Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

200 000 kr er jo bare 50 000 kr mindre enn hvis de hadde delt summen. Leo kom jo ikke dårlig ut av det. 

Julie har virkelig kommet godt ut av slutten av denne sesongen, spesielt i episoden i dag. Flott at de andre deltakerne berømmer henne for dette, ja, med unntak av Newa da som fortsatt bærer (g)nag. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og han er nå en mann på 22 år. Han er ikke akkurat en guttunge som kan bruke alderen sin som en unnskyldning. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Men hjernen er ikke fullt ut utviklet før man er 25 år. 

Når dette er over og boblen er sprukket, så tar vel de alle en refleksjonsrunde på dette og forhåpentligvis lærer av det som de har sagt og gjort. Som en del av utvikling og det å bli voksen. De har fått en unik mulighet av å se seg selv her da.. 

Synes forøvrig dette har vært den kjedeligste, merkeligste, selvsentrerte, irriterende, og mye mer, sesongen av alle sesongene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig og lite spennende finale. Jeg liker Leo veldig godt, men selvfølgelig vinner juryens mann.

Anonymkode: af86e...a7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at Julie tok det helt utrolig fint! Respekt!! :tommelopp:

Da Erik og Ingrid sikret finaleplassen ble jeg lettet, men fyyy faen for en oppførsel han viste i nederlagets stund. At han er en dårlig taper som var med for å vinne er ingen nyhet, men reaksjonen hans var likevel langt verre enn ventet! Utrolig kynisk og smålig å komme med slike kommentarer om juryen og det andre finaleparet! Da var det plutselig greit at han tapte, selv om han egentlig var min favoritt fra uke to...

«Bægge har lova å knus’ kula, så juryen ville vel ha litt action»... :fy_fy::hakeslepp:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fy faen ass, Erik viste seg som en ELENDIG taper, bikket rett og slett over i sutrebaby. Tydelig at de fortsatt er kids..

Anonymkode: 02e8f...976

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan gjerne mene at Erik var smålig, men jeg vil si mange i juryen var minste like smålige. Det kommer ganske tydelig frem at flere av deltakerne ønsket å stemme på paret som hadde størst sjanse for å kaste kulen, ikke hvilket par som egentlig fortjente det mest.

Anonymkode: 07177...fc8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer på akkurat samme måte som Erik når jeg taper, så jeg skal ikke kaste stein i glasshus... Men jeg skulle mye heller ha reagert som Julie, for det var modent og beundringsverdig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at Newa fortsatt er irritert på Julie, og det er jo fordi Julie nekter for det alle så at hun og oscar faktisk gjorde ganske tydelig,å gi tydelige tegn med hele trynet sitt. Alle så vi det på tv. Å nekte for hva man har på tape tilogmed blir jo for dumt i seg selv.  Og da Julie lo i parsermonien ,det er så forkastelig og stygt og null empati at jeg ikke har ord. Newa er den ærligste og jordnære personen.  Og sikkert barnslig til tider, men hallo, alle har en dårlig side og ingen kan være politisk korrekt til enhver tid. Julie har selvfølgelig gode kvaliteter hun også. Hvis de i ettertid/nåtid har skværet opp så er jo det bra selvom de ikke er venninner. 

Anonymkode: 0198c...1d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan gjerne mene at Erik var smålig, men jeg vil si mange i juryen var minste like smålige. Det kommer ganske tydelig frem at flere av deltakerne ønsket å stemme på paret som hadde størst sjanse for å kaste kulen, ikke hvilket par som egentlig fortjente det mest.

Anonymkode: 07177...fc8

Det tenkte jeg også på.  Syntes Erik skulle ha vunnet for å ha spilt spillet så tydelig og klarte seg helt til finalen uansett parbytte/splitt.  

Anonymkode: 0198c...1d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, -Willow said:

Jeg gikk tvert ut av viaplay i det Leo kastet kulen på 200.000 kr. Det sier seg jo selv at Julie ikke kommer til å kaste før etter 250 tusen. Helt idiotisk. 

Nettopp, han trodde Julie skulle kaste på 300 000. Så han kastet på 200 000. Ikke idiotisk.

Anonymkode: 8cee4...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mass skrev:

Men hjernen er ikke fullt ut utviklet før man er 25 år. 

Når dette er over og boblen er sprukket, så tar vel de alle en refleksjonsrunde på dette og forhåpentligvis lærer av det som de har sagt og gjort. Som en del av utvikling og det å bli voksen. De har fått en unik mulighet av å se seg selv her da.. 

Synes forøvrig dette har vært den kjedeligste, merkeligste, selvsentrerte, irriterende, og mye mer, sesongen av alle sesongene. 

