Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er faktisk enig med Erik i at det er parene som sitter i juryen som burde vært i finaleuken. Føler de som er inne på hotellet nå, er der fordi ingen har sett de som trusler, og derfor har ingen spilt de ut. 

Anonymkode: c5142...e0c

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oscar var litt sleip (forventet det egentlig) men er ganske glad for at Newa er ute:P

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Endelig gikk Newa ut😍 Hun må være den dårligste taperen ever.

Anonymkode: c5142...e0c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kvitt tidenes mest irriterende deltager. Hun eier ikke selvinnsikt.

Anonymkode: d7c22...139

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Woho! Endelig gikk Newa ut😍 Hun må være den dårligste taperen ever.

Anonymkode: c5142...e0c


Nei den dårligste taperen var Isabell:-P

Anonymkode: 31797...a53

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for at Leo kom tilbake forresten :nordvesta:

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newa er en irriterende og usikker person, men hun har vært en sympatisk og god jente innerst inne. Synes synd på at hun ble trill rundt flere ganger. Håper hun tar lærdom og vokser av dette. 

Anywaysss hvis ikke Marius eller Leo ikke er en av vinnerne så saksøker jeg hele dritten neste år!!! 

Endret av Tapas
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg faktisk har blitt småforelska i Leo

Anonymkode: bb0a3...5d6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk enig med Erik i at det er parene som sitter i juryen som burde vært i finaleuken. Føler de som er inne på hotellet nå, er der fordi ingen har sett de som trusler, og derfor har ingen spilt de ut. 

Anonymkode: c5142...e0c

Det er kjempe flaut 🙈 skjønner ikke at de ikke lærer at de burde ta ut litt av hvert og at de som er stille, ofte er skumle 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at Newa er ute nå. Teit hun gir Julie skylden. Oskar sa vel til KR at han ville ofre Newa. Hun burde jo ha tråkket over streken hvis hun så Julie gi tegn da. Men hun er alt for godtroende og naiv. Sier mye dumt gjør hun og

Men nå er jo nesten alle de sterkeste ute. Håper en jente i juryen kan få komme inn igjen. Tenk om Ina og Oscar vinner? 🙊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oscar var litt sleip (forventet det egentlig) men er ganske glad for at Newa er ute:P

Anonymkode: 3a8a2...8d8

Jeg synes ikke han var sleip i det hele tatt. Hvor mange ganger har ikke Newa sagt hun kun vil stå med Erik og Marius i en finale, og at hun ikke stoler på Oskar? Han var nok redd for at hun kom til å ofre han, så han ville tråkke før henne. Han var veldig rask over streken. 

Ser at Newa sutrer på Jodel. Sutrer over at Oskar er så fæl osv 

Anonymkode: c5a01...ccf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt av Marius å si som han gjorde under sermonien... Han har ingen rett til å si at folk ikke er spill-smarte. Tror nok Ina blir ofret for Newa. Håper Ina ofrer før han 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig barnslig av Newa å skylde på Julie for at hun røk, fordi hun skal ha gitt Oskar et blikk... det var Oscar som tråkket over streken, og hun som ikke tråkket over streken når Julie skal ha gitt det blikket. I tillegg sa hun rett ut til Oscar at hun ikke stolte på han. Skjønner at Newa ble lei seg for at hun gikk ut, men maken til barnslig oppførsel. (Newa virker som en utrolig søt jente med et godt hjerte, det er oppførselen hennes jeg kritiserer).

Nå tror jeg oppriktig at Leo og Julie vinner! I så fall blir det en kamp om hvem som slipper kula først :fnise:

Endret av fitnessjenta
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at man nesten kunne ha byttet om juryen med de som er inne på hotellet, for å få mest mulig «verdige» deltagere. Nå har vi endt opp med en gjeng ikke så altfor relaterbare personer inne på hotellet, og det virker å være lang vei frem mot en rettferdig avslutning på sesongen. Men det at Newa røk synes jeg var helt greit - det er et lite mirakel at hun har vart så lenge.

