Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg tror Erik indirekte var en grunn til at Leo ble ekstra nervøs og dermed kastet kulen ekstra tidlig

Anonymkode: 02e8f...976

Jeg hadde ikke tenkt det en gang, men det du sier kan faktisk meget godt stemme!

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du gjort som Erik og fortalt alle hva Leo fortalte ham i fortrolighet? Leo endte jo med å kaste kulen på 200k. Det er jo stor sannsynlighet for at han hadde planlagt å kaste dne på 300 eller 400k. Men Erik måtte absolutt fortelle alle sammen det. Det er jo råttent mot en kompis!

Anonymkode: 02e8f...976

Nei, det ville jeg ikke. Jeg er veldig flink til å holde på hemmeligheter. Men jeg ville hatt et lite raseriutbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, The Kitten skrev:

Nei, det ville jeg ikke. Jeg er veldig flink til å holde på hemmeligheter. Men jeg ville hatt et lite raseriutbrudd.

Det ville jeg også hatt. 

Men Erik gikk langt utover det, han røpet planen til sin bestekompis foran alle. Det gjør man bare ikke

Anonymkode: 02e8f...976

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er som å spille på et fotballag: du  skader ditt eget lag sin spiss med vilje, fordi du er reservespiss og vil inn og spille selv.

Anonymkode: 02e8f...976

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Meadow skrev:

Hva skal jeg se på nå? 😔

Sesong 14 av den danske versjonen har jo akkurat begynt. Men jeg er ganske mett nå, kanskje greit å prøve noe annet.

Jeg håper at VGTV følger opp med sin tradisjonsrike Pærra-quiz neste gang deltagerne samles til fest. Det pleier å være morsomt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

Newa har vist dårlige sider igjennom hele sesongen, så ikke kom med den standard «kun 40 min» argumentasjonen. Vi alle vet det, men må kommentere ut ifra det vi ser - og når det har skjedd såpass mange ganger, så finnes det grenser på hvor mye man kan skylde på produksjonen. Er bare å se hvordan hun har holdt på på jodel, flere ganger løyet (og blitt avslørt av andre deltagere), hengt ut jentene uten noen som helst klar grunn og hun oppfører seg som hun er bedre enn alle andre. Sånn oppførsel takler ihvertfall ikke jeg, så får folk like og ikke like dem de vil. Newa var favoritten min den første tiden, og forstod virkelig ikke at alt det negative folk som kjenner henne fra utsiden sa kunne stemme. Men gir mer mening nå. 

Anonymkode: e6da0...71d

Hvor får man sett det hun har lagt ut på jodel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det med den trusa tror jeg de aller fleste umodene gutter kunne ha gjort. Marius er en «klasseklovn» og prøver virkerlig for alt det er verdt å få folk til å le. Gjerne på bekostning av andre. Jeg likte Marius i starten, men sånn som han behandler Ina, så liker jeg han ikke lenger. Jeg synes ikke det er greit å tulle med sex man har hatt med andre. Det er bare slemt.

Anonymkode: df2c5...dc2

 

14 timer siden, Christy89 skrev:

Enig. Fatter ikke at Ina gidder? Hun er jo tydeligvis han sin nr 2. Han har siglet på AM og løpt etter henne som en hund. Han har vært skikkelig shit mot henne. Verste var da han sa han ville stå med Newa og hun må jo tenke sjæl. Sånn er det bare og brydde seg ikke om hun gråt. Tenkte sikkert "suck it up" Virker egoist i senga; da gutta spurte hvordan det var og han bare "jeg lå bare der og hun gjorde all jobben. Tror ikke hun kom heller, men jeg kom da 😁

 

 



Det var også ganske umodent og UFINT av han å mobbe Leo sine tics på slutten der å si til kameraet at "Haha hvis det hadde vært meg i en finale med Leo, haha, for han står jo sånn her *blunke, grimas, etterligne ticsen* "
Ja klart det er vanskeligere å reagere på ansiktsuttrykk og muskelrykninger når noen har tics, vanligvis ville muskelrykning kanskje vært tegn på at de slapp kula eller tenkte noe spesielt, men Marius er da voksen nok til å vite at tics er noe man er født med eller kan få av feilmedisinering, i allefall ikke har skyld i selv, så det var unødvendig og på grensen til mobbing å sitte å etterligne Leo på kameraet til det norske folk (eller noen som helst) sånn han gjorde.

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Meadow skrev:

Hva skal jeg se på nå? 😔

PH Danmark, evt Paradise Kollektivet på Viafree (Leo, Marius, Karoline, Erik og Julie)

Erik og Karoline skværa opp i kollektivet, så de er tydeligvis venner pr dags dato.  

