Gå til innhold

Menn i 40 årene uten barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Majott skrev:

Greit det, men jeg tror det er mange alenemødre som har mange menn de kan velge i som partner. Mange som er gode partnere også.

Det er stadig alenemødre som blir sammen med gode menn. Menn som også er på toppen av stigen, og/eller har gode jobber, og dermed også lett kan velge andre kvinner enn alenemødre. Likevel blir alenemødre valgt som partner for disse mennene. Det sier at menn velger på grunnlag av at de vil ha akkurat den dama, som de trives med. Selv om hun har barn fra før. 

Det er jo ofte at menn har barn fra før også. Så de ser nok heller en fordel i at dama har barn. Det er mange kvinner som tenker sånn, at det er lettere å være sammen med en mann som har barn fra før, enn en som ikke har. Regner med menn som har barn fra før kanskje ser det som en fordel at dama har barn også.

At akkurat du ikke vil være sammen med en alenemor, er jo noe du velger selv. Jeg har ikke noen problemer med ditt valg.

 

 

nei, nei og atter nei, her tar du feil

alenemødre vasser ikke i menn, kanskje de greier lett å få seg sex med menn men det gjør jo alle kvinner. Er ikke mange menn som vil ha seriøse forhold med alenemødre, sjippt at du blir triggered av det, men det er fakta

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.1.2018 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Samboeren min er over 40 og uten barn. Vi er frivillig barnløse fordi vi fokuserer på andre ting. Utrolig hvor fordomsfulle mange er. 

Anonymkode: cb39b...965

Er det begges valg? Eller har den ene ofret sitt ønske fordi den andre ikke vil?

Anonymkode: ee99a...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pewdiepie skrev:

nei, nei og atter nei, her tar du feil

alenemødre vasser ikke i menn, kanskje de greier lett å få seg sex med menn men det gjør jo alle kvinner. Er ikke mange menn som vil ha seriøse forhold med alenemødre, sjippt at du blir triggered av det, men det er fakta

Vel vel. Jeg snakker ikke om menn det er lett å få sex med. 

Og jeg blir dessverre ikke trigget av det du sier. Jeg ser bare at det du mener ikke er det samme som alle andre menn mener. Du mener det du gjør, og det er helt greit. Men andre menn kan mene noe annet.

Og det heter kjipt, ikke sjippt. Hvor gammel er du egentlig?

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Majott skrev:

Vel vel. Jeg snakker ikke om menn det er lett å få sex med. 

Og jeg blir dessverre ikke trigget av det du sier. Jeg ser bare at det du mener ikke er det samme som alle andre menn mener. Du mener det du gjør, og det er helt greit. Men andre menn kan mene noe annet.

Og det heter kjipt, ikke sjippt. Hvor gammel er du egentlig?

 

 

hvor gammel er du egentlig ? hvem faen bryr seg om rettskriving på et anonym forum ? du er sikkert kjempegøy på fest :D

det er helt åpenbart at single kvinner uten barn er langt mer tiltrekkende som kjæreste en en alenemor. Jeg er mann og vet det der mye bedre enn deg, akkurat som du vet bedre enn meg hvordan kvinner tenker, oppfører seg, menn FLEST styrer unna alenemødre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chloe87 skrev:

Vil du gifte deg med meg?! :fnise: 

Ja, men medgiften avhenger av utseendet ditt. Hvis du er stygg vil jeg ha en stor kompensasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
På 9.1.2018 den 12.23, AnonymBruker skrev:

Tenker de enten ikke kan få eller ikke vil ha barn. Hvorfor skal vi drive å gjøre så mye tanker rundt valg andre mennesker tar egentlig? Er da opp til dem selv hva de vil med eget liv.

Anonymkode: b556a...509

Satt selv og tenkte på hvor mye rart det spekuleres i her . For en tråd .

Sitter virkelig folk og tenker og grunner på hvorfor mennesker ikke har barn etter fylte 40 ?? Haha , er helt fjernt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Majott said:

Vel vel. Jeg snakker ikke om menn det er lett å få sex med. 

