Gå til innhold

Speiltvillingene


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Orkar inte... Hon bara klagar, och om nån ifrågasätter henne är d ennu mer synd om henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2018 den 5.10, Ny Bruker skrev:

Hvorfor velger man å blogge om graviditet, spesielt når ting ikke går helt som planlagt og det er en risikosvangerskap. Først er det et innlegg hvor alt er fint, man er sminket og pyntet. Så er hun helt uten sminke og virker trist i neste innlegg. Jeg hadde vært skremt og holdt alt privat. Vi lesere har ikke noe krav på å bli informert.

Spesiemt når ting ikke går som planlagt er jeg interessert i å lese. 

Spesielt når ting framstilles som rosentødt, flott, glamorøst, overfladiske motegreier, sminke, restylane og interiør er jeg ikke interessert i å lese. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun her er temmelig arbeidssky tror jeg🙊 Liker best å tusle hjemme jeg i stedet for å jobbe🙊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hilde444 skrev:

Hun her er temmelig arbeidssky tror jeg🙊 Liker best å tusle hjemme jeg i stedet for å jobbe🙊

Når du har et risikosvangerskap som hun har, så sier det seg selv at du bør gå hjemme å ta livet med ro! Om hun lever av bloggen eller ikke vet ikke jeg, men synes hun har en fin og innholdsrik blogg. Hun legger mye jobb i innleggene og bildene, i motsetning til mange andre bloggere!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hilde444 skrev:

Hun her er temmelig arbeidssky tror jeg🙊 Liker best å tusle hjemme jeg i stedet for å jobbe🙊

Speiltvillingene er en av de virkelig bedre hverdags- og kreativbloggeme, og utviser stort sett god dømmekraft mht. reklame etc. Hun er den eneste bloggeren jeg vet om som ikke «designer», men faktisk designer kommersielle produkter selv. Hun publiserer gode bilder, og færre bilder av barna enn før (fotos av barna er min eneste alvorlige ambivalens ift. denne bloggen). Utenom bildene eksponereres ellers barna  i liten grad. 

Vanligvis synes personen bak bloggen  å ha en enorm arbeidskapasitet, med studier, journalistjobb i lokalavis, barn og dyr,  men har nå et komplisert svangerskap. Jeg har rapportert kommentaren din.  

Men jeg er skuffet over at hun kjøper ABs verdensbilde. Det er ikke spekulasjon at jeg sier det. Innlegget der hun kommenterer KG og bloggkritikk kommer rett etter samling hos Egmont. Både hun og konatil lar seg bruke i ABs ærend,

 

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ashera skrev:

Speiltvillingene er en av de virkelig bedre hverdags- og kreativbloggeme, og utviser stort sett god dømmekraft mht. reklame etc. Hun er den eneste bloggeren jeg vet om som ikke «designer», men faktisk designer kommersielle produkter selv. Hun publiserer gode bilder, og færre bilder av barna enn før (fotos av barna er min eneste alvorlige ambivalens ift. denne bloggen). Utenom bildene eksponereres ellers barna  i liten grad. 

Vanligvis synes personen bak bloggen  å ha en enorm arbeidskapasitet, med studier, journalistjobb i lokalavis, barn og dyr,  men har nå et komplisert svangerskap. Jeg har rapportert kommentaren din.  

Men jeg er skuffet over at hun kjøper ABs verdensbilde. Det er ikke spekulasjon at jeg sier det. Innlegget der hun kommenterer KG og bloggkritikk kommer rett etter samling hos Egmont. Både hun og konatil lar seg bruke i ABs ærend,

 

 

 

Hvem/hva er AB? Er ikke helt oppdatert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren
1 minutt siden, Horselady skrev:

Hvem/hva er AB? Er ikke helt oppdatert...

AB står for Anne Brith. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skrueløs skrev:

AB står for Anne Brith. 

 

AB når jo ikke speiltvillingene til anklene engang når det gjelder blogging! Et tragisk damemenneske 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gikk vel hjemme før hun ble gravid også? Og jeg tipper hun blir hjemme etter året med mammaperm er over😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hilde444 skrev:

Hun gikk vel hjemme før hun ble gravid også? Og jeg tipper hun blir hjemme etter året med mammaperm er over😉

Hun har skrevet for lokalavisa, senest for et halvt år siden, og tok/tar nettstudier  ;)

Endret av Rørleggerfrue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Willow
2 timer siden, Hilde444 skrev:

Hun gikk vel hjemme før hun ble gravid også? Og jeg tipper hun blir hjemme etter året med mammaperm er over😉

 

1 time siden, Rørleggerfrue skrev:

Hun har skrevet for lokalavisa, senest for et halvt år siden, og tok/tar nettstudier  ;)

Hun tjener nok godt nok på bloggen til at den kan klassifiseres som jobb også. I tillegg har hun vel designet kleskolleksjoner for barn. Mitt inntrykk er at hun er aktiv og gjør mye, og det er absolutt ingenting å kritisere @Hilde444 ;) 

Ellers er jeg helt enig med @ashera  og det hun skriver over her. Jeg er skuffet over at Stine ikke setter seg bedre inn i den konstruktive kritikken rettet mot AB og i stedet velger å dra oss alle over en kam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå har jenta deres kommet til verden

Endret av Diamant20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 minutter siden, Diamant20 skrev:

Nå har jente dis kommet til verden

Håper alt har gått bra! Koselig blogg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest birgitte87
På 20.6.2018 den 7.13, Dævendøtte skrev:

Håper alt har gått bra! Koselig blogg :)

Og minste blir vel vist frem like mye som dei eldste 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 timer siden, birgitte87 skrev:

Og minste blir vel vist frem like mye som dei eldste 🙄

På en eller annen finurlig måte synes jeg det er greit på den bloggen, selv om jeg egentlig synes at ungene bør få slippe unna bloggbilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Dævendøtte skrev:

På en eller annen finurlig måte synes jeg det er greit på den bloggen, selv om jeg egentlig synes at ungene bør få slippe unna bloggbilder. 

Jeg å! Tenker at det kanskje er fordi det stort sett er bilder hvor ungene ser "bra" ut på bildene og om sånne bilder hadde vært på nettet av meg tror jeg at jeg ikke hadde brydd meg så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...