Gå til innhold

Finnes det kvinner som ikke vil ha barn?


ajarRun

Anbefalte innlegg

11 timer siden, hocane skrev:

Hvorfor vil ikke folk ha barn? Hva er galt med verden. Det å få barn er hovedgrunnen for vår eksistens.

For noe piss.

Anonymkode: f9374...368

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe87
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antar at hun er mor, og dritt lei av å høre at kroppen hennes jo bare MÅ være ødelagt pga fødsel jeg kjære du.. 

Anonymkode: f1264...9f5

Hu får prøve å ikke ta seg nær av folk som sier sånt, de er rett og slett idioter. Selv ser jeg ikke forskjell på kroppen til venninnene mine etter at dem har fått barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87
12 timer siden, hocane skrev:

Hvorfor vil ikke folk ha barn? Hva er galt med verden. Det å få barn er hovedgrunnen for vår eksistens.

Takk Gud for at jeg tror vi ble skapt for noe annet enn å bare sette barn til verden. 

Verden er forresten overbefolket og mange får barn som overhodet ikke burde fått det. Dette lider barna under og mange går et dystert liv i møte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, hocane skrev:

Hvorfor vil ikke folk ha barn? Hva er galt med verden. Det å få barn er hovedgrunnen for vår eksistens.

Rent biologisk sett, kanskje. Men nå er nå vi mennesker litt mer kompliserte enn som så.

Og det som er "galt med verden" er en av grunnene til at jeg ikke skal ha barn. Hvorfor skal jeg få avkom i en verden som er på vei beint ned i helvete? Vi er mer enn nok mennesker som det er, vi ødelegger jordkloden, og jeg er virkelig ikke så jævlig spesiell at verden trenger en miks av meg og en eller annen tilfeldig fyr. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 2.27, abrasiveRefraction skrev:

Ved typisk bruk av kondomer blir 16% gravide hvert år. Jeg tviler sterkt på at jeg er en gjennomsnittlig god kondombruker. Jeg glemmer å bruke dem, jeg liker ikke å bruke dem. I tillegg hvis jeg er full er jeg ikke flink å ta dem på og når jeg er kåt bryr jeg meg ikke så mye. Det blir mer en ettertanke.

Impulskontroll er dessverre ikke noe jeg har. Jeg bruker tusenvis på ting jeg har litt lyst på og jeg tenker meg ikke om før etterpå. Samme med damer, jeg blir veldig lett revet med.

Jeg kan ikke helt se for meg en livsituasjon der jeg vil ha barn. Jeg kunne litt ønsket meg det slik som når eksen hadde hund. Det var hennes hund og hennes ansvar, men jeg kunne gå tur med den, leke med den eller gi den godbiter når jeg følte for det.

Det er mange som sliter med impulskontroll. Se bare på de som ikke klarer å kjøre bil. De som blir uheldigvis gravide og de som smeller hvem som helst på tjukka og stikker. Hvem klarer å stikke fra det vakreste i verden ? Og når det gjelder mat og bruk av penger. Man må ikke kose seg hele tiden og ha svindyre ting for å være noe.

Anonymkode: cfd59...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 30 årene og vil absolutt ikke ha barn! Visste det sikkert fra 16 års alderen. Jeg kjenner faktisk 4 damer i slutten av 20 årene og i starten av 30 årene som ikke vil ha barn. Kule damer med egne meninger og mye engasjement for de sakene de brenner for! 

Jævlig glad jeg er kvinne, jeg har 100% kontroll og slipper å bekymre meg for å bli ufrivellig mor. 

Anonymkode: 4c371...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Fandenivoldsk skrev:

Rent biologisk sett, kanskje. Men nå er nå vi mennesker litt mer kompliserte enn som så.

Og det som er "galt med verden" er en av grunnene til at jeg ikke skal ha barn. Hvorfor skal jeg få avkom i en verden som er på vei beint ned i helvete? Vi er mer enn nok mennesker som det er, vi ødelegger jordkloden, og jeg er virkelig ikke så jævlig spesiell at verden trenger en miks av meg og en eller annen tilfeldig fyr. 

