Gå til innhold

Den store dilemmas tråden.


DonaldDuck

Anbefalte innlegg

Poenget her er å svare på et dilemma, for deretter å fremlegge et nytt dilemma. 
Gi gjerne en begrunnelse for hvorfor du velger den ene eller andre siden av dilemmaet.

Her kommer første dilemma:

Om du måtte velge, ville du ha manglet begge bena, eller begge armene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge bena. Forde det finnes så bra benproteser, pluss at du ser badass ut med benproteser. Og bra funksjoner. Armproteser ser jalla ut, og jeg vil ha finmotorikken.

Ville du vært singel hele livet eller giftet deg med en snill mann/dame, men som du aldri kom til å elske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Singel hele livet.

Ville du vært uten barn eller hatt barn som var multifunksjonshemmet  ?

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten. Er ikke så begeistret for tanken å f barn akkurat nå.

Ville du hatt et kort og lykkelig liv eller langt og sørgelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, den var ganske tung på den ene siden. Med kort liv så tenker jeg 40 år. Så 40 fantastiske år eller 80 sørgelige år. 
Må nok gå for kort og lykkelig.

10 Milliarder til et godt formål, eller 10 millioner på egen konto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egen konto ! Trenger litt av de pengene...

 

hvor ville du sydd på penis dersom du var nødt til å flytte den på kroppen (og var mann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville sydd den på magen.

Ville du alltid gått med slalomstøvler eller alltid sandaler (året rundt)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandaler! Hadde lett laget en varm alternativ løsning på vinteren. 

Hvis det er kun to ting du kunne spist hele året, hva ville du valgt av lungemos og gresshopper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Gresshopper, jeg syns faktisk det høres mer delikat ut.

Enten sitte alene på en øde øy i 3 måneder eller være med 100 mennesker døgnet rundt i 3 måneder ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lett, øde øy. Jeg blir halvsprø av to-tre familier på samme sted så hundre på en gang hadde ikke gått. :sjokkbla:

hvordan ville fanget en mus uten gift eller rottefelle? (Har et ekte dilemma akkurat nå.)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På ‎11‎.‎01‎.‎2018 den 17.44, Bonusmammaen skrev:

Det var lett, øde øy. Jeg blir halvsprø av to-tre familier på samme sted så hundre på en gang hadde ikke gått. :sjokkbla:

hvordan ville fanget en mus uten gift eller rottefelle? (Har et ekte dilemma akkurat nå.)

 

 

Ser tråden er gammel, og håper du fikk løst det lille museproblemet ditt. Jeg ville laget en kreativ felle med mat, for deretter å slippe musen ut og tettet alle evt. museinnganger til hus. 

Nytt dilemma: 

Bodd i herskapshus sammen med Aune Sand resten av livet, eller på en 3 kvadratkilometer stor øde øy sammen med Frank Løke resten av livet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 0.01, Minitroll skrev:

Ser tråden er gammel, og håper du fikk løst det lille museproblemet ditt. Jeg ville laget en kreativ felle med mat, for deretter å slippe musen ut og tettet alle evt. museinnganger til hus. 

Nytt dilemma: 

Bodd i herskapshus sammen med Aune Sand resten av livet, eller på en 3 kvadratkilometer stor øde øy sammen med Frank Løke resten av livet? 

Haha, fikk løst det. Den ene hunden(!) fanget en å trodde det var en leke, den andre jagde jeg ut og tettet igjen med stålull så det ikke kom flere

Definitivt Aune sand. Sant det @Hoppetaujenta? Er mann full av komplimenter og gledelige undringer konstant.

Hvis du var nødt til å prate med noen konstant og gi komplimenter til sidemannen hvert 10 min.. Ville du sittet til bords med Azzad eller Trump i 24 timer? Evt hvor lang tid hadde det tatt før du eksploderte ?

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...