Gå til innhold

Fy fader dette synes jeg var krenkende sagt av samboer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi satt og pratet om dna test. En kamerat av samboeren min ble lurt for noen år siden til å tro at han var faren til et barn han hadde et av og på forhold med. Han ble holdt for narr i over 5 år, å betalte tusenvis i bidrag til et barn som han ikke var pappaen til, før sannheten kom frem tilslutt.

Samboer sa rett ut at dersom jeg ble gravid planlagt/eller ikke planlagt hadde han krevd dna test med en gang barnet var blitt født..

Dette sto han fast på, jeg sa at jeg synes det var krenkende. Jeg har aldri vært utro mot han, noe han er fullt klar over. Hadde vært en annen sak om det var snakk om en fly fille som lå rundt hver helg, men vi har tross alt vært samboere i over 5 år.

Hva tenker dere? Overreagerer jeg?

Anonymkode: 9fb11...0ae

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med en dame ham hadde et av og på forhold med, ikke et av og på forhold med barnet ts

Anonymkode: 9fb11...0ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh buhu. Man er nødt til å forsikre seg mot dere, samme hvor trofaste dere utgir dere for å være

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Kanskje du burde stå på ditt og si at dersom han skulle bli far ville du krevd at han godtok DNA-test for å se om du faktisk er moren! 

Eller ... ehm ... :kosteskaft:

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, mente han dette seriøst, eller var det noe han sa for å "være tøff" med kameratene tilstede? 

Min iblant teite mann kunne fint funnet på å sagt noe slikt som spøk med kameratene, men han hadde aldri gjort det.  

 

Det er lov å komme med noen idiotiske utsagt iblant, er jo ikke sikkert at han mener det. Og mener han det, javel, da stoler han ikke på deg, og dere har noe å jobbe med. Kanskje han har sett hvor jævlig kameraten hans hadde det, og vil unngå å bli like såret... 

Anonymkode: ba901...f12

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår han i grunn godt jeg.. tenk å få et barn, elske det som sin egen i 10 år, og plutselig finne ut at man egentlig ikke er far.. 

skjønner st du syns det er sårende, men prøv å se det fra hans side..

og ja, jeg er dame.

Anonymkode: 0fffb...319

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også litt der både før å da jeg skulle bli pappa. Man er jo aldri helt sikker, men jeg kan ikke lyve fra meg poden min. Han er som snytt ut av nesa mi.

Kan tillegge at jeg har hørt mange historier å bortforklaringer rundt om ja. 

Den beste er han som gledet seg veldig til å bli pappa, sitter på fødestuen å barnet kommer ut. En sort en. Han tok jakken sin å gikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår han faktisk. Vet selv om 3 stykk som har opplevd dette. Og det finnes et stort mørketall på intetanende fedre

Anonymkode: 6de4d...7ce

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart krenkende, men i det klimaet feminister har skapt, er det fullt forståelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
5 minutter siden, Horten Market said:

Klart krenkende, men i det klimaet feminister har skapt, er det fullt forståelig.

Du, når du har hodepine, har du fantomsmerter da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNA-test er vel noe man tar dersom man har grunn til å tvile. Hvilken grunn har han til å tro at du er utro, lurer jeg da? Hvordan forklarte han det? Og ja, synes det var ganske dårlig gjort å si.

Anonymkode: d5e46...2e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å ha fakta på bordet. Folk stiller seg liksom ikke i kø for å annonsere hvor uærlige de egentlig er, utenom på KG. 

Anonymkode: aca38...639

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er ærlig sakt jeg. Ser ingen grunn til at det er negativt ment. Min mann har gjort det på alle tre her og jeg kom med forslaget. Det er snakk om å sikre seg selv og barna. Ingen tvil i vårt forhold. Jeg kan forstå mannen hvis det viser seg at barn han elsket av hele sitt hjerte ikke var hans. 

Anonymkode: f52ae...742

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært mann hadde jeg gjort det samme. Det er tross alt snakk om et barn.

Anonymkode: 47bce...c08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, gjør det noe om han sikrer seg at han er faren gjennom en dna-test da? Det kameraten opplevde må jo være enhver fars mareritt. Det handler kanskje mer om å vite det 99, 9999% sikkert i frykt for å ende opp som kameraten enn om mistillit til deg. Det verste som skjer er at han da blir helt trygg i papparollen fordi at han ikke trenger å lure på dna'et og tør dermed å knytte et sterkt bånd til barnet. 

Anonymkode: 86ef0...df2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...