Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.1.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev:

 
Martine slo ikke Pierre med kraft. Hun dasket borti han med fillekraft i en småkrangel som alle par har fra tid til annen. Det er ikke å slå.  Den andre som ble disket fra Paradise angrep jo en annen fysisk for å sloss og påføre skade.
Dette blir for dumt å sammenligne.

Anonymkode: e48c7...232

Så hvis en mann dasker borti en kvinne under en småkrangel, så er det greit? Dummeste jeg har hørt.

Anonymkode: bb3f4...99f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis en mann dasker borti en kvinne under en småkrangel, så er det greit? Dummeste jeg har hørt.

Anonymkode: bb3f4...99f

Da hadde det blitt ramaskrik om en man "bare" dasket til en kvinne

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, LeilaS said:

Da hadde det blitt ramaskrik om en man "bare" dasket til en kvinne

Det er forskjell på en mann og kvinne selv om mange vil ha det til at man stiller likt i absolutt alt.

Anonymkode: 82b7e...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på en mann og kvinne selv om mange vil ha det til at man stiller likt i absolutt alt.

Anonymkode: 82b7e...012

Jeg vet jo det. Men når en kvinne dasker til en mann, så er det greit, men helt feil hvis mann dasker lett til en kvinne. Pierre sa også "au det var vondt" teit hun ikke fikk en konsekvens 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forskjell på en mann og kvinne selv om mange vil ha det til at man stiller likt i absolutt alt.

Anonymkode: 82b7e...012

Tenk på alle kvinner som har blitt mishandlet, blitt både gule og blå. Mennene tok sikkert ikke i det hardeste de kunne i mange tilfeller. Er det slik at man bare får konsekvenser om slagene er harde nok? Da kan jo menn begynne å fike til «kvinnene sine» med flat hånd, for det gir jo ikke permanente skader... Martines slag var målrettede og hensikten var å såre både fysisk og psykisk. Er det greit å slå så lenge mottakeren av slaget ikke får permanente skader? Skal man med utovertiss bare godta at man blir fysisk angrepet fordi man sannsynligvis ikke blir skadelidende lenge etterpå?

Nei, jeg håper noen sier ifra til Paradise-produksjonen. Jeg skal ikke benekte at det er forskjell på menn og kvinner, men vold er vold. Så enkelt er det. Ser jeg noe lignende igjen så er jeg ferdig med PH for alltid, for dette var en gigantisk ripe i lakken for min del.

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på alle kvinner som har blitt mishandlet, blitt både gule og blå. Mennene tok sikkert ikke i det hardeste de kunne i mange tilfeller. Er det slik at man bare får konsekvenser om slagene er harde nok? Da kan jo menn begynne å fike til «kvinnene sine» med flat hånd, for det gir jo ikke permanente skader... Martines slag var målrettede og hensikten var å såre både fysisk og psykisk. Er det greit å slå så lenge mottakeren av slaget ikke får permanente skader? Skal man med utovertiss bare godta at man blir fysisk angrepet fordi man sannsynligvis ikke blir skadelidende lenge etterpå?

Nei, jeg håper noen sier ifra til Paradise-produksjonen. Jeg skal ikke benekte at det er forskjell på menn og kvinner, men vold er vold. Så enkelt er det. Ser jeg noe lignende igjen så er jeg ferdig med PH for alltid, for dette var en gigantisk ripe i lakken for min del.

Anonymkode: 606dd...434

Du vet at det er 3 år siden dette skjedde? Var mange som sa fra til tv3 når det ble vist på tv, men de gjorde ingenting med det, og kommer ihvertfall ikke til å gjøre noe med det nå 3 år etterpå.

Anonymkode: 5799b...4a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal nok få med meg første episode, men usikker på om jeg skal følgr med hele sesongen. Blir det skikkelig mye drama, så blir det vel å følge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet at det er 3 år siden dette skjedde? Var mange som sa fra til tv3 når det ble vist på tv, men de gjorde ingenting med det, og kommer ihvertfall ikke til å gjøre noe med det nå 3 år etterpå.

Anonymkode: 5799b...4a6

Ta det helt med ro, jeg håper bare TV3 håndterer lignende situasjon bedre i fremtiden. Det var en fadese og kvalmt av både Martine og Tv3. Forøvrig er det bare to år siden :fnise:

Anonymkode: 606dd...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta det helt med ro, jeg håper bare TV3 håndterer lignende situasjon bedre i fremtiden. Det var en fadese og kvalmt av både Martine og Tv3. Forøvrig er det bare to år siden :fnise:

Anonymkode: 606dd...434

Det var 2015 sesongen, altså 3 år siden innspillingen nå.