Og jeg blir dessverre ikke trigget av det du sier. Jeg ser bare at det du mener ikke er det samme som alle andre menn mener. Du mener det du gjør, og det er helt greit. Men andre menn kan mene noe annet.

Og det heter kjipt, ikke sjippt. Hvor gammel er du egentlig?

 

 

Skriv sjippt i søkefeltet her på KG og se hva/hvem som dukker opp. :wink:

Søk på sjappt også.

Anonymkode: 1a663...23a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 8.23, AnonymBruker skrev:

Styr unna. Menn over 40 uten barn er mest sannsynlig gamere og umodne kjellerrunkere som har levd sitt egoliv altfor lenge. Altfor stor risiko å satse på et forhold med disse. 

Anonymkode: 250ec...a70

IDIOT!!! I store bokstaver, og ordets egentlige forstand. Er selv barnløs. Fast (og tro) forhold i mange mange år. Har prøvd i mange år, skal man bryte opp (før man blir 40) bare fordi hun (eller en) har fruktbarhets problemer?? (Med evt hjerteskjærende bakgrunns-historier.) Sånne flåsete kommentarer uten vidsyn på KG irriterer meg grenseløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv sjippt i søkefeltet her på KG og se hva/hvem som dukker opp. :wink:

Søk på sjappt også.

Anonymkode: 1a663...23a

Takk for tips :)

Ser det :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det begges valg? Eller har den ene ofret sitt ønske fordi den andre ikke vil?

Anonymkode: ee99a...ab9

Det er begges valg.

Anonymkode: cb39b...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87
2 timer siden, Krake skrev:

Ja, men medgiften avhenger av utseendet ditt. Hvis du er stygg vil jeg ha en stor kompensasjon.

Haha :D Bare å sende pm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.1.2018 at 8:23 AM, AnonymBruker said:

Styr unna. Menn over 40 uten barn er mest sannsynlig gamere og umodne kjellerrunkere som har levd sitt egoliv altfor lenge. Altfor stor risiko å satse på et forhold med disse. 

Anonymkode: 250ec...a70

Det er nok noen av de også ...men så er det noen som ikke har villet få barn "med hvem som helst" heller.  Ofte har menn i denne kategorien fått prioritert mye arbeid og jobbet seg opp en del midler. Er litt av et liv å forholde seg til felles barn med en EX som man ikke tåler trynet på og de komplikasjonen alt det der fører med seg.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 8.20, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat meldt meg inn på Møteplassen og erfarer at det er ganske mange menn i 40 årene uten barn. Jeg har selv barn, og tenker at jeg bør finne meg en mann som også har barn, fordi varsellampene blinker med engang og tenker at noe må være "galt" når de har blitt 40 år uten å få barn. Hva tenker dere om menn i 40 årene som ikke har barn? Er det styr unna helt eller ikke? 

Anonymkode: 62c8d...7c2

Er det ikke bedre siden du har barn å finne noen uten? Er jo mue mer kaotisk om dere begge har barn fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.1.2018 den 8.20, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat meldt meg inn på Møteplassen og erfarer at det er ganske mange menn i 40 årene uten barn. Jeg har selv barn, og tenker at jeg bør finne meg en mann som også har barn, fordi varsellampene blinker med engang og tenker at noe må være "galt" når de har blitt 40 år uten å få barn. Hva tenker dere om menn i 40 årene som ikke har barn? Er det styr unna helt eller ikke? 

Anonymkode: 62c8d...7c2

Takk for tips ts! Etter å ha lest innlegget ditt meldte jeg meg inn på Møteplassen og har fått flere hyggelige meldinger av barnløse menn 40+ helt topp👍🏻 Så takk!