Som jeg skulle sagt det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 19.05, Chloe87 skrev:

Antar du er mor og måtte lire dette av deg for å føle deg bedre. 

Du vet, barna hennes er jo meningen med livet. Den eneste meningen. Alle andre har tomme liv og vet ikke hva kjærlighet er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler enn du tror. Jeg vil ikke ha barn. Aldri ønsket meg det. Fyller 30 snart da.

Anonymkode: 091b5...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 2.18, abrasiveRefraction skrev:

Fordi jeg lurer på om jeg burde få en vasektomi slik at jeg slipper å risikere å få et barn jeg ikke ønsker med noen jeg ikke liker.

Hvorfor vil du ha sex med noen du ikke liker? :lur:

Anonymkode: 091b5...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasektomi bør tenkes grundig gjennom. 

Er du HELT sikkert på at du ikke ønsker barn, så tar du inngrepet. 

Er du bare livredd for å få barn med bitch, så får du heller styre unna ONS.

Eventuelt innrede leilighet med badekar og bade i 40 grader vann før sex + bruke kondom + bære ONSet inn på toalettet for å tisse guttelusene dine ut igjen rett etterpå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe piss.

Anonymkode: f9374...368

Jeg tror det var ironi.

Anonymkode: 091b5...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Minitroll skrev:

Vasektomi bør tenkes grundig gjennom. 

Er du HELT sikkert på at du ikke ønsker barn, så tar du inngrepet. 

Er du bare livredd for å få barn med bitch, så får du heller styre unna ONS.

Eventuelt innrede leilighet med badekar og bade i 40 grader vann før sex + bruke kondom + bære ONSet inn på toalettet for å tisse guttelusene dine ut igjen rett etterpå. 

Hahaha :skratte: 

morsomt innlegg, morsomt bilde. Deg liker jeg.

Anonymkode: 091b5...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at mange er så vanvittig opptatt av at man være 100% sikker før man gjennomgår en vasektomi, mens det å få barn er noe av det minst gjennomtenkte folk gjør😁 

Anonymkode: 4c371...985

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at mange er så vanvittig opptatt av at man være 100% sikker før man gjennomgår en vasektomi, mens det å få barn er noe av det minst gjennomtenkte folk gjør😁 

Anonymkode: 4c371...985

Det er fordi man tar bort muligheten, og kan risikere å angre. Jeg har aldri ønsket meg barn, men nå begynner jeg som smått å komme i overgangsalder. Kjenner faktisk litt på vemodigheten fordi det er et tegn på at jeg er uaktuell for mange som faktisk ønsker barn veldig sterkt og kommer til å avskrive meg umiddelbart. 

Anonymkode: 130c7...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi man tar bort muligheten, og kan risikere å angre. Jeg har aldri ønsket meg barn, men nå begynner jeg som smått å komme i overgangsalder. Kjenner faktisk litt på vemodigheten fordi det er et tegn på at jeg er uaktuell for mange som faktisk ønsker barn veldig sterkt og kommer til å avskrive meg umiddelbart. 

Anonymkode: 130c7...557

Tja, jeg er 36 år gammel og kommer til å sterilisere meg. Om den biologiske klokken tikker om 7 år, så er det ikke noe  jeg bryr meg om. Det er verre å angre på at man har fått barn, enn å ikke få barn. 

Anonymkode: 4c371...985

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg 30 år og har vært sammen med samboeren min i over 10 år. Vi ønsker ikke barn. Ikke er jeg noe særlig glad i barn(føler det er tabu å si, men men), det er alt for mye ansvar og det er så mye jeg ønsker å oppleve fremover. Vi har fått oss hund og jeg synes bare den er mer ansvar enn jeg egentlig var klar for 😂

Anonymkode: ead4e...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt lyst på barn, ikke et brøkdels sekund en gang. Bestemte meg for at jeg aldri ville ha barn allerede da jeg var barn selv og det har jeg stått ved. Barn er ikke min greie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt sikreste kort er å få deg fast elskerinne med spiral. Det er omtrent så sikkert som om hun var sterilisert. 

Anonymkode: 60e52...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...