Anonymkode: 5c10a...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det var 2015 sesongen, altså 3 år siden innspillingen nå.

Anonymkode: 5c10a...3b5

Javel. Det har ingenting med saken å gjøre. Ja til likeverd :nordvesta:

Anonymkode: 606dd...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
4 minutter siden, allesote said:

Gleder meg til sesongen jeg. Håper den blir bra, uten for mye twister og styr!

De samme tankene har jeg puslet med - siden det er jubileumssesong er jeg litt bekymret for at produksjonen tar helt av, og legger inn en haug med overraskelser i konseptet. Den linja de har lagt seg på de siste sesongene synes jeg har vært mer enn nok. Svarteboka/Pærra-normal uke, påskekrim, parsplitt-seremoni, ofrings-seremoni, osv. Noen overraskelser må det nesten være, men jeg synes mye bør være opp til deltagerne selv når det gjelder å skape liv og røre. Håper det blir hardere spill enn forrige sesong - særlig mange av guttene var svært tafatte på det spill-messige...

Av nye elementer er det vel bare legende-konseptet som hittil er bekreftet, og akkurat det er jeg ganske spent på. Hva avgjør hvem av dem som får muligheten til å sjekke inn, og blir legendene helt sidestilte med de "vanlige" deltagerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lord Friendzone skrev:

De samme tankene har jeg puslet med - siden det er jubileumssesong er jeg litt bekymret for at produksjonen tar helt av, og legger inn en haug med overraskelser i konseptet. Den linja de har lagt seg på de siste sesongene synes jeg har vært mer enn nok. Svarteboka/Pærra-normal uke, påskekrim, parsplitt-seremoni, ofrings-seremoni, osv. Noen overraskelser må det nesten være, men jeg synes mye bør være opp til deltagerne selv når det gjelder å skape liv og røre. Håper det blir hardere spill enn forrige sesong - særlig mange av guttene var svært tafatte på det spill-messige...

Av nye elementer er det vel bare legende-konseptet som hittil er bekreftet, og akkurat det er jeg ganske spent på. Hva avgjør hvem av dem som får muligheten til å sjekke inn, og blir legendene helt sidestilte med de "vanlige" deltagerne?

Problemet er vel at etter sesongen med Kristin, Dennis, Stian, Vida Lill og resten av gjengen har folk sett at man kan dra god nytte av å opptre noenlunde bra på Paradise, og derfor vil alle gjøre god figur. Det blir det utrolig kjedelig TV av om man ikke har mange twister. I fjor var det flere ganger jeg følte jeg måtte spole da det nesten var som en vennegjeng på ferie, og de bare solet seg og koste seg. Håper de har fått inn litt sterkere, motstridende personligheter i år som kan dra opp underholdningsverdien uten så mye manus fra produksjonen. Hater å innrømme at jeg liker tanken på frøken Raad, men jeg tror i det minste hun og muligens Soph kan lage noe drama!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett alle sesongene, men det var jo mye hardere spill i sesong åtte enn i sesong ni. (Carl-Aksel, Nina, Øystein, Sandra, Jonas). Samtidig skjønner jeg selvsagt hva du mener - det å bli oppfattet som en sterk og kynisk spiller av gruppa kan jo være veldig skummelt. Sofie Caroline i forrige sesong synes jeg stort sett behersket den balansegangen bra. Hun styrte mye av spillet, men på en skånsom måte - helt til hun backstæbba Grunde i ryggen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke forrige sesong, men kan de ta med Pandoras med spørsmål igjen? Synes det er gøy når de stiller hverandre anonym spørsmål og kan grille hverandre litt.

De første sesongene var best. Uten tvil. Sesong 2 var veldig bra. Ikke så himla mye spill, men bra casting og drama. Kunne ikke fordra Stine Marie og Petter.

Ellers takler jeg ikke Carl Aksel. Håper han ryker fort ut. Pierre skal ikke være med altså?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pandoras har vært på programmet ihvertfall de to siste sesongene, og er absolutt en fin tradisjon!

Pierre var i utgangspunktet en av legendene som skulle være med, men han fikk vel et slags sammenbrudd på flyet, så jeg tror ikke han blir med likevel. Carl-Aksel vil jeg se minst mulig av...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
På 11.1.2018 den 13.41, AnonymBruker skrev:

Hun har visst boikottet dem etter at Pierre ikke er med lenger :fnise: 

Anonymkode: b8331...2c0

Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, thejohan skrev:

Hvor har du det fra?

 

43 minutter siden, LeilaS skrev:

Samme lurer jeg på

Så en annen som skrev det, men var visst bare at hun hadde boikottet VG intervju eller noe... Min feil 🤗

Anonymkode: b8331...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...