Gå til innhold

Noen som vil bli spådd?


Gjest Henie Marie

Anbefalte innlegg

Gjest Henie Marie
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så snill du er som vil spå andre! :)

Vil gjerne vite hva som hvordan det første halve året i 2018 blir?

Tusen takk! :hjerte:

Anonymkode: 9f823...f5e

Du er i en god flyt, og har/ kvitter deg med emosjonelle blokkeringer som tidligere har holdt deg tilbake, dette gir mye mer plass til å fullføre prosjekter og nyte livet i 2018! du er på god vei til å "starte" ! velfortjent! Kjenner også at du er veldig intuitiv, så husk å stole på magefølelsen. halveis inn i det halve året vil noe gledelig komme inn i livet ditt, ønsk det velkommen :)  mot slutten blir det mer rigide rammer for din tilværelse, men prøv å ta med deg prosjektene videre selv om tiden blir knappere :) Lykke til! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne bli spådd. :) tema: jobb. Lurer på om det vil lønne seg å fortsette samarbeidet med kunden jeg jobber med nå, eller om jeg skal trekke meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
8 minutter siden, Evilposelos skrev:

Ja.  Har han andre planer enn det han forteller meg? Er planene farlig for meg?

her får jeg en dårlig følelse, kanskje ikke andre planer, men utfallet blir nok ikke som avtalt allikevel ( kanskje noe innblanding fra andre) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh hadde vært utrolig om du hadde spådd meg!

Lurer på hvordan mitt sosiale liv, kjærlighetsliv og jobbliv kommer til å være:laugh: Er også nysgjerrig på helsa mi...

Endret av Spiteful
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg og forloveden min finne ut av ting sammen og forbli sammen?

Vil familieproblemene vi har løse seg?

 

Er desperat...

Anonymkode: d3f6b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig gjerne 😃 

Hvordan ser kjærligheten ut i året som kommer?

Vil jeg omsider nå målet mitt om vektnedgang? :) 

Anonymkode: 353d0...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Henie Marie skrev:

her får jeg en dårlig følelse, kanskje ikke andre planer, men utfallet blir nok ikke som avtalt allikevel ( kanskje noe innblanding fra andre) 

Shit, skulle ønske du kunne fortelle mer, jeg har også en dårlig følelse.  Men takk for spådom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Henie Marie skrev:

Kjærlighetsfronten; Rådet jeg vil gi deg her er å ikke stresse, Ideer om hva du ønsker i et forhold og i ditt eget liv burde revurderes i 2018. Gi deg selv tid til å tenke, og ikke gjør noe i all hast.  

Jobbfronten ser bra ut men her kommer også en del revurdering av egne mål og ønsker inn i bildet, så dette kan bli litt utpå året  men ja, jeg tror du vil få en jobb du liker det. Det vil bli hardt arbeid men hjelpe på økonomien :)

 

 

Takk for svar. 

Hvis du gidder og har tid - hva ser du ang. økonomi sånn generelt sett den nærmeste tiden nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ikke forsøkt før. Så spennende :-)

Hvordan ser kjærligheten ut fremover? Vil 2018 bli året hvor jeg finner en som er bra nok til å satse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne bli spådd. 

Kjærlighetslivet

venner

jobb

😊

 

kvinne i 30 årene.

Anonymkode: 90689...baf

Kjærlighetslivet står litt stille, men  forsåvidt ikke noe galt i det, det er en fin mann i sikte, kan være han er der allerede, det kan en partner som har mange gode kvaliteter men som du kanskje ikke har nok nærhet følelsesmessig med. Lojaliteten er der fra begge sider. 

Venner ; her får jeg ikke opp mye overskudd, kanskje det kan ha med vennene du prioriterer å møte? Er det disse menneskene som løfter og inspirerer deg? :) JEg får opp en liten advarsel også, tenk over hvem som er til å stole på 

 

på Jobb fronten vil jeg råde deg til forsøke å skape balanse, kompromisser er nødvendig men det er også noen ganger viktig å skjære igjennom ikke hold tilbake ideer du har, det vil gjøre deg lei ! ;) Det er også viktig å prioritere deg selv og få tid til å tenke og litt ro rundt deg, det vil være gunstig i året som kommer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
25 minutter siden, Evilposelos skrev:

Shit, skulle ønske du kunne fortelle mer, jeg har også en dårlig følelse.  Men takk for spådom. 

jeg kan prøve å se mer i kveld, om du vil kan du også skrive litt mer utfyllende til meg på PM så er det lettere om jeg har navn eller noe å gå etter:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Henie Marie

Dere som har fått svar, gi gjerne tilbakemeldinger og oppdater meg gjerne etterkant og det er gøy for meg ! :) eventuelt andre tilbakemeldinger! Dere som ikke har fått svar jeg vil skrive flere i løpet av dagen/kvelden :) tror nok ikke jeg får svart alle, velger helt intuitivt hvem jeg svarer her styrer universet :) <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsen min, hvordan går det med den? Og økonomien?

Anonymkode: 6174a...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie

Vil også nevne at jeg er helt ny her, så om jeg svarer på kronglete måter med sitering ogsånn er det fordi jeg ikke har peiling :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjerne:)

Kommer jeg til å få en fast (fulltids) jobb i år?

Kommer jeg til å møte den store kjærligheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
1 time siden, Henie Marie skrev:

Har litt tid, i dag og i morgen 

om du ønsker klarhet i noe :) 

Bruker tarot kortene mine

 

 

Bruker også klarsyn og intuisjon i stor grad, har spådd siden jeg var 12 og nå er jeg 28, så begynner å bli noen år! Håper jeg kan være til hjelp for noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Henie Marie skrev:

Bruker også klarsyn og intuisjon i stor grad, har spådd siden jeg var 12 og nå er jeg 28, så begynner å bli noen år! Håper jeg kan være til hjelp for noen :)

Håper at du får muligheten til å svare på spm mitt om forloveden min og forholdet vårt videre. Han har det litt tøft nå, håper du ser noe og kan gi noen hint, samtidig om du ser noe om familieproblemene alt har skapt.. bare hvis du får muligheten ❤

Anonymkode: d3f6b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære har startet nytt firma. Går det fantastisk? 

 

Hvordan er helsa vår? 

 

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...