Gå til innhold

Menn i 40 årene uten barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat meldt meg inn på Møteplassen og erfarer at det er ganske mange menn i 40 årene uten barn. Jeg har selv barn, og tenker at jeg bør finne meg en mann som også har barn, fordi varsellampene blinker med engang og tenker at noe må være "galt" når de har blitt 40 år uten å få barn. Hva tenker dere om menn i 40 årene som ikke har barn? Er det styr unna helt eller ikke? 

Anonymkode: 62c8d...7c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styr unna. Menn over 40 uten barn er mest sannsynlig gamere og umodne kjellerrunkere som har levd sitt egoliv altfor lenge. Altfor stor risiko å satse på et forhold med disse. 

Anonymkode: 250ec...a70

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøys og tull. Min har ikke barn, han er empatisk, suksessfull, pen og morsom. ....men jeg har heller ikke barn, kanskje det er noe galt med oss begge?

Anonymkode: 90b44...58c

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og møkk lei av å bli mistenkt for å være noe galt med meg siden jeg ikke har barn. Jeg ville ikke automatisk avvist en mann bare fordi han ikke har barn. Jaggu har jeg møtt på min andel raringer med barn også. 

Anonymkode: 6daf9...513

Jeg vet at det jeg skal komme med nå er generaliseringer, men jeg har en følelse av at det er er flere menn det er noe "galt" med som ikke har barn enn kvinner. For jeg har flere single venninner i slutten av 30 årene/ begynnelsen av 40 årene som ikke har barn, som er sosiale, hyggelige og oppegående. Men de mennene jeg allerede kjenner som ikke har barn i 40 åringene er einstøinger, raringer og skjønner helt klart at de ikke har barn for å si det sånn. Det er litt derfor varsellampene blinker litt, men det er sikkert klart man kan finne en uslepen diamant blant dem ;-) 

Anonymkode: 62c8d...7c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri datet noen med barn. Jeg skal ikke ha barn selv. Og hvis en fyr har barn er jeg ikke pri1. Jeg skal være første prioriteten til fyren innimellom. Og det funker ikke med kids. Han bør ha hund, eller kjæledyr. Det er koselig. Og kjæledyr skal selvsagt prioriteres først.

Anonymkode: 1fa04...2d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Styr unna. Menn over 40 uten barn er mest sannsynlig gamere og umodne kjellerrunkere som har levd sitt egoliv altfor lenge. Altfor stor risiko å satse på et forhold med disse. 

Anonymkode: 250ec...a70

Ja, det er sånn det er. Uten unntak. Du er nok et meget reflektert menneske.

Anonymkode: 55f6f...496

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og møkk lei av å bli mistenkt for å være noe galt med meg siden jeg ikke har barn. Jeg ville ikke automatisk avvist en mann bare fordi han ikke har barn. Jaggu har jeg møtt på min andel raringer med barn også. 

Anonymkode: 6daf9...513

Det finnes alltid unntak. Som kanskje du er en av. 

Men det er ikke noen hemmelighet at også mange kvinner over 40 som ikke har fått barn er noen harde negler som ikke liker barn. Som liker å sette seg selv først. 

Anonymkode: 250ec...a70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Styr unna. Menn over 40 uten barn er mest sannsynlig gamere og umodne kjellerrunkere som har levd sitt egoliv altfor lenge. Altfor stor risiko å satse på et forhold med disse. 

Anonymkode: 250ec...a70

Nei

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes alltid unntak. Som kanskje du er en av. 

Men det er ikke noen hemmelighet at også mange kvinner over 40 som ikke har fått barn er noen harde negler som ikke liker barn. Som liker å sette seg selv først. 

Anonymkode: 250ec...a70

Ja, det er nettopp slike fordommer det finnes mange av. Skjerpings.

Anonymkode: 6daf9...513

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ofte er de noen raringer, ja. Det er som regel en grunn til at de har blitt valgt bort av andre...

Anonymkode: 693a1...f2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes alltid unntak. Som kanskje du er en av. 

Men det er ikke noen hemmelighet at også mange kvinner over 40 som ikke har fått barn er noen harde negler som ikke liker barn. Som liker å sette seg selv først. 

Anonymkode: 250ec...a70

Det er ikke sikkert de kan få barn. Men for all del, best å dømme først og spørre etterpå :frkk:

Det er påfallende i denne toleransens tidsalder hvor utrolig kjapt enkelte er til å dømme andre. Noe sier meg at slike folk hverken er oppvokst i eller bor i et bymiljø, hvor man er vant til å se litt av hvert og til å akseptere at folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ofte er de noen raringer, ja. Det er som regel en grunn til at de har blitt valgt bort av andre...

