Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i hele innlegget ditt, men spesielt det siste. 

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva som skjer videre nå som Karo er ute, men jeg håper allikevel at Newa ryker neste gang. 

Anonymkode: af407...ca1

Hadde vært fint om Newa røyk denne uken. 

Men håper enten Leo eller Karoline sjekker inn igjen av juryen. ☺

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier ikke juryen å komme i semi-finale uken? 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minnie23 skrev:

Hadde vært fint om Newa røyk denne uken. 

Men håper enten Leo eller Karoline sjekker inn igjen av juryen. ☺

Jeg skulle ønske begge de to kom inn igjen, og så vant de sammen. Det hadde vært det aller, aller beste i hele sesongen. :jepp:

Anonymkode: af407...ca1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske begge de to kom inn igjen, og så vant de sammen. Det hadde vært det aller, aller beste i hele sesongen. :jepp:

Anonymkode: af407...ca1

Om det faktisk hadde skjedd, tror jeg det ville vært planlagt. KR vinner, han hadde aldri blitt med om han ikke gjør det. Han blir partner med Newa, og får stemmer fra begge aliansene 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Charlotte er en søt jente, men jeg synes at hun skyter seg selv i foten når hun lager problemer med den hun er partner med. Først han raringen som sjekket ut for en stund siden, og nå KR. Sist var hun bare heldig når han raringen fortsatt ville henne vel selv etter at han måtte dra og etter at hun hadde vært ganske ufyselig mot han. Det er ikke sikkert at hun er like heldig nå. Ikke er det et sjakktrekk å si det til de andre jentene heller. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sette sammen Newa med Marius vil jo ikke være spesielt smart akkurat, det virker forøvrig som det er akkurat det Marius vil. Ina er som dere sier ingen trussel og hadde ikke Newa blitt satt sammen med noen, så tror jeg Marius hadde valgt henne ovenfor Ina sånn som han holdt på i går. Newa trengte jo ikke å gjøre en innsats akkurat. Marius tenker nok veldig på hvem kan han få flest stemmer med i en finale. Jeg synest nesten han var litt stygg mot Ina i går, han var jo bare brutalt ærlig, men han var nesten litt sånn "get over it", dette blir sånn. Nesten ingen medfølelse når hun gråt.

 Det mest spillmessig logiske vil være å splitte Oskar og Julie. 

Jo mer jeg tenker på det, jo mer teit synest jeg at Mr. and Ms. Paradise har fått så mye makt i semifinaleuken. Særlig når det hele ble avgjort på en sangkonkurranse og produksjonen må jo ha visst at Charlotte studerer innenfor låtskriving og synger. De andre hadde egentlig ingen fair sjanse til å gå opp mot dem. 

Erik hadde jo faktisk et viktig poeng at det var utrolig dumt av de andre å stemme Charlotte og KR så høyt opp blant deltagerne allerede, siden de ville få mange jurystemmer. Jeg tror egentlig ikke Oskar og Julie tenkte så langt, for til sist vil jo makten gå utover dem, noe jeg tenker den gjør i dag. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg ikke var særlig fan av Erik på slutten, så ville jeg heller ha ut Marius. Har ikke klart å like han helt. Synes han var skikkelig douch mot Ina i går og brydde seg ikke om hun gråt. Greit nok han heller vil stå med Newa i en finale, men hadde ikke trengt å være så hardt mot Ina. Skjønner ikke hva hun ser han

Jeg synes det var teit da Charlotte  (eller hvem av jentene som sa det på badet) at KR hadde liten pikk. Den blir jo en del mindre når penis er slapp. (Hsn hadde neppe stiv penis når de badet) Hadde blitt noe annet om de hadde sex, selv om det er litt teit å sladre om sånt til venninnene sine

Håper KR ofrer henne til fordel for Karoline 👍

Endret av smalls
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ofringsseremonien kommer (De har jo det vært år, så antar de har det i år og) så håper jeg Kristian René og Ina ofrer sine. Kristian René har sagt han ikke vil stå med Charlotte i finalen, men tror faktisk ikke Ina tør å ofre Marius.

Håper de setter Newa med Oscar. Newa står svakere med han enn Marius

Anonymkode: 203af...6e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, smalls skrev:

Selv om jeg ikke var særlig fan av Erik på slutten, så ville jeg heller ha ut Marius. Har ikke klart å like han helt. Synes han var skikkelig douch mot Ina i går og brydde seg ikke om hun gråt. Greit nok han heller vil stå med Newa i en finale, men hadde ikke trengt å være så hardt mot Ina. Skjønner ikke hva hun ser han

Jeg synes det var teit da Charlotte  (eller hvem av jentene som sa det på badet) at KR hadde liten pikk. Den blir jo en del mindre når penis er slapp. (Hsn hadde neppe stiv penis når de badet) Hadde blitt noe annet om de hadde sex, selv om det er litt teit å sladre om sånt til venninnene sine

Håper KR ofrer henne til fordel for Charlotte 👍

??? Til fordel for hvem?

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??? Til fordel for hvem?

