Gå til innhold

Egg vibrator med ledning i rompa farlig ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer elsker og ha vibrerende egg i rumpa under kos og samleie! Men vi tørr sjelden da vi er redde for at ledningen skal ryke når vi drar de ut.... noen som har opplevd eller vet noe om det / har erfaring ? 

 

Jente 23

Anonymkode: 24c64...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får produkter som er laget for dette formålet som er helt trygt.

Anonymkode: 31d46...0c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg slutta med, og heller kjøpt egnede analleketøy. Dere vil ikke være det paret på legevakten.

Anonymkode: 003f6...87a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg med ledning er som regel beregnet på vaginal lek, mest med tanke på renhold. Det er ikke så stor forskjell på å dra ting ut fra anal som vagina, så jeg tror ikke ledningen ryker. I tillegg er tyngdekraften en grei venn, det som går inn/opp, må også ut. 

Dog, det er nok smartest å gjøre som allerede nevnt, kjøpe noe som er laget spesifikt for anal lek. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk vaginale leketøy analt. Ledningen kan ryke og da må dere en tur på legevakten :) Finnes nok av anale toys som er trygge å bruke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Er dere vanlig forsiktige, er det liten sjanse for at snora ryker. Skulle den ryke, vil den jo komme ut sammen med annet som skal samme vei. 

Kan bli slitsomt og avslørende fram til batteriet er utbrukt, utover det ser jeg få risker. Antar at det er normal størrelse, ikke strutseegg....😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Er dere vanlig forsiktige, er det liten sjanse for at snora ryker. Skulle den ryke, vil den jo komme ut sammen med annet som skal samme vei. 

Kan bli slitsomt og avslørende fram til batteriet er utbrukt, utover det ser jeg få risker. Antar at det er normal størrelse, ikke strutseegg....😉

Hoho, folk kjøper vibrerende egg til 99 kroner. Det er bare billig ræl og jeg har altfor mange returer på de hvor ledningen falt ut :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 minutter siden, Sphynx skrev:

Hoho, folk kjøper vibrerende egg til 99 kroner. Det er bare billig ræl og jeg har altfor mange returer på de hvor ledningen falt ut :)

Jeg tenker den bør ha en snor, ikke bare en ledning. Jeg ville vært mer bekymret for å miste et egg opp i skjeden enn i analen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg tenker den bør ha en snor, ikke bare en ledning. Jeg ville vært mer bekymret for å miste et egg opp i skjeden enn i analen.

Haha, ja, det ville du vel. Hadde du mista ett egg oppi skjeden, så hadde du hatt større problemer enn at egget lå oppi der, i og med at du ikke har skjede, vil jeg tro? :fnise:

I mine 5 år i sexleketøysbransjen har jeg aldri sett et vibrerende egg med snor og ledning.

Hvorfor tror du forresten det hadde vært værre å ''miste'' egget vaginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Da har jeg førstehåndskjennskap til produkter du ikke har sett, noe som du burde ta til deg. ☺️

Jeg har et par ganger opplevd at tamponger forsvinner opp i skjeden i kampense hete. Det har vært litt trælete å få de ut, selv om jeg har klart det. Fra analen vil det jo følge strømmen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det skjedde med dama til en kompis i fjor. 

Anonymkode: cc286...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Alterego666 skrev:

Da har jeg førstehåndskjennskap til produkter du ikke har sett, noe som du burde ta til deg. ☺️

Jeg har et par ganger opplevd at tamponger forsvinner opp i skjeden i kampense hete. Det har vært litt trælete å få de ut, selv om jeg har klart det. Fra analen vil det jo følge strømmen.....

Vis meg gjerne :)

Hvilke tamponger bruker dere til sex forresten? Tamponger er ikke tunge, de kan være vanskelig å få ut. Det kan forsåvidt også kondomer være, hvis de har kommet på avveie.

Vibrator egg og vaginakuler kan ikke forsvinne i skjeden derimot :) Så det kan ikke sammenlignes med tamponger.

Endret av Sphynx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg tenker den bør ha en snor, ikke bare en ledning. Jeg ville vært mer bekymret for å miste et egg opp i skjeden enn i analen.

