Gå til innhold

Menn i 40 årene uten barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Styr unna. Menn over 40 uten barn er mest sannsynlig gamere og umodne kjellerrunkere som har levd sitt egoliv altfor lenge. Altfor stor risiko å satse på et forhold med disse. 

Anonymkode: 250ec...a70

Gjelder det samme kvinner over 40 uten barn ?

Anonymkode: 64404...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Nøste~ said:

Stakkars, visste ikke at du var så hårsår da gitt. 

Nei, jeg bare liker å påpeke at noen sjuke kvinner er så dumme at de ikke innser sin egen kjønnsfasisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik tråd om kvinner ville ha blitt sletter for lenge siden.

Anonymkode: 64404...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mithrandates skrev:

Nei, jeg bare liker å påpeke at noen sjuke kvinner er så dumme at de ikke innser sin egen kjønnsfasisme.

Lame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mithrandates skrev:

Jeg tror det er omvendt; de har ikke gått igjennom store deler av livet sitt med å forholde seg til utviklingstrinnet for barn, så de har utviklet seg til å bli skikkelige voksne.

Mange kvinner med barn har aldri greid det; men har sunket hen til fjortiss-nivået med å være selvfornøyde med å ha forplantet seg og funnet sin misjon med å være på et samtale-nivå som er barnslig pludring.

Moden og reflektert, ser jeg. Regner med du ikke har barn? ;-)

Anonymkode: 03574...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder det samme kvinner over 40 uten barn ?

Anonymkode: 64404...014

Ser ut til at det er flere "normale" barnløse kvinner over 40 enn det er menn i samme sjanger. Det skal likevel sies at det selvsagt finnes oppegående menn over 40 uten barn, på samme måte som at det finnes "rare" kvinner over 40 uten barn. Det er bare færre av dem ;-)

Anonymkode: 03574...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

En slik tråd om kvinner ville ha blitt sletter for lenge siden.

Anonymkode: 64404...014

Definitivt, men du får gå å grine om det på manneguiden.

Anonymkode: 94306...cf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Moden og reflektert, ser jeg. Regner med du ikke har barn? ;-)

Anonymkode: 03574...b99

Quad Erat Demonstrandum: En kvinne som mener at menn må ha barn for at deres meningsytringer skal være verdige å reflektere over.

Ønsk deg en ordbok til jul, og slå opp på ordet "gynosentrisme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de enten ikke kan få eller ikke vil ha barn. Hvorfor skal vi drive å gjøre så mye tanker rundt valg andre mennesker tar egentlig? Er da opp til dem selv hva de vil med eget liv.

Anonymkode: b556a...509

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Styr unna. Menn over 40 uten barn er mest sannsynlig gamere og umodne kjellerrunkere som har levd sitt egoliv altfor lenge. Altfor stor risiko å satse på et forhold med disse. 

Anonymkode: 250ec...a70

My God!!:icon_frown:

Er det sånn jeg kommer til å bli sett på hvis jeg etter 15 år i samboerskap uten barn, plutselig blir singel? Og hvordan blir den evt x-dama sett på, når hun blir singel og ikke har barn?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser ut til at det er flere "normale" barnløse kvinner over 40 enn det er menn i samme sjanger. Det skal likevel sies at det selvsagt finnes oppegående menn over 40 uten barn, på samme måte som at det finnes "rare" kvinner over 40 uten barn. Det er bare færre av dem ;-)

Anonymkode: 03574...b99

Skulle gjerne visst hva du baserer det på. Det har alltid vært en større andel kvinner enn menn som formerer seg. Hvis en kvinne har nådd en alder av 40 år og ikke har produsert avkom så skulle vel det tilsi at det er en større sjanse for at det er noe galt med den barnløse 40 år gamle kvinnen enn den tilsvarende mannen?

Anonymkode: 94306...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mithrandates skrev:

Quad Erat Demonstrandum: En kvinne som mener at menn må ha barn for at deres meningsytringer skal være verdige å reflektere over.

Ønsk deg en ordbok til jul, og slå opp på ordet "gynosentrisme".

