Gå til innhold

Menn i 40 årene uten barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ofte er de noen raringer, ja. Det er som regel en grunn til at de har blitt valgt bort av andre...

Anonymkode: 693a1...f2d

De kan ha blitt "valgt bort" fordi de er sjenerte eller fordi de bor et sted med kvinneunderskudd. De kan ha valgt å ikke få barn. De kan være sterile. De kan ha vært sammen med en dame som er steril. Mulighetene er mange. Men enkelte her er raske til å dømme og diskvalifisere. Til å tilkegge folk mange egenskaper uten å kjenne dem.

For min egen del ville jeg ha tenkt at det at han ikke hadde barn fra før gjorde ting mindre komplisert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt at man er valgt bort som alenemor? Og det gjelder vel andre også😉

Anonymkode: 62c8d...7c2

alenemødre er på bunnstigen, da menn ikke vil ta over for noen andre sine løsunger, ei vil være 2 prioritet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, pewdiepie said:

alenemødre er på bunnstigen, da menn ikke vil ta over for noen andre sine løsunger, ei vil være 2 prioritet

Det finnes nok av menn som er i forhold med kvinner som hadde barn fra før. Og omvendt.

Anonymkode: 1a663...23a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall sikkert at det er mange rare damer som fikk barn, ender opp som alenemødre og som ligger i rejecthaugen og hyler om at de har så mye kjærlighet å gi. Så hvis man skal slå alle over en kam, så slår det uheldig ut for alenemødre også. 

Anonymkode: 321b5...e72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes nok av menn som er i forhold med kvinner som hadde barn fra før. Og omvendt.

Anonymkode: 1a663...23a

hva så ? de er forsatt på bunnstigen av valg vi menn tar . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pewdiepie said:

hva så ? de er forsatt på bunnstigen av valg vi menn tar . 

Snakk for deg selv.

Anonymkode: 1a663...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høydepunktet i denne tråden var uttrykket kjellerrunker. Blir nok en gjenganger på KG. 

Anonymkode: 9a425...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv.

Anonymkode: 1a663...23a

Det er fakta, alenemødre er de minst attraktive for oss menn. Fakta svir, men det er vertfall sannheten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du utviser jo holdninger som mange har på godt og vondt per i dag. Men så lenge du er ærlig om det; whatever floats your boat. Da kan hvertfall vi som forsøker å se mennesket bak få muligheten til å velge deg og likesinnede vekk. 

For øvrig er grunnen til at mange av dere kan få barn i dag - enten man er ressurssterk eller ei - de fremskrittene som er gjort innen samfunnsutvikling og medisin, som veldig ofte er drevet frem av nettopp barnløse som har dedikert seg til en sak utover seg og sitt. Tenk litt på det neste gang dere hever barnetrygd, subsidierte barnehager, gratis skolegang, lassevis av tilpasninger i arbeidslivet og medisinsk hjelp ved fødsel. 

Anonymkode: a0edd...d02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høydepunktet i denne tråden var uttrykket kjellerrunker. Blir nok en gjenganger på KG. 

Anonymkode: 9a425...f54

Jeg runker bare på loftet.

Anonymkode: 64404...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart at man ikke vil ha en tilbakestående fettklump som spyr, driter, skriker og tar all oppmerksomhet i to år? Hadde jeg hatt valget mellom fengsel eller barn, hadde jeg glatt sittet inne i to år og behold psykiske helsen og økonomien. Velger å følge intellektet når jeg tar valg og ikke instinktstyrte følelser.

Endret av Krake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg hadde tenkt det var kjempeflott siden jeg selv ikke har barn og heller ikke vil ha. Vil finne meg en mann som ikke har barn og heller ikke ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87
4 timer siden, Krake skrev:

Er det rart at man ikke vil ha en tilbakestående fettklump som spyr, driter, skriker og tar all oppmerksomhet i to år? Hadde jeg hatt valget mellom fengsel eller barn, hadde jeg glatt sittet inne i to år og behold psykiske helsen og økonomien. Velger å følge intellektet når jeg tar valg og ikke instinktstyrte følelser.

