Gå til innhold

Første date - TVNORGE (Hvem er denne gudegaven?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh jeg trodde det ble en match med han trønderen og hun fra Sørlandet! Det var jo synd. 

Forøvrig veldig erotisk med de som er med fra Haugesund, det er sååå fin dialekt. 

Anonymkode: a3eeb...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Brusebukken87 skrev:

Enig med trøndern. Ingen vil ha ei kattedame.

Katter er jo kulest! De som ikke liker katter har sosiopatiske trekk tenker jeg hvertfall. 

Anonymkode: a3eeb...3dd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. januar 2018 den 15.45, AnonymBruker skrev:

Drømmemannen der altså... :spy:

Anonymkode: 435de...1c1

Hva er galt med det? Du har vel preferanser du også

Anonymkode: f5dc8...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Katter er jo kulest! De som ikke liker katter har sosiopatiske trekk tenker jeg hvertfall. 

Anonymkode: a3eeb...3dd

Misliker ikke katter. Det spørs mye på katta egentlig. Kan elske noen katter, og hate andre. Men kattedame? Nei, det blir for mye for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12. januar 2018 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Ja for det gjør jo saken bedre :fnise: Tydelig at han vil ha en som steller hjemme.. 

Anonymkode: a3eeb...3dd

Hva er galt med det? Om han ønsker å ha noen som steller hjemme så er vel det en ærlig sak. Jeg har ingen problemer med å atelle å styre hjemme. Så kan menn ta seg av snømåking, tunge løft, bilgreier og plenklipping. Ser ikke problemet om begge er fornøyd

Anonymkode: f5dc8...0ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13. januar 2018 den 9.46, Kalevala skrev:

Kjempefint program.  Jeg har sett på den britiske versjonen på NRK3, og var spent på den norske.  Synes de har fått det fint til.

Det er noe rått og ekte over disse datene. Når det klaffer og man ser kjemien stemmer, blir jeg så glad og varm i hjertet. 

Ekte? Alter dessverre ikke ekte. Når de liksom går inn på do for å prate med venninne/kompis i telefonen, dårligere skuespill har jeg aldri sett. Dessuten Har jeg samme telefon og min skjerm er ikke helt svart når jeg snakker i den

Anonymkode: f5dc8...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. januar 2018 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hverdagslig å stalke noen. Hvis det er hverdagslig for deg bør du endre deg og søke hjelp! Psykopat oppførsel....  Man gjør kanskje sånn å sjekker insta og face til en kjekk gutt/pen dame 2-4 ganger ila livet og selv da er det ganske creepy og skammelig :P

Anonymkode: 36034...b41

Herregud. Der kom paykopatkortet igjen 

Anonymkode: f5dc8...0ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send gjerne navnet på innboks!

Og nå skal ikke jeg være frekk her - men hvor gamle er egentlig dere KG-brukere som tror at jeg virkelig skal stalke denne fyren seriøst? Da jeg sa jeg skulle stalke han litt på fb/insta, mente jeg ingenting annet enn at jeg ville se på profilen hans en gang, og muligens begynne å følge han på instagram. Skulle tro dere var godt oppi 70 årene så bokstavelig som dere tolke det. 

Kjære sporty92, jeg tror faktisk du har en god del mer stalker-tendenser enn meg - det kunne aldri falt meg inn å ta kontakt med en fyr jeg har sett på TV. Så den «ovenfra og ned»-holdningen din kan du fint droppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Martheegne skrev:

Send gjerne navnet på innboks!

Og nå skal ikke jeg være frekk her - men hvor gamle er egentlig dere KG-brukere som tror at jeg virkelig skal stalke denne fyren seriøst? Da jeg sa jeg skulle stalke han litt på fb/insta, mente jeg ingenting annet enn at jeg ville se på profilen hans en gang, og muligens begynne å følge han på instagram. Skulle tro dere var godt oppi 70 årene så bokstavelig som dere tolke det. 

Kjære sporty92, jeg tror faktisk du har en god del mer stalker-tendenser enn meg - det kunne aldri falt meg inn å ta kontakt med en fyr jeg har sett på TV. Så den «ovenfra og ned»-holdningen din kan du fint droppe.

Jeg tok kontakt med han-d var mitt valg! Vi er alle forskjellig! :) Og den «ovenfra og ned» holdningen du snakker om kjenner jeg meg ikke igjen i! Jeg har ikke sagt en negativ ting om deg! Du som hakker på meg for at jeg ikke vil dele navnet! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 17.1.2018 den 2.49, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner han litt gjennom festing og felles venner. Tviler på at han har noe i mot at hele navnet hans blir delt her, men vet ikke om jeg kanskje bryter noen regler her da?

Han er forøvrig en morsom og hyggelig fyr, men han er veldig desperat, prøver seg på det meste og har ikke noe i mot å ligge med damer som har type. Avslår du han snakker han nedlatende til deg og «later som» han aldri prøvde seg.. glad anonymknappen finnes nå, uff 😂 Synes ikke det er såå interessant å gå etter en gutt som kommenterer hvert bilde av ukjente lettkledde jenter på Instagram.. 

Anonymkode: 78e0b...a45

Overrasker meg ikke. Playboy. Og det er vel greit, men at de på programmet tror at det skal bli match med ei nydelig "vanlig" 3-barnsmamma? ?Hun hadde fortjent å møtt noen andre!

Anonymkode: 2ee52...101

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 05/02/2018 den 0.55, Sporty92 skrev:

Unødvendig! :) 

Håper ikke du blir sur nå, men hittil er det ingenting som tyder på at han har dame!  :)

Anonymkode: 706cc...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke du blir sur nå, men hittil er det ingenting som tyder på at han har dame!  :)

Anonymkode: 706cc...bb7

Fant det ut selv også og blir ikke sur, men ser ikke helt hvorfor han ikke bare kunne si at han ikke var interessert! 🤔😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han har vært med i kjærlighetsredet som går på TV3 også! Kan være du finner mer ut om han der 

Anonymkode: db0f3...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som har sett siste episode?

Synes jenta som var på date med han selgeren (som hadde mistet foreldrene sine) var skikkelig søt og sjarmerende :hjerter:

Anonymkode: 8fee5...866

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...