Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

😍😍 Skal ta neste test på torsdags morgen, men er tom for babyplan... har bare 1 A1 og 1 clearblue digital igjen. Usikker på om A1 er like sensitiv som babyplan, men får bare se :)

ååå altså... DETTE ER SÅ SPENNENDE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, grønnplante skrev:

Så spennende Kaiaermeg! Du kan bestille Make Sure sensitiv tester fra komplett apotek med 24t levering tror jeg 😅 Disse gav svak strek hos meg 9dpo og gradvis sterkere hver dag etterpå. 

Finner bare at det tar 1-4 dager med levering der i fra 😮Men tror jeg bestiller likevel, kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å fortsette å teste litt fremover selv om den (forhåpentligvis) er positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aryamili skrev:

ååå altså... DETTE ER SÅ SPENNENDE

JEG VEET. Men det er så stor miks av følelser. Sitter med blanke øyne og håper. Måtte tiden frem til torsdag gå sinnsykt fort 😂 Håper bare det ikke er skyggestrek eller noe, nå er både mannen og jeg så fulle av håp at vi vet ikke hvor vi skal gjøre av oss ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Finner bare at det tar 1-4 dager med levering der i fra 😮Men tror jeg bestiller likevel, kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å fortsette å teste litt fremover selv om den (forhåpentligvis) er positiv...

Ah, mener jeg fikk det etter 24t for noen uker siden men kanskje de har endret på det.

Angående stigning fikk jeg betydelig sterkere 10 enn 9. Så har det steget jevnt, men kanskje i snitt hver 48t ja. I går tidlig fikk jeg likt som dagen før, men så tok jeg en på kvelden som så ut som den plutselig hadde doblet seg. Og den var enda sterkere i dag tidlig. Så kan godt være det er forskjell allerede 10 altså. Krysser fingrene for deg altså ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kaiaermeg said:

Ja, tenkte det 😂Det sies vel at det tar to-tre dager før hcg dobler seg, så tror ikke jeg vil se så stor forskjell om jeg tar en i morgen... 😮

Hvem vet 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, grønnplante skrev:

Ah, mener jeg fikk det etter 24t for noen uker siden men kanskje de har endret på det.

 Angående stigning fikk jeg betydelig sterkere 10 enn 9. Så har det steget jevnt, men kanskje i snitt hver 48t ja. I går tidlig fikk jeg likt som dagen før, men så tok jeg en på kvelden som så ut som den plutselig hadde doblet seg. Og den var enda sterkere i dag tidlig. Så kan godt være det er forskjell allerede 10 altså. Krysser fingrene for deg altså ❤️

Krysser fingrene for at de kommer kjapt!

Kjenner at sjansen for at jeg tester i morgen blir større og større 😂Er bare så redd for at det kanskje ikke vil vise på A1 i tilfelle den er svakere enn babyplan i ml... Finner ikke hvor mange ml A1 er 😮Kan sjekke pakken når jeg kommer hjem...

Takk ❤️Er SÅ spent. Og jeg som trodde at jeg ikke hadde hatt EL denne mnd... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Gakkepus skrev:

Hvem vet 😏

Kjenner at sjansen blir større og større for at jeg ryker på en A1 i morgen 😂Men er så redd for at den skal være helt blendahvit, vet ikke hvor mange ml den er sammenlignet med babyplan... Finner ikke noe om det på nettet heller, men skal sjekke pakken når jeg kommer hjem 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det om a1. Uansett, jeg hadde testet imorgen, men det er fordi jeg er veldig utålmodig av meg. Er nok best å teste.ked sensitive vil jeg tro 😊

Screenshot_20180612-090817_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Kjenner at sjansen blir større og større for at jeg ryker på en A1 i morgen 😂Men er så redd for at den skal være helt blendahvit, vet ikke hvor mange ml den er sammenlignet med babyplan... Finner ikke noe om det på nettet heller, men skal sjekke pakken når jeg kommer hjem 😃

Jeg fikk forresten negativ med et annet merke som også skulle være 10mIu helt frem til 11/12dpo. Så kan fort være den er litt mindre sensitiv selv om det står samme. Men er jo veldig spennende å teste mer da 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gakkepus skrev:

Fant det om a1. Uansett, jeg hadde testet imorgen, men det er fordi jeg er veldig utålmodig av meg. Er nok best å teste.ked sensitive vil jeg tro 😊

Screenshot_20180612-090817_Samsung Internet.jpg

 

Hmm, vi får se! Den viste omtrent like sterk strek som babyplan ved forrige graviditet, så mulig det er greit å ta den :)

 

8 minutter siden, Aryamili skrev:

Skal jeg sende deg noen tester? :lur:

Hahah! Bestilte nettopp 5 stk av Make Sure, så håper de kommer innen et par dager! 🤩

 

1 minutt siden, grønnplante skrev:

Jeg fikk forresten negativ med et annet merke som også skulle være 10mIu helt frem til 11/12dpo. Så kan fort være den er litt mindre sensitiv selv om det står samme. Men er jo veldig spennende å teste mer da 🙈😅

Ja, er det jeg er redd for... men når jeg tenker meg om var streken omtrent like sterk på babyplan og A1 ved forrige graviditet... så det er mulig jeg ryker på en i morgen 😂Haha, jeg som hadde tenkt å være fornuftig å vente til torsdag 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Takk ❤️ Er SÅ spent. Og jeg som trodde at jeg ikke hadde hatt EL denne mnd.

Hvordan ser tempen ut da? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, grønnplante skrev:

Hvordan ser tempen ut da? 😃

Den har vært fin og høy den siste uken 😍Tror jeg eller tempmåleren må ha klusset noe massivt rundt EL, mtp at jeg ikke så noen tydelig EL på grafen... men nå er den fin, høy og stabil, som den skal være i lutealfasen. Er ikke IKM før på lørdag/søndag, og tempen er jo høy helt frem til samme dag gjerne, så tror ikke tempen sier meg så mye nå 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa! Er så klar for dette! Men fryktelig redd for å bli skuffet...Må bare tillate meg å leve i håpet, tenk om ❤️ @Lene25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så antydning til en strek på det svart-hvitt bildet. Håper det er en babystrek ❤️ Krysser fingrene mine og tenker på dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Tyah skrev:

Jeg så antydning til en strek på det svart-hvitt bildet. Håper det er en babystrek ❤️ Krysser fingrene mine og tenker på dere!

 

Ååh, blir så glad når flere ser noe! Takk ❤️❤️ tror det blir en A1 i morgentidlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!! 😭😭😭😭 7 PP'er etter BO/SA... Det har vært endeløst og skikkelig tungt. Men, endelig ❤️ måtte du klamre deg fast, lille venn ❤️ håper virkelig at det er du som er ment for oss, og at du klarer deg hele veien ❤️

20180613_054417.thumb.jpg.68a12e83674f1f96ea3d8f7e44a82071.jpg

Streken på A1 var såpass tydelig at jeg dristet meg til en digital. Det ble en tårevåt morgen for meg og mannen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nå ble jeg glad! Så fantastisk 🙌🏼❤️☺️

Gratulerer så mye ☺️☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...