Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der bekrefter du poenget mitt. Du og mange andre unge jenter som skriver her ser jeg. Dette er vel en god grunn for å ikke bli med på slike program da man blir dømt nord og ned av mennesker som har lite utviklet forståelse og empati for andre mennesker. Stakkars Marius.

Anonymkode: 65aeb...2db

Jeg er 26. Gammel er du da?

Oppfører man seg dårlig på TV, så blir man dømt. Take it or leave it 

Anonymkode: 27684...323

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der bekrefter du poenget mitt. Du og mange andre unge jenter som skriver her ser jeg. Dette er vel en god grunn for å ikke bli med på slike program da man blir dømt nord og ned av mennesker som har lite utviklet forståelse og empati for andre mennesker. Stakkars Marius.

Anonymkode: 65aeb...2db

Hvor er all den empatien din for Ina da? 

Du virker nå heller som en typisk jente som prøver å forstå gutter som behandler andre dårlig og gir dem unnskyldning etter unnskyldning. Det kalles å være en tøffel som lar seg bli tråkket på. Man kan faktisk ikke oppføre seg som man vil og forvente at man får fripass bare fordi man har møtt motgang i livet. Og hvem har vel egentlig ikke møtt motgang i livet? 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er all den empatien din for Ina da? 

Du virker nå heller som en typisk jente som prøver å forstå gutter som behandler andre dårlig og gir dem unnskyldning etter unnskyldning. Det kalles å være en tøffel som lar seg bli tråkket på. Man kan faktisk ikke oppføre seg som man vil og forvente at man får fripass bare fordi man har møtt motgang i livet. Og hvem har vel egentlig ikke møtt motgang i livet? 

Anonymkode: ee3b9...52b

Pappan min døde da jeg var 17. Det var jævlig tøft, men oppførte meg ikke dritt mot andre av den grunn 

Anonymkode: 203af...6e2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der bekrefter du poenget mitt. Du og mange andre unge jenter som skriver her ser jeg. Dette er vel en god grunn for å ikke bli med på slike program da man blir dømt nord og ned av mennesker som har lite utviklet forståelse og empati for andre mennesker. Stakkars Marius.

Anonymkode: 65aeb...2db

Det er vanskelig å ta deg seriøst. Også skriver du om utviklet forståelse og empati? 😂 Er du seriøst? Forresten, ikke svar meg. 

Han lo og latterliggjorde jentene ved flere anledninger, kom med nedsettende betegnelser og var det en kaller for "mannsjåvinist" og det er noen av de minst sjarmerende mennesker som finnes. Kvalmende fyr, uansett hvordan du vrir og vender på det. 

Anonymkode: 8dbae...a4c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er all den empatien din for Ina da? 

Du virker nå heller som en typisk jente som prøver å forstå gutter som behandler andre dårlig og gir dem unnskyldning etter unnskyldning. Det kalles å være en tøffel som lar seg bli tråkket på. Man kan faktisk ikke oppføre seg som man vil og forvente at man får fripass bare fordi man har møtt motgang i livet. Og hvem har vel egentlig ikke møtt motgang i livet? 

Anonymkode: ee3b9...52b

Det er flere som har vært igjennom utrolig tøffe ting i livet som ikke ender opp som mobbere og verre ting. Folk som oppfører seg slik er kvalmende og får ingen sympati fra meg. 

Anonymkode: 8dbae...a4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjonen var smarte som sa at potten var på 500.000 da, og at de ikke kunne dele og få pengene selv. De sparte 100.000 på å høyne gevinsten 😂😂

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vent

var dette her siste seongen av ph norge noensinne? 

Anonymkode: e4cb5...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vent

var dette her siste seongen av ph norge noensinne? 

Anonymkode: e4cb5...b1b

Nei? Om jeg ikke husker feil, så annonserte de vel at de søker nye deltagere etter finalen. 

Anonymkode: ba1c0...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2018 den 22.48, missmcbeal skrev:

Haha, begynte å se på Paradise Hotel Danmark nå. Shit så unge noen av dem er, noen er jo bare 18 år. Har det noen ganga skjedd i PH Norge?

Sikkert fordi i Norge er det 20års grense for å drikke sprit,i DK er det 18..

Anonymkode: 2586f...2f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har dere sett denne? Marius, KR og Newa var spot on :fnise:

 

 

Anonymkode: 6ac45...0c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...