Gå til innhold

Finnes det kvinner som ikke vil ha barn?


ajarRun

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Fandenivoldsk skrev:

Rent biologisk sett, kanskje. Men nå er nå vi mennesker litt mer kompliserte enn som så.

At vi har høyere iq enn andre dyr betyr ikke at vi har en annen livsmening. Når alt kommer til alt er vi dyr. Vi driter, puler, får barn og dør, det er hva vi er. Bortsett fra det er vi ingenting.

Og ja verden er overbefolket men det er ikke på grunn av Europa. Det er basert på fattige kontinenter som Asia og Afrika, å det argumentet kan ikke tas seriøst for ikke å få barn i Norge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, hocane skrev:

At vi har høyere iq enn andre dyr betyr ikke at vi har en annen livsmening. Når alt kommer til alt er vi dyr. Vi driter, puler, får barn og dør, det er hva vi er. Bortsett fra det er vi ingenting.

Og ja verden er overbefolket men det er ikke på grunn av Europa. Det er basert på fattige kontinenter som Asia og Afrika, å det argumentet kan ikke tas seriøst for ikke å få barn i Norge.

 

At vi kun eksisterer for å formere oss har du selvfølgelig lov til å mene, men jeg mener nå at livet består av mer enn som så. Min mening med livet er ikke å få avkom, og om det reduserer meg til et vesen uten betydning, så lever jeg egentlig fint med det. Eksistensen vår er i bunn og grunn poengløs uansett. 

Og det er jo ingenting som hindrer deg i å få ti unger, om du er så redd for Norges framtid. Skjønner ikke greia med å prøve å presse folk som ikke vil ha barn til å få barn likevel? Barn fortjener da å være ønsket, ikke ha foreldre som fikk dem fordi "det er bare sånn folk gjør, liksom". 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, hocane skrev:

At vi har høyere iq enn andre dyr betyr ikke at vi har en annen livsmening. Når alt kommer til alt er vi dyr. Vi driter, puler, får barn og dør, det er hva vi er. Bortsett fra det er vi ingenting.

Og ja verden er overbefolket men det er ikke på grunn av Europa. Det er basert på fattige kontinenter som Asia og Afrika, å det argumentet kan ikke tas seriøst for ikke å få barn i Norge.

 

Så mennesker uten barn (frivillig eller ufrivillig) er null verdt i dine øyne?

Anonymkode: 0c393...a3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Har aldri for alt i verden ønsket meg barn. Er nå straks 49 år gammel og kommer ALDRI til å angre på at jeg aldri ville ha barn. Ønsker meg heller ikke et forhold til en mann som har møkkunger fra før. Jeg liker friluftsliv, reiser i inn og utland, bilturer, bøker og trenger massevis av alenetid for å ha et godt liv.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.1.2018 den 15.02):

For noe piss.

Anonymkode: f9374...368

Det som er piss her, er at du svarer så respektløst. 

Anonymkode: cde8d...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...