Anonymkode: 693a1...f2d

Hva får deg til å tro at de har blitt valgt bort av andre? Det er fullt mulig at DE selv har valgt vekk andre. Jeg (kvinne) var evig singel til jeg var nærmere 33. Ikke fordi folk valgte meg vekk, men fordi JEG valgte vekk DEM... Jeg fikk plenty av tilbud og hadde draget på mannfolkene, men jeg fikk ikke følelser for noen av dem, eller jeg likte dem rett og slett ikke. Kanskje disse mennene foretrekker å være singel framfor å være sammen med noen de ikke har rette følelsene foran. Jeg ser på det som en styrke og noe positivt. 

Jeg for min del ville aldri blitt sammen med en mann med barn fra før. Det var en dealbreaker for meg (og ja, en del av de jeg valgte vekk var nettopp pga at de hadde barn fra før). 

Anonymkode: 59b80...6d2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan også hende denne mannen på 40 år har brukt 15 år av sitt liv til å oppdra å ta vare på andre sine barn... 
Veldig mange damer som allerede har barn vil jo ikke ha flere, så om han allerede i tyveårene blir sammen med ei som har 2-3 barn, så vil det være rimelig naturlig at han ikke har egne barn... 

Eller kanskje han har vært sammen med ei dame som ikke kunne få barn? Eller kanskje han selv ikke kan få barn? 

Men for all del, styr unna om varsellampene blinker, det er du som risikerer gå glipp av en bra mann fordi du ikke ser at menn uten barn kan være bra. 

Anonymkode: 17e1e...b62

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe "galt" med dem med mindre du tenker at det er "galt" å ikke ha barn. 

Jeg ville like fullt tenkt at en mann over 40 som ikke har barn, ikke har lyst på, eller ikke har gjort det til en prioritet. Dersom jeg selv hadde barn, hadde jeg sett meg om etter en mann med barn.

Anonymkode: fb4e6...f1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at det jeg skal komme med nå er generaliseringer, men jeg har en følelse av at det er er flere menn det er noe "galt" med som ikke har barn enn kvinner. For jeg har flere single venninner i slutten av 30 årene/ begynnelsen av 40 årene som ikke har barn, som er sosiale, hyggelige og oppegående. Men de mennene jeg allerede kjenner som ikke har barn i 40 åringene er einstøinger, raringer og skjønner helt klart at de ikke har barn for å si det sånn. Det er litt derfor varsellampene blinker litt, men det er sikkert klart man kan finne en uslepen diamant blant dem ;-) 

Anonymkode: 62c8d...7c2

Hørt om gale kattedamer? Verste som finnes. Kvinner som ikke får utfoldet sitt morsinstinkt blir sykelige, dette er jo en kjensgjerning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer veldig an på. Jeg er selv 40 år, og har nettdatet de siste 6 årene. Og noen menn er jo 50 år, og på profilen deres står det at de søker kvinner mellom 18-35, det er jo bare komisk, ofte er de mindre pene og. Så er det andre som søker damer på samme alder, og av forskjellige grunner ikke har fått barn. En jeg datet hadde vært i forhold i 16 år, hvor de ikke fikk barn, og da det forholdet ble avsluttet, så var han 40 år, og tenkte at toget for å få barn var nok gått. Var overhodet ikke noe galt med han.

Det er jo bare å se på profilen deres, og evt, skrive med de. Så får du jo inntrykk av hvordan de er.

Og hvor gamle er barna dine? Da barna var mindre tenkte jeg mer, at mannen burde ha barn han og, så han visste hva han gikk til. Men nå har jeg en 17 åring og 12 åring. Så nå tenker jeg at det spiller ingen rolle, får jeg kjæreste nå, skal jo ikke han være med å oppdra barna mine og leke pappa. Innen mannen ville flyttet inn, er jo største flyttet ut. Nå tenker heller jeg, at jeg ikke ønsker å date menn med små barn.

Anonymkode: 244f2...8e2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, RoH skrev:

Hørt om gale kattedamer? Verste som finnes. Kvinner som ikke får utfoldet sitt morsinstinkt blir sykelige, dette er jo en kjensgjerning. 

Sant :-D Jeg kjenner også ei sånn ;-) 

Anonymkode: 62c8d...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, RoH skrev:

Hørt om gale kattedamer? Verste som finnes. Kvinner som ikke får utfoldet sitt morsinstinkt blir sykelige, dette er jo en kjensgjerning. 

Hva med gale hundedamer?Finnes veldig mange single damer på 35+ med hund. Hele livet dreier seg om hund for disse kvinnene.Det er mange av dem på datingsidene.

Anonymkode: 57c72...512

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-55199-0-62798600-1342716218_thumb.jpg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med gale hundedamer?Finnes veldig mange single damer på 35+ med hund. Hele livet dreier seg om hund for disse kvinnene.Det er mange av dem på datingsidene.

Anonymkode: 57c72...512

Mye bedre. De kan du i alle fall ha med deg ut, i alle fall om de har en ordentlig hund, ikke sånn veskehund.  

Endret av RoH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...