Men man er ikke hjerneløs når man er 22 år. Tvert imot. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men man er ikke hjerneløs når man er 22 år. Tvert imot. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Nei, men man er vel litt mer "her og nå" og evner kanskje ikke alltid å tenke konsekvenser på samme måte som man er eldre. Kanskje han selv ikke skjønner hvordan han oppfattes og hvordan det går inn på andre fordi at han selv vet at han ikke mener noe vondt med det. 

Ikke vet jeg altså, i forhold til denne mannen her, men vitner stadig til dette med mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at Newa fortsatt er irritert på Julie, og det er jo fordi Julie nekter for det alle så at hun og oscar faktisk gjorde ganske tydelig,å gi tydelige tegn med hele trynet sitt. Alle så vi det på tv. Å nekte for hva man har på tape tilogmed blir jo for dumt i seg selv.  Og da Julie lo i parsermonien ,det er så forkastelig og stygt og null empati at jeg ikke har ord. Newa er den ærligste og jordnære personen.  Og sikkert barnslig til tider, men hallo, alle har en dårlig side og ingen kan være politisk korrekt til enhver tid. Julie har selvfølgelig gode kvaliteter hun også. Hvis de i ettertid/nåtid har skværet opp så er jo det bra selvom de ikke er venninner. 

Anonymkode: 0198c...1d8

Newas reaksjon er veldig voldsom når det bare dreide seg om et blikk. Det var uansett Oskar som tok den endelige avgjørelsen. 

Uansett er det viktig å skille mellom spill og det som er personlig. Dette var et rent taktisk trekk. Selv da Leo slapp kulen var det Julie som kom godt ut av det og Newa satt der fortsatt som en stakkarslig grinebiter. Newa har også hatt lang tid til å reflektere over dette i etterkant, men hun har ikke kommet noe særlig bedre ut av det i etterkant heller. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mass skrev:

Nei, men man er vel litt mer "her og nå" og evner kanskje ikke alltid å tenke konsekvenser på samme måte som man er eldre. Kanskje han selv ikke skjønner hvordan han oppfattes og hvordan det går inn på andre fordi at han selv vet at han ikke mener noe vondt med det. 

Ikke vet jeg altså, i forhold til denne mannen her, men vitner stadig til dette med mennesker. 

Det kan man jo si om alle deltakerne der inne. Jeg kaller en spade for en spade. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man jo si om alle deltakerne der inne. Jeg kaller en spade for en spade. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Man kan si det om mange mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Newas reaksjon er veldig voldsom når det bare dreide seg om et blikk. Det var uansett Oskar som tok den endelige avgjørelsen. 

Uansett er det viktig å skille mellom spill og det som er personlig. Dette var et rent taktisk trekk. Selv da Leo slapp kulen var det Julie som kom godt ut av det og Newa satt der fortsatt som en stakkarslig grinebiter. Newa har også hatt lang tid til å reflektere over dette i etterkant, men hun har ikke kommet noe særlig bedre ut av det i etterkant heller. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Leste du i heletatt?  Det er pga Julie NEKTER for å ha gitt tegnene. Alle ser jo det ,og det er på tape så man kan ikke stå å nekte for sannheten.  DET er grunnen til at hun fremdeles var irritert på Julie...eller begge da. 

Anonymkode: 0198c...1d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg reagerer på akkurat samme måte som Erik når jeg taper, så jeg skal ikke kaste stein i glasshus... Men jeg skulle mye heller ha reagert som Julie, for det var modent og beundringsverdig. 

Hadde du gjort som Erik og fortalt alle hva Leo fortalte ham i fortrolighet? Leo endte jo med å kaste kulen på 200k. Det er jo stor sannsynlighet for at han hadde planlagt å kaste dne på 300 eller 400k. Men Erik måtte absolutt fortelle alle sammen det. Det er jo råttent mot en kompis!

Anonymkode: 02e8f...976

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tror Erik indirekte var en grunn til at Leo ble ekstra nervøs og dermed kastet kulen ekstra tidlig

Anonymkode: 02e8f...976

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste du i heletatt?  Det er pga Julie NEKTER for å ha gitt tegnene. Alle ser jo det ,og det er på tape så man kan ikke stå å nekte for sannheten.  DET er grunnen til at hun fremdeles var irritert på Julie...eller begge da. 

Anonymkode: 0198c...1d8

I alle dager. Leste du? Det var nå i bunn og grunn et blikk det dreide seg om, og Newas reaksjon var og er voldsom. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han fortalte alle at Leo hadde tenkt å kaste kulen, altså. Nå ble det mye one-liner innlegg fra meg her.

Anonymkode: 02e8f...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...