Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Gakkepus skrev:

Uff, det var leit å lese. Du har ikke drept babyen deres, ta det med ro, men det er forståelig at det var vondt å se samt alle hormonene. Når det er sagt, du blir vandt til blodet etterhvert. Er det mørkt/svart så er det bare bra, du vil at de gamle blodet skal komme ut. Se på det på den måten. :)

kommer til å gå så bra, så ❤

Er nok en del hormoner i lufta, ja... Skal notere meg det du skriver bak øret til neste gang, og prøve å tenke litt positivt. Det må jo ut, så det er bare bra at det kommer. Gleder meg bare så innmari til ny UL om 3 uker, så vi får sett om lille har det bra...

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Kaiaermeg said:

Er nok en del hormoner i lufta, ja... Skal notere meg det du skriver bak øret til neste gang, og prøve å tenke litt positivt. Det må jo ut, så det er bare bra at det kommer. Gleder meg bare så innmari til ny UL om 3 uker, så vi får sett om lille har det bra...

❤️❤️

Skulle du ha noen spørsmål ta gjerne kontakt ❤ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+5

Så langt har vi aldri kommet oss før 💕 

Har hatt noen rolige dager, og nå har det gått over til lys/hvit utflod, heldigvis :) ellers er jeg flaut oppblåst. Uansett tid på døgnet, uansett hva jeg spiser... Men på kvelden er det spesielt ille! Når jeg gikk på do for siste gang igår så jeg ned og ble helt sjokka - magen var som en ballong! Jeg så ikke føttene mine, og buksa var sprengferdig 😂 huff, hvordan skal dette gå 😂 ellers veksler jeg mellom litt kvalme, konstant sulten og litt kvass i kantene 😇

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kaiaermeg said:

7+5

Så langt har vi aldri kommet oss før 💕 

Har hatt noen rolige dager, og nå har det gått over til lys/hvit utflod, heldigvis :) ellers er jeg flaut oppblåst. Uansett tid på døgnet, uansett hva jeg spiser... Men på kvelden er det spesielt ille! Når jeg gikk på do for siste gang igår så jeg ned og ble helt sjokka - magen var som en ballong! Jeg så ikke føttene mine, og buksa var sprengferdig 😂 huff, hvordan skal dette gå 😂 ellers veksler jeg mellom litt kvalme, konstant sulten og litt kvass i kantene 😇

Husker jeg var veldig oppblåst selv, og følte meg en som oppblåst ballong. Da ga seg rundt uke 14, så du kan se frem til litt ro fra den siden. 😄

Snart er du 10 uker på vei og, fantastisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gakkepus skrev:

Husker jeg var veldig oppblåst selv, og følte meg en som oppblåst ballong. Da ga seg rundt uke 14, så du kan se frem til litt ro fra den siden. 😄

Snart er du 10 uker på vei og, fantastisk! 

Haha, det blir godt når det gir seg i hvert fall! Tenker det sikkert føles bedre ut når den faktisk er større pga babyen 😂 kunne ikke gå i kjole forrige helg, da hadde folk uten tvil tippet at jeg var gravid. Null sjans til å holde inn magen 😂

Phew, ja, tenk det ❤️ er så deilig når det nærmer seg en ny uke, og litt nærmere målet for hvert lille steg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også oppblåst, det var helt forferdelig! Magen ble ca. like stor som den er nå, i uke 21 😅 Heldigvis pleier det å gi seg litt i andre trimester.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Aryamili skrev:

Jeg var også oppblåst, det var helt forferdelig! Magen ble ca. like stor som den er nå, i uke 21 😅 Heldigvis pleier det å gi seg litt i andre trimester.  

Haha 😂 håper virkelig det, men tror jeg må gå til innkjøp av større bukser/gravidbukser allerede nå om det fortsetter 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tyah skrev:

Titter bare innom for å rope hurra for 7+5 og hvit utflod :yvonne::hjerte:

Hurra! 😍🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tyah skrev:

Titter bare innom for å rope hurra for 7+5 og hvit utflod :yvonne::hjerte:

Hurra! 😍🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt oppblåstheten fra de første ukene, ja! Særlig om kvelden, da var det vanskelig å skjule vår lille hemmelighet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sullå skrev:

Husker godt oppblåstheten fra de første ukene, ja! Særlig om kvelden, da var det vanskelig å skjule vår lille hemmelighet :hjerte:

😍 Er så koselig med hemmeligheten vår. Tror våre nærmeste venner mistenker noe, men vi kommer ikke til å dele noe før ut i september tror vi 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+1

Føler at tiden går fort nå, men ikke fort nok! Utfloden er ok, brystene verker (spesielt om morgenen når jeg reiser meg fra senga for første gang), kjenner stikk og stråling nedentil/livmorsområdet, og er ellers trøtt og sliten. Så, oppsummert har jeg det ganske bra! 😄 

Håper bare at lille vokser fint og har det bra ❤️ Den kommende pappa'n er allerede halvveis gjennom "Verdens beste pappa"-boken 😍 Utrolig morsom bok, både for mor og far!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9+1 ❤️

Tiden går heldigvis noenlunde fort. I dag er jeg på dag nummer fem med hvit utflod, hurra! 🎉 Det kjennes så godt ut å ikke ha bekymringene så fryktelig nær, som når blodet viser seg.

Dagene går, og jeg kjenner litt stikk og strekk i ny og ne, litt ømme pupper, ingen kvalme, hyppig sultfølelse og temperament! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det går bra! Nå er du vel kommet en god del lengre enn sist og? ☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt! Jeg er 9+3 i dag, så gøy at vi er like langt! Har også en SA bak meg, men når vi er kommet så langt, så har jeg trua! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, bondekone skrev:

Så godt å høre at det går bra! Nå er du vel kommet en god del lengre enn sist og? ☺ 

Ja 🎉🎉 sist var jeg litt før uke 7 når vi oppdaget at det sannsynligvis var en BO, og så 7+ noen dager når jeg begynte å blø... Så dette føles godt og rett ❤️ håper bare så inderlig at vi om en uke får se lille gullet ❤️

42 minutter siden, svakni skrev:

Så godt! Jeg er 9+3 i dag, så gøy at vi er like langt! Har også en SA bak meg, men når vi er kommet så langt, så har jeg trua! 😁

Herlig, gratulerer! Føles godt å komme lenger enn sist i hvert fall, sjansen for SA reduseres jo nesten for hver dag... Så nå må det gå bra for oss begge ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fint å lese at alt er ok! 😄 Stikk og strek er bra, livmoren vokser. Det er nesten "godt" å kjenne på, dog kanskje mer psykisk enn fysisk. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Puffin skrev:

Det er så fint å lese at alt er ok! 😄 Stikk og strek er bra, livmoren vokser. Det er nesten "godt" å kjenne på, dog kanskje mer psykisk enn fysisk. 😄

Jaa 😍 det er absolutt godt for psyken! Bekymrer meg likevel litt for at kroppen lurer meg og at der ikke er noe mer, men får bare håpe på gode nyheter i neste uke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Veldig glad på dine vegne. Snart er du 12 uker på vei, og det i seg selv er fantastisk. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...