Gå til innhold

Første date - TVNORGE (Hvem er denne gudegaven?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Sporty92 skrev:

Ja, tar man ikke sjangser vinner en ikke! ;) Respekterer svaret og kommer ikke til å ta kontakt igjen!! Bare måten han gjorde d på, men han om d :) 

Tøft av deg å ta kontakt. :) 

Men du kan jo uansett trøste deg med at han nok ikke var så perfekt som du trodde likevel da. Siden du skriver "bare måten han gjorde det på, men han om det". Da er han nok uansett ikke en mann for deg. :) 

Anonymkode: 3c9c3...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) 

Må bare si at d ikke var jeg som åpnet tråden, så perfekt har jeg ikke ment, men en bra mann :) 

Nei, ikke så bra som d virket og ikke en mann for meg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2018 den 4.17, AnonymBruker skrev:

Send mail til TV Norge da vel, så arrangerer de nok en date med han og deg i neste sesong av programmet :)


Jeg syntes forøvrig, helt offtopic fra din tråd men relevant til programmet at han Christopher var helskjønn! han var med både første episode og andre episode, homofil, veldig pen og glad gutt :)

Anonymkode: 36034...b41

Christopher er skikkelig skjønn ja :strix: Alltid så glad og smilende :ninuskapus:

Anonymkode: 2f3bb...07c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som fant han, kan du sende navnet hans til meg på PM? Skal ikke kontakte han, bare stalke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke del navnet. Han vil tydeligvis ikke ha kontakt, og det er like ubehagelig at folk stalker han! La han være! Vis respekt! Selvom de har vært på tv betyr det ikke at de vil ha folk oppi privatlivet sitt!

Anonymkode: 36034...b41

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Martheegne skrev:

Du som fant han, kan du sende navnet hans til meg på PM? Skal ikke kontakte han, bare stalke.

Deler ikke navnet for at du kan stalke han! :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.1.2018 den 21.01, OppNedPåAlt skrev:

Åh herregud, ble satt ut når de serverte øl, bobler, hvitvin og rødvin i SAMME TYPE GLASS. Altså øl i vinglass! Hva slags restaurant er dette?!

Ja huff og herregud!! Da går det jo ikke an å drikke det overhodet, alt ble jo ødelagt!

Ble satt ut her også, har ennå ikke kommet meg.

Anonymkode: 3e91f...465

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er snakk om å se på insta-profilen hans, og bilder på fb som er tilgjengelige, helt vanlig hverdagslig stalking :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Martheegne skrev:

Haha, er snakk om å se på insta-profilen hans, og bilder på fb som er tilgjengelige, helt vanlig hverdagslig stalking :P

Det gjør d ikke noe bedre! ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, begynner å skjønne hvorfor du ble avvist.

Anonymkode: 706cc...bb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 0.02, Martheegne skrev:

Haha, er snakk om å se på insta-profilen hans, og bilder på fb som er tilgjengelige, helt vanlig hverdagslig stalking :P

Det er ikke hverdagslig å stalke noen. Hvis det er hverdagslig for deg bør du endre deg og søke hjelp! Psykopat oppførsel....  Man gjør kanskje sånn å sjekker insta og face til en kjekk gutt/pen dame 2-4 ganger ila livet og selv da er det ganske creepy og skammelig :P

Anonymkode: 36034...b41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner han litt gjennom festing og felles venner. Tviler på at han har noe i mot at hele navnet hans blir delt her, men vet ikke om jeg kanskje bryter noen regler her da?

Han er forøvrig en morsom og hyggelig fyr, men han er veldig desperat, prøver seg på det meste og har ikke noe i mot å ligge med damer som har type. Avslår du han snakker han nedlatende til deg og «later som» han aldri prøvde seg.. glad anonymknappen finnes nå, uff 😂 Synes ikke det er såå interessant å gå etter en gutt som kommenterer hvert bilde av ukjente lettkledde jenter på Instagram.. 

Anonymkode: 78e0b...a45

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner han litt gjennom festing og felles venner. Tviler på at han har noe i mot at hele navnet hans blir delt her, men vet ikke om jeg kanskje bryter noen regler her da?

Han er forøvrig en morsom og hyggelig fyr, men han er veldig desperat, prøver seg på det meste og har ikke noe i mot å ligge med damer som har type. Avslår du han snakker han nedlatende til deg og «later som» han aldri prøvde seg.. glad anonymknappen finnes nå, uff 😂 Synes ikke det er såå interessant å gå etter en gutt som kommenterer hvert bilde av ukjente lettkledde jenter på Instagram.. 

Anonymkode: 78e0b...a45

Takk for infoen! :) Da gir alt mening! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 1.05, AnonymBruker skrev:

Pleier å se på den amerikanske, engelske og skotske versjonen, så jeg tenker å følge med på den norske versjonen også :)
Koselig program og litt smalltalk tips å lære. Er ikke noe vits å være redd for å være frempå og direkte på date, men heller gjøre som på disse datene at man spør direkte om det man faktisk lurer på.

Espen var veldig kjekk, men vil du virkelig ha en mann som tror at damer "er interessert i støvsuging og sånn"? :a034::P

Anonymkode: 36034...b41

Den australske er også bra. Folkene har veldig variert bakgrunn, og er jevnt over litt flinkere til å kle og te seg enn britene!

Anonymkode: c70ff...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den australske er også bra. Folkene har veldig variert bakgrunn, og er jevnt over litt flinkere til å kle og te seg enn britene!

Anonymkode: c70ff...446

Hvor finner dere disse andre versjonene fra andre land?

Anonymkode: 4f123...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner dere disse andre versjonene fra andre land?

Anonymkode: 4f123...df1

Jeg streamer, for eksempel fra tvmuse.com. (Det er lurt å ha på adblock!)

Anonymkode: c70ff...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hvorfor noen synes han var kjekk. I tillegg virket han som en usympatisk type og ikke spesielt intelligent. 

Han hadde bare gått etter bimbos før, men nå ville han ha en dame som ville stelle hjemme. 

Jaja, hver sin smak. 

Anonymkode: e07c3...423

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg han litt eldre mannen på 54 år er ganske høy på seg selv :fnise:

Anonymkode: a3eeb...3dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...