Gå til innhold

Første date - TVNORGE (Hvem er denne gudegaven?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh herregud, ble satt ut når de serverte øl, bobler, hvitvin og rødvin i SAMME TYPE GLASS. Altså øl i vinglass! Hva slags restaurant er dette?!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, lillemy02 skrev:

Var det han som møtte hun damen med tre barn dom var halvt thai?

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket som han tidvis himlet med øynene når hun pratet. Ikke spesielt sympatisk type nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Hva syntes dere om "Første date" på TVNorge? Masse forskjellige nordmenn som møtes for å blinddate ukjente mennesker. 

Så på det idag. Link:

http://www.dplay.no/forste-date/season-1-episode-2/

Er det noen på KG som vet hva denne Espen-fyren heter til etternavn, og kunne sendt det på PM til meg? Blir vanligvis aldri slik, men det var noe veldig spesielt ved han.

Anonymkode: 706cc...bb7

:murvegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjekk og i tillegg hadde han alt for trang skjorte som bare viste magen. Udigg.

Anonymkode: ee441...c65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjekk og i tillegg hadde han alt for trang skjorte som bare viste magen. Udigg.

Anonymkode: ee441...c65

Nå tror jeg at du missforstår hvem det er snakk om. Det var ikke han eldre «kjekkasen « som var såååå opptatt av kosthold og trening! Det var han med litt sånn hullete genser som møtte hun damen som var halvt thai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var han. Etter min mening var han ikke så «overnaturlig» kjekk, men JEG syntes at han hadde en ekstremt bra utstråling. Var bare noe ved han som «traff» meg ..

TS

Anonymkode: 706cc...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var han. Etter min mening var han ikke så «overnaturlig» kjekk, men JEG syntes at han hadde en ekstremt bra utstråling. Var bare noe ved han som «traff» meg ..

TS

Anonymkode: 706cc...bb7

Send mail til TV Norge da vel, så arrangerer de nok en date med han og deg i neste sesong av programmet :)


Jeg syntes forøvrig, helt offtopic fra din tråd men relevant til programmet at han Christopher var helskjønn! han var med både første episode og andre episode, homofil, veldig pen og glad gutt :)

Anonymkode: 36034...b41

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Christopher var utrolig skjønn, det samme var hun som var halvt thai. Håper de begge finner kjærligheten. 

Anonymkode: ccd76...be2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet en norsk versjon av denne serien?!?!?!?:mynona:

Bra jobba av TvNorge:klappe:

Anonymkode: 4a7aa...c2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint program.  Jeg har sett på den britiske versjonen på NRK3, og var spent på den norske.  Synes de har fått det fint til.

Det er noe rått og ekte over disse datene. Når det klaffer og man ser kjemien stemmer, blir jeg så glad og varm i hjertet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, så krampaktig han 50-og-noe-åringen var. Alt var «fett» og han snakket masse om hvor kul og gæærn kompisene synes han var. Tror daten hans bare skal være glad for at han ikke ville treffes igjen!

Anonymkode: ee441...c65

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjekk og i tillegg hadde han alt for trang skjorte som bare viste magen. Udigg.

Anonymkode: ee441...c65

Din mann er sikkert ikke noe bedre.

Anonymkode: 4f123...df1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant han! På Facebook står d han er singel, men han sier han har dame 🤔 Får vel gratulere henne (om hun finnes).. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem han homofile Kjetil var ? Virker som en kjempe koselig fyr. Hvis han fortsatt er singel vil jeg spleise han med en kompis :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13. januar 2018 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Hjelpes, så krampaktig han 50-og-noe-åringen var. Alt var «fett» og han snakket masse om hvor kul og gæærn kompisene synes han var. Tror daten hans bare skal være glad for at han ikke ville treffes igjen!

Anonymkode: ee441...c65

Enig!! Men skjønner virkelig ikke hvorfor de matchet ham med hun damen. Sikkert søt og hyggelig, men måten hun snakket på og måten hun virket som person (absolutt ikke noe galt med henne), så jeg med en gang at hun ikke var hans type. Trengte ikke se dem hilse på hverandre engang for å vite at han ikke kom til å ville treffe henne igjen. 

Så igjen, jeg skjønner verkelig ikke hva de gjorde på den daten sammen. Kanskje jeg burde bli ansatt hos programmet som matchmaker....

Anonymkode: 3c9c3...ed5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Sporty92 skrev:

Fant han! På Facebook står d han er singel, men han sier han har dame 🤔 Får vel gratulere henne (om hun finnes).. 

Skrev du til han og han svarte han hadde dame? Vel, da fikk du jo hvertfall avklart at han ikke var interessert i deg, enten det er sant eller ikke at han hadde dame, Kan jo være han liker en dame og har noe på gang med henne , men at de ikke er offisielt et par enda så facebookstatusen ikke er endret enda. :) Tøft av deg å sende en melding uansett, er jo lov å spørre, men respekter svaret hans og ikke kontakt han mere da :)

Anonymkode: 36034...b41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev du til han og han svarte han hadde dame? Vel, da fikk du jo hvertfall avklart at han ikke var interessert i deg, enten det er sant eller ikke at han hadde dame, Kan jo være han liker en dame og har noe på gang med henne , men at de ikke er offisielt et par enda så facebookstatusen ikke er endret enda. :) Tøft av deg å sende en melding uansett, er jo lov å spørre, men respekter svaret hans og ikke kontakt han mere da :)

Anonymkode: 36034...b41

Ja, tar man ikke sjangser vinner en ikke! ;) Respekterer svaret og kommer ikke til å ta kontakt igjen!! Bare måten han gjorde d på, men han om d :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...