Gå til innhold

Hva er det beste komplimentet du noen gang har fått fra det motsatte kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det komplimentet du husker best? Det trenger ikke være fra den nåværende partner, derfor kan alle svare anonym :)  

Anonymkode: 3e9d9...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er en bra høne. 

Sa kollega/venn. 

Anonymkode: 20c74...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ett av de smarteste menneskene jeg har møtt. Jeg skulle gitt hva som helst for bare å kunne bodd inni hodet ditt en liten time.

Anonymkode: 8ac91...386

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista

Du har så levende utstråling!

Dama, settingen, spontaniteten og komplimentet i seg selv gir meg fortsatt en god kribling i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er så utrolig generøs med tid, kjærlighet, omtanke og oppmerksomheter. Et kompliment jeg ikke trodde jeg skulle sette så stor pris på, men som gjorde at jeg følte at den jeg er blir lagt merke til.

Anonymkode: ebf5b...028

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en eldre mann (tipper rundt 40-50), som fortalte meg at jeg har den desidert fineste rumpa han noen gang har sett, før han gikk ut av butikken uten å si noe mer. 

Det syntes jeg var hyggelig, siden jeg trener mye for å få en fin rumpe, men ikke så mange som legger merke til den .. :fnise:

Jeg er 18, btw.

Anonymkode: 1cd7a...6b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du varmer hjertet mitt som et bål 😆 Sagt av mannen, tidlig i forholdet vårt. Vi er fortsatt sammen ❤️

Anonymkode: fa8c9...7e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fortsatt den gangen for flere år siden at en fyr som likte meg sa at jeg hadde så fin nese. Har aldri likt nesa mi, så det var et hyggelig komplement :) 

Anonymkode: f13f5...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre at jeg alltid har noe pent å si om andre . 

Anonymkode: 4ee48...5af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Åh ... ! Åhhå åh! ÅH ja! ÅH ÅH ÅH ja, ja ja! ÅåååååååååååååååååååååÅåååååååååååååååååååååÅåååååååååååååååååååååÅåååååååååååååååååååååÅåååååååååååååååååååååÅåååååååååååååååååååååÅåååååååååååååååååååååÅååååååååååååååååååååå!

 

 

 

 

 

:plystre:

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra kompis:

- Jeg vet ikke om noen andre som har så mye karakter som deg.

AAAAAAAAAH, den lever jeg ennå på!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg kom til å bli en god mor. (Jeg har dessverre blitt barnløs og over alderen der det er mulig å få barn).

At jeg er en god lytter og god å snakke med.

Anonymkode: aa43f...dd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det fineste komplimentet jeg har fått er at når man ser på meg så nærmeste oser det godhet, og man kan se at jeg er en veldig omsorgsfull og snill person som bryr seg om andre. Kanskje litt teit, men jeg ble veldig glad for å høre det.

Får alltid komplimenter på utseendet mitt, og det er jo så klart hyggelig det også, men skjønnhet er ikke evig. :) 

Anonymkode: 18b22...251

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et kompliment, men at han viste med handlinger at han faktisk var glad i meg, det var godt da jeg sliter med å tro på sånn siden det ofte er tomme ord. 

Anonymkode: 03290...208

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg er en dame som ikke er innbilsk,at jeg er god å prate med noen og veldig snill,har hørt dette av mange menn/kompiser.også for utseende, men det som er sagt om personligheten varmer mye mer. For jeg ønsker å bry meg om alle..

Anonymkode: c41d3...ad9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å elske deg er som å være i en liten båt midt på havet, langt fra land. Alt rundt meg er vann og det er ingen fast grunn, men jeg er ikke redd."

-min kjære

Ellers har jeg fått mange fine komplimenter fra ekser. Kanskje litt for mange, egentlig. Det viktigste er jo at man er der når det teller. 

 

Anonymkode: ccca3...1b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Du er så sjarmerende, det vinner du mye på»

Anonymkode: 331f2...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har fine øyner, noe som jeg aldri har følt fordi jeg har veldig ujevne øyelokk og blitt ertet av det før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...