at det er du som er ment for oss, og at du klarer deg hele veien ❤️

20180613_054417.thumb.jpg.68a12e83674f1f96ea3d8f7e44a82071.jpg

Streken på A1 var såpass tydelig at jeg dristet meg til en digital. Det ble en tårevåt morgen for meg og mannen ❤️

Jaaaa! 😭😭😭 så fantastisk! Gratulerer 💜💜💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gakkepus skrev:

Jaaaa! 😭😭😭 så fantastisk! Gratulerer 💜💜💜

Hjertelig takk! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Lene25 skrev:

Æææh!!! Fy søren så fantastisk !! 😍 Gratulerer så mye!! Endelig ❤️❤️

❤️❤️❤️!! Takk 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, plastfolien skrev:

Hurra gratulerer ❤️❤️

Tusen hjertelig takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tyah skrev:

Gratulerer så masse @Kaiaermeg ❤️❤️ Dette er helt fantastisk! 😄❤️

Tusen, tusen takk! ❤️❤️ Måtte denne klamre seg fast. Krysser fingrene for deg også💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sol. skrev:

Gratulerer så mye - så glad på dine vegne!! Denne holder seg der inne i ni måneder 👌🏼

Tusen takk! 😍 Ja, det må den nesten bare gjøre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Sille4 skrev:

Gratulerer ❤️ 

 

7 timer siden, Pjusk skrev:

Gratulerer så mye! Endelig var det deres tur :hjerte:

 

Tusen takk, dere to! ❤️Selv om jeg er bekymret (som alle andre...) for at det skal gå galt denne gangen også, kjenner jeg en voldsom ro i kroppen. Akkurat samme som sist jeg ble gravid. Det kjennes bare helt rett, som at bitene faller på plass ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+3

På en måte er det rart å allerede være "så langt" på vei, siden vi akkurat fikk vite det, men samtidig føles det farlig kort. IKM er på lørdag/søndag, så det føles nesten litt ulovlig ut å konstantere at jeg er gravid allerede nå 😂 Gru-gleder meg til tidlig UL 3. juli, vil så veldig gjerne at der skal være et bankende hjerte - men frykter at vi blir møtt med "ingenting", slik som sist. Enn så lenge velger jeg å tro at vi har en frisk spire ❤️

Våknet av litt strekk og sviing på høyre side, ved siden av hoftebenet i dag - DEILIG å kjenne at det skjer noe ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du er urolig og har mange bekymringer, men prøv å tenk at du er gravid ❤️ Prøv å ikke tenk på hva som kanskje kan skje i morgen eller om ei uke, for akkurat nå har du en liten spire i magen, som du mest sannsynlig møter om 9 måneder. Nyt tanken ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye ❤ håper dette går veien!! Så deilig det er å kjenne at kroppen er blitt rugekasse 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...