Gå til innhold

Fotball tråd


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

De 10 lagene jeg liker best

leeds-united.png Mitt favoritt lag over alle

ac-milan.png AC Milan

244px-SL_Benfica_logo.svg.pngBenfica

41+t9WomjAL._SX355_.jpg

cb50a22512073082baada9f5b5fc57e9---febru

Aberdeen_fc.png

FC_Spartak_Moscow_logo.png Spartak Moskva

f9b3eaa8f69057897591eb49560a2ae6.jpg

latest?cb=20130729164550

ASR_Logo_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Barcelona supportere er heldige dere vet ikke hvordan det er å leve med et lag som ikke gjør annet enn å skuffe slik vi Leeds United supportere gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Barcelona supportere er heldige dere vet ikke hvordan det er å leve med et lag som ikke gjør annet enn å skuffe slik vi Leeds United supportere gjør.

Nok en skuffelse i dagens FA-cup-kamp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
28 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Barcelona supportere er heldige dere vet ikke hvordan det er å leve med et lag som ikke gjør annet enn å skuffe slik vi Leeds United supportere gjør.

Tror du Leeds en dag vil komme seg opp i Premier League igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
7 minutter siden, Calandria skrev:

Tror du Leeds en dag vil komme seg opp i Premier League igjen ?

Nei det har jeg ingen tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
8 minutter siden, Testosteron skrev:

Nok en skuffelse i dagens FA-cup-kamp. 

Jepp

Men det var som forventet. Leeds er et elendig cup lag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Europa er det eneste kontinent som har vunnet VM 3 ganger på rad.

Italia 2006

Spania 2010

Tyskland 2014

Italia og Brasil er de eneste land som har forsvart VM tittelen, Italia 1934 og 1938. Brasil 1958 og 1962.

Italia er det landet som har vært regjerende mester lengst i 12 år fra 1938 til 1950. Grunnen til det er jo opplagt,

Vest Tyskland\Tyskland og Brasil er det eneste land som har spilt 3 VM finaler på Rad. Vest Tyskland\Tyskland 1982,1986 og 1990. Brasil 1994, 1998 og 2002,

Det eneste landet som har slått Norge i VM er Italia. 2-1 i 1938. 1-0 i 1994 og 1-0 i 1998.

Ingen land har flere topp 4 plasseringer enn Tyskland. De har vært blant de 4 beste i 13 av de 20 mesterskapene de har vært med i. og av de 13 gangene har de vært blant topp 3 12 ganger. Tyskland er landet med flest finaler 8 stykk de har vunnet 4 av dem

Tyskland og Nederland er de eneste som har tapt 2 VM finaler på rad. Nederland 1974 og 1978. Tyskland 1982 og 1986.

Tyskland og Argentina er de to land som har møtt hverandre flest ganger i en VM finale. 1986, 1990 og 2014. Tyskland vant i 1990 og 2014, Argentina i 1986.

Sverige er det eneste Skandinaviske land med medaljer i VM, Sølv i 1958 og Bronse i 1994 og 1950 som de delte med Spania. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Barças nye midtbanespiller innrømmer å være svært lykkelig over å ha signert med klubben han ofte har drømt om å score for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg gleder meg til det åpnes for at kvinner kan spille på herrelag i Premier League, da blir dette Tottenhams første spillerkjøp

_uNVb7G5_400x400.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Balian de Ibelin
2 timer siden, Overrasket skrev:

Jeg gleder meg til det åpnes for at kvinner kan spille på herrelag i Premier League, da blir dette Tottenhams første spillerkjøp

_uNVb7G5_400x400.jpg

Kvinner er ikke en stand til å slå guttelag på 14-15. Tror du alvorlig talt at det finnes en eneste kvinne som kan spille seg inn på et herrelag i premier league eller noe som helst annet lag med voksne menn ?

De er ikke en gang gode nok til å være med guttelag på 14-15 åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.1.2018 at 12:08 PM, Balian de Ibelin said:

Kvinner er ikke en stand til å slå guttelag på 14-15. Tror du alvorlig talt at det finnes en eneste kvinne som kan spille seg inn på et herrelag i premier league eller noe som helst annet lag med voksne menn ?

De er ikke en gang gode nok til å være med guttelag på 14-15 åringer.

https://www.dagbladet.no/sport/dette-spanske-jentelaget-slar-gutta-og-er-blitt-et-bilde-pa-en-enorm-framgang---noe-sant-har-jeg-aldri-hort-om/67593593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...