Gå til innhold

Janne Jemtland saken...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen til Janne har uttalt at han er kritisk til politiets arbeid. Står i Dagbladet nå. Det var jo han som ventet over ett døgn med å melde hun savnet. Hva er han kritisk til? Håper politiet får klarhet i hva som har skjedd og at de finner henne snart, så familie kan få noe å forholde seg til. Må være grusomt å ikke vite hvor hun er.

Anonymkode: e2186...2cc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er veldig skremmende! Normalt sett ville det ikke gått så mange timer før en ektemann melder sin kone savnet. Og tanken på at han hadde ordlagt seg på en slik måte som ikke gjorde at politiet satte igang en leteaksjon - dét er skremmende, det!

Anonymkode: 7e839...d33

Enig! 

Anonymkode: e2186...2cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mobiltelefonen hennes, med dagens teknologi burde det være mulig å spore den opp. Om den er avslått/tom for strøm/destruert/kastet burde det uansett være mulig å finne ut litt mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, blabla- skrev:

Hva med mobiltelefonen hennes, med dagens teknologi burde det være mulig å spore den opp. Om den er avslått/tom for strøm/destruert/kastet burde det uansett være mulig å finne ut litt mer

Absolutt! Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor vi ikke får vite om mobilen aktivt har blitt tatt i bruk eller om det kun er signalene som er fanget opp på basestasjonen. For alt vi vet kan noen helt andre ha hatt mobilen hennes i nærheten uten at Janne i det hele tatt har vært i området. 

Anonymkode: 7e839...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterforskningen vil vel være vanskelig pga. snø som kom da hun forsvant? Med tanke på bilspor, fotspor, eventuelle flere blodspor o.l. som gjerne er snødd bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Luckiness skrev:

Etterforskningen vil vel være vanskelig pga. snø som kom da hun forsvant? Med tanke på bilspor, fotspor, eventuelle flere blodspor o.l. som gjerne er snødd bort?

Ja og nei. Sporhunder er dyktige dyr. Blodet på funnsted 1 ble funnet av en helt vanlig hund, som gravde seg fram til blodet under den nye snøen.

 

Anonymkode: 7e839...d33

Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Ønsker ikke spekulere i det. Men for meg som person hadde jeg sporenstreks kontaktet politi om jeg oppdaget at min samboer hadde vært borte i flere timer uten at jeg fikk tak i han/henne.

Anonymkode: e2186...2cc

Det ville jeg også, særlig fordi det er vinter og kaldt ute. Med alkohol i kroppen er det fort gjort å fryse i hjel. Har lest et sted at det var -5 grader og ganske mye vind, dvs. at effektive minusgrader er mye lavere enn -5. 

Anonymkode: 0d56b...e16

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ville jeg også, særlig fordi det er vinter og kaldt ute. Med alkohol i kroppen er det fort gjort å fryse i hjel. Har lest et sted at det var -5 grader og ganske mye vind, dvs. at effektive minusgrader er mye lavere enn -5. 

Anonymkode: 0d56b...e16

Nettopp. Hadde heller aldri latt vedkommende gå ute midt på natta i minus grader etter å ha drukket alkohol. 

Anonymkode: e2186...2cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ville jeg også, særlig fordi det er vinter og kaldt ute. Med alkohol i kroppen er det fort gjort å fryse i hjel. Har lest et sted at det var -5 grader og ganske mye vind, dvs. at effektive minusgrader er mye lavere enn -5. 

Anonymkode: 0d56b...e16

Du sier noe! Og boligen hun forsvant fra ligger «oppå fjellet» som vi sier her. Altså mye kaldere enn nedi bygda.

Anonymkode: 7e839...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye spor er funnet like ved Veldre kirke. Håper det begynner å nærme seg nå! 

Anonymkode: 7e839...d33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor forlot hun hjemmet? Frisk luft pga litt dårlig etter all drikka... Krangel med mannen. Mannen la seg, våknet grytidlig og så hun fortsatt ikke var hjemme. Noen som har kjørt på henne? Spist av ulv? Vet mannen mer enn han sier? Har hun møtt på en fremmed overfallsperson? Har hun falt ned i en grøft osv... med tanke på at hun var full... Gått seg vill? Alt kan ha skjedd.

Anonymkode: 19515...73e

Det du skriver nå er jo ting som sikkert alle har tenkt men det er fint at du sier det som de fleste er fullt klar over. 

Anonymkode: 68f9f...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nye spor er funnet like ved Veldre kirke. Håper det begynner å nærme seg nå! 

Anonymkode: 7e839...d33

Link?

Anonymkode: 74fcb...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Link?

Anonymkode: 74fcb...d57

 

77BDDED2-8E04-45CD-B388-01F8E6514D0B.png

Anonymkode: 7e839...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nye funn av blod, muligens andre spor...

Anonymkode: 7e839...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er Mjøsa frosset nå?  Kan hun ha havnet der eller i en elv?

Anonymkode: 0d56b...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...