‘Things that have disappeared in butts should be evaluated by medical staff as the rectum can tear easily. The problem is there’s no handy stop point – like the cervix – so it can really get right up there and cause serious harm.’

Anonymkode: dbd6d...b38

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

‘Things that have disappeared in butts should be evaluated by medical staff as the rectum can tear easily. The problem is there’s no handy stop point – like the cervix – so it can really get right up there and cause serious harm.’

Anonymkode: dbd6d...b38

Kommer litt an på formen på leketøyet. Kuleforma ting kommer gjerne ut med avføring, men plugger med endestykke og dildoer kan være vanskelig. Tekstur har også litt å si. Leketøy med riller kan være verre ja.

Hadde jeg mista noe oppi rumpa, så hadde jeg vært redd for å skade den mer enn å skade egoet. Legevakta next...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere bør bruke leketøy som er beregnet til analbruk. 

Hvis snoren ryker på et vibrerende egg mens det er i skjeden så er det ingen krise. Skjeden er ikke så veldig dyp, så man kan enten fiske det ut med fingrene eller presse det ut med musklene. 

Skulle det derimot ryke mens det er oppi endetarmen så er det verre. Fra endetarmen så kan det fort gå videre opp i tykktarmen, og den er ganske lang. Lykke til med å få ut et vibrerende leketøy derifra. Det er mange av dem som har måtte fjerne sånne ting kirurgisk. Det kan også sette seg fast i tykktarmen sine passasjer og forårsake skader. 

Anonymkode: 665ff...88d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
10 minutter siden, Sphynx skrev:

Vis meg gjerne :)

Hvilke tamponger bruker dere til sex forresten? Tamponger er ikke tunge, de kan være vanskelig å få ut. Det kan forsåvidt også kondomer være, hvis de har kommet på avveie.

Vibrator egg og vaginakuler kan ikke forsvinne i skjeden derimot :) Så det kan ikke sammenlignes med tamponger.

Da tampongen kom ut, var det vanskelig å fastslå type, og jeg glemte å spørre.😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 minutter siden, Sphynx skrev:

Kommer litt an på formen på leketøyet. Kuleforma ting kommer gjerne ut med avføring, men plugger med endestykke og dildoer kan være vanskelig. Tekstur har også litt å si. Leketøy med riller kan være verre ja.

Hadde jeg mista noe oppi rumpa, så hadde jeg vært redd for å skade den mer enn å skade egoet. Legevakta next...

Kom plutselig på at jeg mistet en hel vibrator opp i rumpa en gang. Den var på størrelse med en litt kraftig penis. Ble litt engstelig, for den durte høyt og kraftig. Jeg løste det med analdusj koblet til dusjslangen. Masse vann inn, og ut med vann og dildo i ett støt. Var rengjort på forhånd, så ikkenoe griseri. Heller ingen rifter eller problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Alterego666 skrev:

Kom plutselig på at jeg mistet en hel vibrator opp i rumpa en gang. Den var på størrelse med en litt kraftig penis. Ble litt engstelig, for den durte høyt og kraftig. Jeg løste det med analdusj koblet til dusjslangen. Masse vann inn, og ut med vann og dildo i ett støt. Var rengjort på forhånd, så ikkenoe griseri. Heller ingen rifter eller problemer.

Fordi det har gått bra med deg, en gang, så betyr det ikke at det er anbefalt eller at andre bør prøve det :)

Grunnen til at jeg spurte om tampong er fordi det finnes egne typer tamponger uten snor, som kan brukes mens man har sex, de heter ofte soft tampons eller sponges. Disse er ikke veldig vanlig i norge, men noen erotiske butikker selger dem. Bruker man vanlige tamponger som man får kjøpt i butikk, ja da skjønner jeg at man sliter med å få de ut, for å bruke vanlige tamponger samtidig som du har sex er NO NO.

Tok forresten et søk online i flere erotiske butikker for å se om det var noen andre der ute med vibrerende egg med snor og ledning, men det fant jeg ikke :P Så jeg er ennå spent på hvilken du har brukt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...