Anonymkode: f41ba...dda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan gjerne mene at Erik var smålig, men jeg vil si mange i juryen var minste like smålige. Det kommer ganske tydelig frem at flere av deltakerne ønsket å stemme på paret som hadde størst sjanse for å kaste kulen, ikke hvilket par som egentlig fortjente det mest.

Anonymkode: 07177...fc8

Hvorfor fortjente Erik og Ingrid det mer enn Leo og Julie mener du? Julie har vært den største spilleren, og Leo den snilleste og mest omtenksomme. Erik har vært en fjott, og Ingrid har bare vært der å egentlig ikke gjort noenting bortsett fra å si minst mulig og gre seg i håret.

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Leo faktisk har vært den som jeg mest av alle paradise deltakere og vinnere ever var den som jeg unnet å vinne mest. Han har vært genuin, sympatisk og snill, og ikke utspekulert, nedlatende eller vist dårlig holdning på noe som helst måte. Og det var en positiv forandring blandt deltakerne der og han har vært en god rollemodell på tv i motsetning til de andre.

Jeg tenkte om Julies "heltedådige" reaksjon på at han kastet kulen var veldig lett å gjennomskue som en maske hun måtte ta på seg å spille uberørt, for å ikke klikke helt i vinkel , angripe han og gi enda dårligere inntrykk av seg selv til norges befolkning.

Ja, det er tidlig å kaste kula på 200.000 men bedre det enn å risikere at Julie rakk å kaste før han, for det vet vi at hun hadde gjort, selvom det kunne virke som et par sekunder når hun snakket til kameraet at hun kanskje verdsatte Leos godhet hun også og ikke hadde hjerte til å ta fra han pengene. At Erik slang med leppa og sa til Julie at Leo kom til å kaste kula var nok også en medvirkende faktor at Leo følte seg stressa og fremskyndte kulekastingen.


Jaja, alt i alt en utrolig kjedelig sesong, ikke fordi jeg vil ha flere gærne partyfolk på tv eller mer sex, men fordi produksjonen virka å rigge til veldig mye av spillet, og det var lite direkte utfordringer for deltakerne og tvister og utflukter og konkurranser/løypeløp osv som det har vært før. Eneste i år var vel bare når de fra underverdenen skulle føle på gjenstander å gjette hva det var.

Paradise er et utdødd konsept. På tide med noe annet igjen. Muldvarpen (eller hva det het?) var spennende og bra.

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns finalen var helt knall. Alt jeg ønsket skulle skje skjedde, helt fra at Erik og Ingrid ble valgt videre, til at Leo knuste kula 😄 og Julie tok det hele som en dronning! Tenk å holde seg så rolig når man nettopp har blitt «frarøvet» 250 000 kr! Men heldigvis så hun fortsatt på det hele som et spill, og ikke som noe personlig. Så bra gjort av henne! 

Fikk nesten fnatt av Newa og måten hun snakket til Julie på. Snakk om å dumme seg ut på tv! Slik jeg har opplevd henne de siste ukene så er hun direkte slem med en gang ting går imot henne og hun finner en syndebukk. Hun burde virkelig lære seg å skille sak og person. 

Jeg er glad for at Marius røk tidlig på dagen, for jeg syntes ikke han skulle komme noe nærmere finalen slik han har holdt på ovenfor stakkars Ina. Jeg likte han godt ganske lenge, men han har sunket en god del både pga oppførselen ovenfor Ina, og for den episoden han hadde med Mathias (hvor han ikke egentlig virket å angre seg noe som helst dagen etter i edru tilstand). 

Erik (og Newa) syns jeg har noe å lære av Julie og måten hun taklet tapet på. Jeg forventet fullt og helt at Erik skulle bli sint og irritert, for jeg har forstått at det er sånn han er. Men det utbruddet med å fortelle om Leos plan var så utrolig unødvendig og slemt gjort mot kameraten sin, som han tapte mot helt ærlig og redelig! Håper for hans egen skyld at han jobber litt med disse impulsive handlingene når temperamentet koker. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor Charlotte mener hun er en så mer verdig vinner enn Ina?Hun un kom inn bare en uke før Ina, men mener hun har gjort så mye mer enn Ina. Hva er det hun har gjort egentlig, utenom å sende ut Ali? Er så teit når hun mener hun fortjener det så mye mer enn Ina. Og gå med helt gjennomtenkt genser med bh under er så utrolig tacky

Jeg liker Erik godt i starten, men så ble litt for mye. Siden han var så selvgod og cocky. Han ble verre da Ingrig røyk ut. Kom frem en skikkelig barnslig side av han. For en latterlig dårlig taper da. Sutrenge. Som Leo så, han har mye å lære av Julie. Elsker når Julie sa hun ikke ville slippe kulen og Newa bare "jo, det hadde du" og Julie bare overså hun glatt. What happens in Mexico stays in Mexico. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:



Jeg tenkte om Julies "heltedådige" reaksjon på at han kastet kulen var veldig lett å gjennomskue som en maske hun måtte ta på seg å spille uberørt, for å ikke klikke helt i vinkel , angripe han og gi enda dårligere inntrykk av seg selv til norges befolkning.
 

