Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og Julie som bytter ut Leo 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Hvorfor skulle hun bytte ut Leo? Det er Leo hun får flest stemmer med i finalen. Hun har jo sagt hun vil stå med Leo :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Aurora** skrev:

Hvorfor skulle hun bytte ut Leo? Det er Leo hun får flest stemmer med i finalen. Hun har jo sagt hun vil stå med Leo :)

Ja, men hvis det kommer en offering der hun kan få finalebillett hvis hun bytter ut partneren sin, tror jeg hun gjør det. Tror nok ingen av de sier ifra seg en finaleplass.

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hvis det kommer en offering der hun kan få finalebillett hvis hun bytter ut partneren sin, tror jeg hun gjør det. Tror nok ingen av de sier ifra seg en finaleplass.

Anonymkode: 1a5ed...d92

Hvem skulle hun da liksom ha stått sterkere sammen med i finalen? Mathias? Erik? Neppe. Hun hadde ALDRI ofret Leo for en finalebillett, for hun vet at de høster flere stemmer enn både Ina og Marius, og Charlotte og Oscar. Hun har sagt selv at det er bare Leo hun ønsker å stå med.

Det er ingen vits for henne å få tak i billetten, da Leo og hun er ganske safe uansett. Hvis det er noen som kommer til å ofre sin partner tror jeg det er Marius, da han står sterkere med Newa enn Ina. 

Jeg vil nok si at det er ganske tydelig i uka her at det kommer til å stå mellom Julie og Leo, og Marius og Newa/Ina i finalen.

Anonymkode: f41ba...dda

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem skulle hun da liksom ha stått sterkere sammen med i finalen? Mathias? Erik? Neppe. Hun hadde ALDRI ofret Leo for en finalebillett, for hun vet at de høster flere stemmer enn både Ina og Marius, og Charlotte og Oscar. Hun har sagt selv at det er bare Leo hun ønsker å stå med.

Det er ingen vits for henne å få tak i billetten, da Leo og hun er ganske safe uansett. Hvis det er noen som kommer til å ofre sin partner tror jeg det er Marius, da han står sterkere med Newa enn Ina. 

Jeg vil nok si at det er ganske tydelig i uka her at det kommer til å stå mellom Julie og Leo, og Marius og Newa/Ina i finalen.

Anonymkode: f41ba...dda

Hvis den siste finalebilletten skal deles ut, og de må ofre partneren for å få den, gjør hun det.

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den siste finalebilletten skal deles ut, og de må ofre partneren for å få den, gjør hun det.

Anonymkode: 1a5ed...d92

Men da vinner hun ikke. En finaleplass er jo ikke verdt noe når det ikke fører til at man vinner. Så mye vet jo Julie. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men da vinner hun ikke. En finaleplass er jo ikke verdt noe når det ikke fører til at man vinner. Så mye vet jo Julie. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Enig. Tror ikke Julie er så dum.. Hun vil få flest stemmer om hun står med Leo i finalen. Så dumt om hun bytter han ut 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den siste finalebilletten skal deles ut, og de må ofre partneren for å få den, gjør hun det.

Anonymkode: 1a5ed...d92

Nei. Skjønner du ikke at hvis hun tar finalebilletten kommer hun til å tape? Hun kommer til finalen, men er den tapende fordi hun har ingen sterk partner å stå med. Leo er den sterkeste partneren hun kan stå med, og da kan hun ikke ofre han ovenfor en annen om hun vil vinne. Slik er spillet, og derfor er det ganske logisk at hun ikke ofrer partneren sin.

Anonymkode: f41ba...dda

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Aurora** skrev:

Enig. Tror ikke Julie er så dum.. Hun vil få flest stemmer om hun står med Leo i finalen. Så dumt om hun bytter han ut 

Tror dere er inne på noe her - det hjelper lite å komme til finalen hvis man ikke får stemmer. På tampen av forrige sesong ble jo Sofie Caroline hentet inn igjen av Grunde, og hun sa selv at han sannsynligvis var en veldig bra partner å stå med i finalen. Grunde hadde jo ikke tråkket noen på tærne. Men dagen etter valgte hun som kjent å ofte ham til fordel for sin smukkas Morten.

Og resultatet? I finalen ble det hele 7-2 i det andre parets favør...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2018 at 4:51 PM, AnonymBruker said:

tror det motsatte faktisk, Leo bytter ut Julie for Karoline

Anonymkode: e4cb5...b1b

Større sjanse for det, ja. «Julie er den jenta jeg vil stå med... inntil videre», sa han.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bloggleseren skrev:

Større sjanse for det, ja. «Julie er den jenta jeg vil stå med... inntil videre», sa han.

Haha den setninga bet jeg meg i også. Tror også han gjerne kan bytte ut Karoline om han får sjansen. Samtidig, så får han vel flere stemmer med Julie enn Karoline? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da vinner hun ikke. En finaleplass er jo ikke verdt noe når det ikke fører til at man vinner. Så mye vet jo Julie. 

Anonymkode: ee3b9...52b

På en annen side, så har hun vinnersjanse med Mathias, han er også på den andre siden. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

På en annen side, så har hun vinnersjanse med Mathias, han er også på den andre siden. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Men hun har bedre vinne sjanser med Leo. Hun har jo sagt flere ganger at hun VIL stå med Leo i finalen. Så hun kommer ikke til å bytte han ut. 

Men jeg er veldig fornøyd med at de ikke sendte inn CA igjen. Var sikker på de ville gjøre det siden han røyk ut allerede i uke 2, men flott de ikke gjorde det. CA må være den mest irriterende og slitsome deltageren ever!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man vente til 22:30 denne uka?

Ikke kommet på Viaplay ennå.

Anonymkode: 2586f...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man vente til 22:30 denne uka?

Ikke kommet på Viaplay ennå.

Anonymkode: 2586f...2f5

Ja, hele uka

Anonymkode: f41ba...dda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så irriterende det er å ikke få se episoden idag før i morgen ettermiddag.... må legge meg tidlig pga jobb, og kan ikke se før etter jobb. Hvorfor kunne det ikke startet 21 eller noe? Utrolig sen sendetid. Om det er pga barn, så går programmet på viafree og viaplay. Kjenner mange som går skole/er studenter som ikke ser på pga sendetiden blir for sen. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gøyeste med PH er semi og finaleuken. Men jeg aldri vært så lite engasjert som jeg er nå. Merker jeg liksom ikke helt bryr meg om hvem som vinner. Håper uansett det blir en ofringsseremoni til denne uken. Marius ofrer nok Ina, vil jeg tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at årets Paradise Hotel Danmark har begynt. Må jo selvsagt få med meg det også! 😃

Anonymkode: f41ba...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror Oskar at han har spilt ut halvparten av juryen? Har han det da? 🤔

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så pinlig!!! Måtte neste skru av lyden her. Snakk om å lage så utrolig dårlig stemning.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...