Gå til innhold

Hva er det beste komplimentet du noen gang har fått fra det motsatte kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er det snilleste mennesket jeg har møtt. Fra min kjære. De beste komplimentet han kan gi er egentlig å se på meg, jeg kan virkelig se at han liker meg for den jeg er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg har delt denne i en lignende tråd men; Du får meg til å ville være et bedre menneske. Tja, ikke den verste påvirkningen jeg kan ha:) Sagt av en kompis/FF.

Anonymkode: 55de1...92f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra eks : Kroppen din er som laget for mine hender.

Fra mannen min : Du er fremdeles drømmedama mi (sms etter date nr 3 der jeg fortalte face to face at jeg hadde en kjip kronisk sykdom). Vil du gifte deg med meg? (etter å ha bodd sammen i 2 år, jeg hadde blitt uføretrygdet og han virkelig hadde fått sett hvor mye den kroniske sykdommen min kunne herje.)

Fra en bekjent: Du er så inkluderende.

Anonymkode: 373bc...338

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er perfekt

Du har alle kvaliteter, du er drømmedama 

Du er en uslepen diamant

Takk for at du er den du er

Du er smart

Du får med deg alt

Du er sterk og positiv

Du er fantastisk i sengen

Du ser alltid så bra ut (jeg er ikke billedpen, men steller meg alltid).

 

 

Føles rart å si dette høyt. :rodme: Janteloven...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, kimchi wasabi said:

At jeg har fine øyner, noe som jeg aldri har følt fordi jeg har veldig ujevne øyelokk og blitt ertet av det før :)

Du har fine øyne :ninuskapus:

Anonymkode: 1cd7a...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

On 1/7/2018 at 3:58 PM, AnonymBruker said:
 

Tror jeg har delt denne i en lignende tråd men; Du får meg til å ville være et bedre menneske. Tja, ikke den verste påvirkningen jeg kan ha:) Sagt av en kompis/FF.

Anonymkode: 55de1...92f

Fått et nytt jeg må legge til:D

Jeg har gått i behandling hos psykolog, og psykologen min ville jeg skulle spørre et par av vennene mine om hva de likte med meg som venn. Jeg endte opp med å spørre flere enn jeg hadde tenkt, for det var en ting som gikk igjen hos ALLE jeg spurte; de kunne være seg selv rundt meg. Og flere av vennene mine vet jeg ofte føler de må være en annen eller spille en rolle, så dette betydde mye for meg😊

Anonymkode: 55de1...92f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan kan så mye godt være i en så liten kropp?" 

Takk 😄

Anonymkode: 4748d...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det mannen sa til meg i talen han holdt i bryllupet vårt. Han sa at for mange mennesker er hjemme et sted, men for ham er det meg. Der jeg er, der er han hjemme. ❤️

Anonymkode: 63aae...9f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil at akkurat du skal bli mor til barnet mitt,du er så tvers igjennom god"

Anonymkode: 7d2a6...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg tror oppriktig at du er den smarteste av oss alle her. Vi andre ser det vi driver med, og akkurat det vi er god på, mens du ser helheten." 

Sagt av eldre kollega som jeg har stor respekt for. 

Anonymkode: 2f3fe...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører aldri noe fint. Mannen gir aldri eller har gitt komplimenter som jeg har bitt meg merke i. Jeg er en dritt.

Anonymkode: 225f3...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det fineste kanskje, men det jeg husker best.

Hadde en kjæreste da jeg var 19 som bodde utpå landet, en lørdagskveld var vi på den lokale kroa der og siden det var ganske fullt satte vi oss sammen med noen eldre karer som kjæresten min kjente. Vi spiste og pratet en times tid og da vi skulle gå så så den ene karen på kjæresten min og sa «Børge, du har ny dame hver gang jeg ser deg, men den jenta der, hun er som en skikkelig god hest, sterk, pene tenner, trygg og rolig selv om hun er ung. Sånne jenter bytter man ikke ut, jeg vil se henne neste gang jeg ser deg»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.1.2018 den 10.32, AnonymBruker skrev:
 

Var en eldre mann (tipper rundt 40-50), som fortalte meg at jeg har den desidert fineste rumpa han noen gang har sett, før han gikk ut av butikken uten å si noe mer. 

Det syntes jeg var hyggelig, siden jeg trener mye for å få en fin rumpe, men ikke så mange som legger merke til den .. :fnise:

Jeg er 18, btw.

Anonymkode: 1cd7a...6b3

Kan jeg se bilde av den fine rumpen? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er perfekt.

Ingen er selvsagt det, men for meg er det uforståelig at noen kan se slik på meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var det beste som hadde skjedd han, og at jeg var det viktigste i livet hans. 

Synd det ikke gjelder lenger, og at han ikke kunne brydd seg mindre om at det ble slutt mellom oss

Anonymkode: 212cb...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...