 

Anonymkode: 75461...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en ganske mannsdominert bransje, og vet om flere menn som er i slutten av 30-årene/begynnelsen av 40-årene og som ikke har barn. Mitt inntrykk er at de er ressurssterke og ordentlige menn. Hva som er årsaken til at de er barnløse, blir bare spekulasjoner, men jeg vil tro at det kan være mange grunner. Kanskje man ikke har funnet den rette, eller vært i langvarige forhold som har tatt slutt. Jeg vil tro det også blir vanskeligere for å menn og faktisk treffe en dame jo lenger opp i 30-årene de kommer. Det vil være færre kvinner tilgjengelig og færre kvinner uten "bagasje" av ulik sort. 

Anonymkode: a92e8...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 20.07, pewdiepie skrev:

Det er fakta, alenemødre er de minst attraktive for oss menn. Fakta svir, men det er vertfall sannheten

Vi brukte alenemødre som tømmestasjon C (siste mulighet)  på deres barnefrie helg.

Anonymkode: 59f0e...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i en ganske mannsdominert bransje, og vet om flere menn som er i slutten av 30-årene/begynnelsen av 40-årene og som ikke har barn. Mitt inntrykk er at de er ressurssterke og ordentlige menn. Hva som er årsaken til at de er barnløse, blir bare spekulasjoner, men jeg vil tro at det kan være mange grunner. Kanskje man ikke har funnet den rette, eller vært i langvarige forhold som har tatt slutt. Jeg vil tro det også blir vanskeligere for å menn og faktisk treffe en dame jo lenger opp i 30-årene de kommer. Det vil være færre kvinner tilgjengelig og færre kvinner uten "bagasje" av ulik sort. 

Anonymkode: a92e8...b16

Dette er jo ganske likt for begge kjønn i min egen erfaring. Når man blir eldre, så blir det færre aktuelle kandidater både for kvinner og menn, fordi ganske mange allerede er opptatt, og fordi en annen andel av de som er single ikke er oppegående. 

Anonymkode: a0edd...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo ganske likt for begge kjønn i min egen erfaring. Når man blir eldre, så blir det færre aktuelle kandidater både for kvinner og menn, fordi ganske mange allerede er opptatt, og fordi en annen andel av de som er single ikke er oppegående. 

Anonymkode: a0edd...d02

Handler kanskje litt om livserfaring også at man kanskje bare ikke har lyst til å bruke tid på motsatt kjønn lenger pga mange negative erfaringer. Nå er jeg kvinne men hovedmotivet mitt for å være alene er ikke få single menn eller hvorvidt de som er singel er oppegående eller ikke. Jeg syns bare menn gjennomgående er så egoistiske i forhold at jeg bare har ting å tape og ingenting å vinne på forhold. 

Anonymkode: 0a021...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler kanskje litt om livserfaring også at man kanskje bare ikke har lyst til å bruke tid på motsatt kjønn lenger pga mange negative erfaringer. Nå er jeg kvinne men hovedmotivet mitt for å være alene er ikke få single menn eller hvorvidt de som er singel er oppegående eller ikke. Jeg syns bare menn gjennomgående er så egoistiske i forhold at jeg bare har ting å tape og ingenting å vinne på forhold. 

Anonymkode: 0a021...297

Det er klart. Det er jo en gruppe av menn og kvinner som har "fått nok" og som selv gjør seg utilgjengelige på sjekkearenaen også. 

Anonymkode: a0edd...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og min partner er frivillig barnløse. Skulle det bli slutt mellom oss en gang, ville jeg foretrekke igjen å treffe en mann uten barn, men det er ikke et kriterium lenger nå som jeg har blitt godt voksen.

Jeg forstår likevel at det kan forholde seg annerledes for deg som har barn selv. Frivillig barnløse menn har valgt et annet liv enn du og er dermed ikke nødvendigvis på bølgelengde med deg, mens eventuelt ufrivillig barnløse kanskje er det av en grunn som også gjør dem lite attraktive som partnere for deg. 

Så du har full forståelse fra meg. (På tross av at jeg ærlig talt mistenker at denne posten er skrevet som et rent provokasjonsforsøk.)

Anonymkode: 7e0dc...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...