Vil du gifte deg med meg?! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.1.2018 den 18.22, pewdiepie skrev:

hva så ? de er forsatt på bunnstigen av valg vi menn tar . 

Det opplevde ikke jeg da jeg var alenemor. Jeg hadde mange menn å velge mellom. Menn med og uten barn fra før, som var interesserte i å gå inn i et forhold med meg.

Opplevde at jeg var den de ville ha, og de var flotte menn på alle måter, og med gode jobber.

Jeg opplevde faktisk at jeg var veldig attraktiv, til tross for at jeg hadde barn. Jeg kunne velge fra øverste hylle. Men jeg valgte en mann på midterste hylle når det gjaldt karriere og lønn. Det var der jeg var selv også. Det var han jeg ble forelsket i, og så for meg at vi kunne ha et godt liv i lag. Det har vi også hatt i mange år.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Majott skrev:

Det opplevde ikke jeg da jeg var alenemor. Jeg hadde mange menn å velge mellom. Menn med og uten barn fra før, som var interesserte i å gå inn i et forhold med meg.

Opplevde at jeg var den de ville ha, og de var flotte menn på alle måter, og med gode jobber.

Jeg opplevde faktisk at jeg var veldig attraktiv, til tross for at jeg hadde barn. Jeg kunne velge fra øverste hylle. Men jeg valgte en mann på midterste hylle når det gjaldt karriere og lønn. Det var der jeg var selv også. Det var han jeg ble forelsket i, og så for meg at vi kunne ha et godt liv i lag. Det har vi også hatt i mange år.

 

 

 

kvinner har alltid advantage i dating verden, det er dere som velger og menn som jakter dere, dessverre. uansett hvordan du opplevde det som alenemor er mødre med barn på bunnen av listen av kvinner menn vil ha, deal with it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pewdiepie skrev:

kvinner har alltid advantage i dating verden, det er dere som velger og menn som jakter dere, dessverre. uansett hvordan du opplevde det som alenemor er mødre med barn på bunnen av listen av kvinner menn vil ha, deal with it

Greit det, men jeg tror det er mange alenemødre som har mange menn de kan velge i som partner. Mange som er gode partnere også.

Det er stadig alenemødre som blir sammen med gode menn. Menn som også er på toppen av stigen, og/eller har gode jobber, og dermed også lett kan velge andre kvinner enn alenemødre. Likevel blir alenemødre valgt som partner for disse mennene. Det sier at menn velger på grunnlag av at de vil ha akkurat den dama, som de trives med. Selv om hun har barn fra før. 

Det er jo ofte at menn har barn fra før også. Så de ser nok heller en fordel i at dama har barn. Det er mange kvinner som tenker sånn, at det er lettere å være sammen med en mann som har barn fra før, enn en som ikke har. Regner med menn som har barn fra før kanskje ser det som en fordel at dama har barn også.

At akkurat du ikke vil være sammen med en alenemor, er jo noe du velger selv. Jeg har ikke noen problemer med ditt valg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.1.2018 den 20.07, pewdiepie skrev:

Det er fakta, alenemødre er de minst attraktive for oss menn. Fakta svir, men det er vertfall sannheten

Pisspreik, kjære.

Anonymkode: ee99a...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pisspreik, kjære.

Anonymkode: ee99a...ab9

det er ikke pisspreik dessverre, som mann selv vet jeg dette godt og snakker om damer hver eneste dag med menn, Alenemødre er på bunnen av de damene som menn vil ha

mange menn roter med alenemødre kun for sexen men blir aldri sammen med de

sorry, men hadde du vært mann hadde du forstått, ingen som er interessert i å passe på en annen sin løsunge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...