Anonymkode: ab37f...bb0

Julie har vist en voksen side av seg selv den siste tiden og tror reaksjonen hennes var helt oppriktig. Synes hun ikke har vært så ille etter hun sjekket inn igjen. Hun sa selv hun hadde tenkt og reflektert da hun var ute. Newa har noe å lære av julie

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Jeg likte godt Newa selv. Synes hun er vakker og på mange måter snill, selvom jeg ikke synes noe om de lite kontrollerte sinneutbruddene. Man burde kunne beherske seg om man er med på et slikt program. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men la dere merke til at når man fikk reaksjonen av Julie så hadde hun plutselig ikke kula i hendene? Den lå plutselig på den tingen sin ved siden av. Så de har tydeligvis kuttet ut det som ble gjort og sagt rett etter kuleknusinga. Kan være mange grunner, men synest det var litt pussig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julie hadde et utrolig bra poeng på slutten. Det er så mange venner/sterke personligheter av Leo i juryen at hadde hun sluppet kula hadde det blitt rabalder. Det har det sikkert blitt blant seerne også tror jeg. De fleste synes det er ok at Leo slapp kula, men hadde Julie gjort det tror jeg det hadde vært mye negativt mot henne. Sikkert fordi folk gjennom programmet har dannet seg inntrykk av disse to.

Også Eriks oppførsel da. Han satt og surmulet helt fra juryen skulle begynne å stemme. Huff! Egoet hans er så stort, det kunne vært underholdende, men når man ser at han faktisk mener det og at det ikke er med glimt i øyet, da blir det for usmakelig for meg. Jeg heiet på han i starten, og har gjennom sesongen håpet på at han skulle berherske seg og ikke drite seg ut, men dessverre er jeg glad han ikke vant.

 

Likte Leo, men digget Julie, synes det var kjipt at han kastet kula! Hadde vært kult om Eriks avsløring gjorde at de begge ombestemte seg og holdt på kula.

Anonymkode: 3b8b1...2c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 



Det var også ganske umodent og UFINT av han å mobbe Leo sine tics på slutten der å si til kameraet at "Haha hvis det hadde vært meg i en finale med Leo, haha, for han står jo sånn her *blunke, grimas, etterligne ticsen* "
Ja klart det er vanskeligere å reagere på ansiktsuttrykk og muskelrykninger når noen har tics, vanligvis ville muskelrykning kanskje vært tegn på at de slapp kula eller tenkte noe spesielt, men Marius er da voksen nok til å vite at tics er noe man er født med eller kan få av feilmedisinering, i allefall ikke har skyld i selv, så det var unødvendig og på grensen til mobbing å sitte å etterligne Leo på kameraet til det norske folk (eller noen som helst) sånn han gjorde.

Anonymkode: ab37f...bb0

Det Marius sa om ticsene til Leo, var faktisk veldig morsomt. Man ser jo lang vei, at Marius spøkte og at han ikke mente noe vondt med det. Absolutt ikke grensen til mobbing. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Det Marius sa om ticsene til Leo, var faktisk veldig morsomt. Man ser jo lang vei, at Marius spøkte og at han ikke mente noe vondt med det. Absolutt ikke grensen til mobbing. :)

Enig. Tipper Leo bare synes det var morsomt og virker ikke som en fyr som tar seg selv veldig høytidelig. Mobbing er det da ikke. Herregud 

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med den siste tiden for jeg syns egentlig at hele PH egentlig har vært dritkjedelig (og har derfor prioritert eksamensperioden).

Men jeg har et spørsmål angående den premiepotten, og hvordan den fungerer:

Jeg leser i avisene at Leo kastet kula på 200 000, og dermed "stakk av med hele potten". Altså betyr det at han fikk alle pengene, dvs 500 000 fordi han kastet kula på 200 000? Jeg trodde at han fikk den summen som han kastet kula på, altså 200 000 og at de resterende pengene beholdt tv3 - slik at ingen av deltakerne fikk de?

Anonymkode: 8141f...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...