Nå har absolutt alle de opprinnelige blitt sendt ut på et eller annet tidspunkt (Julie, Marius og Leo fikk komme tilbake). De eneste som aldri har blitt sendt ut er nykomlingene KR, Ina, Oskar og Charlotte. Nå føles det som et slags pliktløp å skulle se resten av sesongen. Leo er min klare favoritt av de som nå er inne, men de andre er jeg stort sett likegyldig til.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som dere alle virker veldig sikre på at de som står igjen nå er de som kan komme til finalen, men er det ikke ofringssermoni i finaleuka også? Eller er det bare i semien?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, missmcbeal skrev:

Det virker som dere alle virker veldig sikre på at de som står igjen nå er de som kan komme til finalen, men er det ikke ofringssermoni i finaleuka også? Eller er det bare i semien?

Det må jo skje litt tvister til uken. Det har jo alltid vært noen byttingen i finaleuken, da burde det ha vært enda mer i sesong 10 hvertfall.

Jeg synes det var litt dårlig at Leo fikk komme tilbake OG få en direkte finalebillett (synes det bare var dårlig det med finalebiletten). Synes ikke det var rettferdig. Men hva er vel det der inne?:kjefte:

Anonymkode: 41a26...d9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, missmcbeal skrev:

Det virker som dere alle virker veldig sikre på at de som står igjen nå er de som kan komme til finalen, men er det ikke ofringssermoni i finaleuka også? Eller er det bare i semien?

Joda, det blir nok ofringsseremoni, hvor alle får hver sin kule, og dermed den ene halvdelen av hvert par kan ofres. Det resulterer vel som regel i at den i hvert par som kaster kulen først blir sikret inn i finaleuken, så da spiller det ikke all verdens rolle hvilke partnere man har i velge i. Tross dette er jeg ganske pessimistisk med tanke på avslutningen. Dette lå an til å bli en god sesong, men den dabbet dessverre av.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer en ofringsseremoni til. Synes en jente fra juryen skal få komme inn igjen. Står Leo og Julie i finalen, så skal det nok mye til for at noen kan slå de men. Kanskje hvis Marius står med Karoline, så kan de vinne. Får ingen komme inn Igjen, så vinner garantert Leo og Julie. 

Skal bli deilig å slippe å høre Newa alltid si "jeg har vært her fra starten av og jeg fortjener SÅ mye mer å vinne enn alle. Jeg og Erik er de mest verdige. Jeg har vært her i 11 uker" blabla.......

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo skje litt tvister til uken. Det har jo alltid vært noen byttingen i finaleuken, da burde det ha vært enda mer i sesong 10 hvertfall.

Jeg synes det var litt dårlig at Leo fikk komme tilbake OG få en direkte finalebillett (synes det bare var dårlig det med finalebiletten). Synes ikke det var rettferdig. Men hva er vel det der inne?:kjefte:

Anonymkode: 41a26...d9b

 

6 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Joda, det blir nok ofringsseremoni, hvor alle får hver sin kule, og dermed den ene halvdelen av hvert par kan ofres. Det resulterer vel som regel i at den i hvert par som kaster kulen først blir sikret inn i finaleuken, så da spiller det ikke all verdens rolle hvilke partnere man har i velge i. Tross dette er jeg ganske pessimistisk med tanke på avslutningen. Dette lå an til å bli en god sesong, men den dabbet dessverre av.

Ok takk for svar, det virker som alle er så sikker på at Julie og Leo kommer til å stå sammen i finalen :P Selv om Leo har en låsning denne uken, så har han vel ikke en låsning helt inn i finalen, så det kan jo skje utbyttinger. Er det ikke logisk at Leo kommer til å kaste kula og bytte ut Julie med Karoline, og er det ikke noe Julie kommer til å tenke selv? 

Og det kan jo skje at Marius kaster kula for å ofre Ina for Newa? Så det er vel ikke heeelt umulig at Newa kan bli tatt inn igjen?

Jeg er enig, jeg synest det virker som produksjonen har blandet seg for mye og hatt for klare favoritter. Jeg lurer på om hva som hadde skjedd om det var Ina som hadde havnet på solo, hadde hun fått dratt på blind date?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...