Hvordan trakk du slutningen om at jeg er kvinne? Jeg snakker om både kvinner og menn her inne og har ikke generalisert på noen måte, men heller understreket at der er ingen regel uten unntaket. Hvorvidt du anser deg selv å være regelen eller unntaket får være opp til deg og din egen misforståtte gynosentriske tolkning ;-)

Anonymkode: 03574...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan trakk du slutningen om at jeg er kvinne? Jeg snakker om både kvinner og menn her inne og har ikke generalisert på noen måte, men heller understreket at der er ingen regel uten unntaket. Hvorvidt du anser deg selv å være regelen eller unntaket får være opp til deg og din egen misforståtte gynosentriske tolkning ;-)

Anonymkode: 03574...b99

Mest fordi kvinner ikke har baller og ikke tørr å stå for sine egne meninger under pseudonym engang.
Eller, det virker slik på dette forumet, at det er flere kvinner enn menn som benytter AnonymBruker.

Tror ikke jeg tar veldig mye feil på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Styr unna. Menn over 40 uten barn er mest sannsynlig gamere og umodne kjellerrunkere som har levd sitt egoliv altfor lenge. Altfor stor risiko å satse på et forhold med disse. 

Anonymkode: 250ec...a70

Samme er det med kvinner i samme også, styr unna!

Anonymkode: f2b32...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mithrandates skrev:

Mest fordi kvinner ikke har baller og ikke tørr å stå for sine egne meninger under pseudonym engang.
Eller, det virker slik på dette forumet, at det er flere kvinner enn menn som benytter AnonymBruker.

Tror ikke jeg tar veldig mye feil på det.

Åpenbart ;)

Når det er sagt er det en del menn inne på forumet her som ikke ønsker å identifiseres med den generelle "KG-mannen". Disse bruker naturlig nok AB-funksjonen og jeg vet vi er flere.

Anonymkode: 03574...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan se opp ordlyden i HI at dette er en trolletråd. Men det er veldig behagelig å leve uten barn syns jeg. Kan fokusere på seg selv og sin frihet. Egoistisk er det heller ikke. Å få barn er det mest forurensende du kan gjøre mot global oppvarming og det skader vilt dyreliv. Det er også mange andre negative ekternaliteter ved å få barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og møkk lei av å bli mistenkt for å være noe galt med meg siden jeg ikke har barn. Jeg ville ikke automatisk avvist en mann bare fordi han ikke har barn. Jaggu har jeg møtt på min andel raringer med barn også. 

Anonymkode: 6daf9...513

Enig, folk er så fordømmende bare man ikke følger normen her i livet. Kanskje det faktisk finnes de som syns normen er ganske så kjedelig og mainstream?

Kanskje det faktisk finnes folk som tør å gjøre noe annet enn alle andre? Det er det altfor få som tør syns jeg. Alle skal være så like alle andre som det er mulig, tydeligvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sandie skrev:

 Ville ikke automatisk avskrevet en mann fordi han er barnløs i voksen alder.Det kan være mange grunner til det.Heller en barnløs mann på 40+ med livet på stell,som bevisst har valgt å vente på den rette kvinnen,enn en som har et rotete privatliv med 2-3 barn med forskjellige damer.Når jeg ser alt stresset med «mine-dine-våre» barn,kranglete ekser (barnemødre),og rollen som stemor er jeg utrolig glad jeg slipper å forholde meg til noe av det.

Jeg fant altså min samboer blant menn i kategorien 40+ uten barn.Han er verken barnehater,player,eller noe raring.Han har vært i flere langvarige forhold,men av ulike grunner har ikke barn vært et tema.Nå venter vi vårt første barn sammen,og begge er glade for at dette blir en førstegangsopplevelse for oss begge. 

Her i Norge er det jo nesten slik at er du 35-40 år og barnløs,så lever du ikke noe fullverdig voksenliv.Uansett hvordan du ellers er som person.Virker på enkelte som det et bedre å ha en masse unger som man ikke klarer å ta seg av,fremfor å være barnløs.Forstå det den som kan.

Dette er SÅ sant! Jeg er så lei av den holdningen!

Anonymkode: 6daf9...513

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barnløs kvinne sent i 30-årene vil det være et pluss at han ikke har barn - jeg har ikke noe stort ønske om en stemor-rolle. Det er mange grunner til at man (både menn og kvinner) ikke har barn, det i seg selv sier ingenting om personen. At noen har barn sier jo heller ikke noe som helst om dem, annet enn at de en gang har hatt sex på et biologisk (u)passende tidspunkt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...