Anonymkode: 1a5ed...d92

Haha, skulle stå Karoline ☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, smalls skrev:

Haha, skulle stå Karoline ☺

Men han kjenner jo egentlig bare henne som ei dum jente som sender seg selv ut fremfor å spille? Det er tvilsomt 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han kjenner jo egentlig bare henne som ei dum jente som sender seg selv ut fremfor å spille? Det er tvilsomt 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Hvem andre tror du han velger da? AM? Ingrid har han ikke møtt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius sa i går "Ina må da klare å tenke selv" men hva mente han med det? At hun må klare å tenke at han heller vil stå med Newa finalen? Lurer på hvorfor hun alltid går med den høye hestehalen. Tror jeg aldri har sett hun med håret løst 

Jeg synes Julie er en pen jente, men alt for mye restylane i leppene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, smalls skrev:

Hvem andre tror du han velger da? AM? Ingrid har han ikke møtt. 

Tror nok ja, han velger Karoline fremfor Ingrid. Men kanskje det står mellom Karoline og AM, men vi vet jo ikke hvem som er i juryen...

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

Marius sa i går "Ina må da klare å tenke selv" men hva mente han med det? At hun må klare å tenke at han heller vil stå med Newa finalen? Lurer på hvorfor hun alltid går med den høye hestehalen. Tror jeg aldri har sett hun med håret løst 

Jeg synes Julie er en pen jente, men alt for mye restylane i leppene. 

Eller Sterilan som Leo kalte det. :fnise:

Anonymkode: e0d77...550

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av jentene som er der nå liker jeg best Charlotte og Julie. Av guttene heier jeg på Oskar. Det virker som han har følelser for Julie, så det hadde vært koselig å se de to i finalen sammen. Det virker ikke helt tilfeldig at Kristian René kom inn og ble partner med Charlotte rett før det var Mr&Miss, at Mr&Miss bare handlet om sang, og at makten de fikk var såpass stor. Han står sterkt fordi han har fått makt pga "tilfeldigheter", ikke fordi han står sterkt i gruppen.

Jeg liker egentlig KR ganske godt, men han er så arrogant at det er litt gøy å se at han ikke vinner også. Jeg hadde for så vidt likt å se Julie og KR i finalen også, men da hadde de vel bare kastet kulen på hverandre med en gang begge to.

 

Anonymkode: 3d70f...042

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en kjedelig episode! Eneste spennende var at Newa fikk seg en ny partner, selv om det ikke var kjempe spennende. Resten av episode hhadde jeg bare på i bakgrunnen. Ingenting skjedde 

Forrige uke var dritkjedelig. Teit at de skal ha sangkonkurranse når Charlotte studerer musikk. Tilfeldig? Neppe. Sesongen startet lovende, men blitt kjedelig nå. Men får vel følge med til det er ferdig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

For en kjedelig episode! Eneste spennende var at Newa fikk seg en ny partner, selv om det ikke var kjempe spennende. Resten av episode hhadde jeg bare på i bakgrunnen. Ingenting skjedde 

Forrige uke var dritkjedelig. Teit at de skal ha sangkonkurranse når Charlotte studerer musikk. Tilfeldig? Neppe. Sesongen startet lovende, men blitt kjedelig nå. Men får vel følge med til det er ferdig

Jeg synest egentlig episoden var veldig morsom når de skulle kle seg ut som hverandre. Jeg satt og lo en del, men vi legger vel kanskje vekt på ulike ting for underholdningen sin del. 

Jeg tror heller ikke det var tilfeldig, men jeg ville egentlig tro de gjorde det mest for å hjelpe fram KR. Men samtidig så fikk de jo disse artistene dit som var ekspert, så de kan jo ikke ha bestemt seg for temaet i siste liten. Så en annen side kan det jo ha vært en stor tilfeldighet. Hvorfor skulle de bestemme seg på forhånd når de castet Charlotte at hun skulle vinne Ms Paradise?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeg synest egentlig episoden var veldig morsom når de skulle kle seg ut som hverandre. Jeg satt og lo en del, men vi legger vel kanskje vekt på ulike ting for underholdningen sin del. 

Jeg tror heller ikke det var tilfeldig, men jeg ville egentlig tro de gjorde det mest for å hjelpe fram KR. Men samtidig så fikk de jo disse artistene dit som var ekspert, så de kan jo ikke ha bestemt seg for temaet i siste liten. Så en annen side kan det jo ha vært en stor tilfeldighet. Hvorfor skulle de bestemme seg på forhånd når de castet Charlotte at hun skulle vinne Ms Paradise?

Du sier noe. Kanskje det var tilfeldig og KR bare var veldig heldig som var partner med Charlotte. Men lurer på om de skal ha vanlig parseremoni på torsdag? Da ryker nok Ina, med mindre Oscar og Newa er låst. Utifra det Triana sa, så virker det som Julie kan bli partner med en fra juryen. Siden hun sa "du skal få deg en partner"

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, smalls skrev:

Du sier noe. Kanskje det var tilfeldig og KR bare var veldig heldig som var partner med Charlotte. Men lurer på om de skal ha vanlig parseremoni på torsdag? Da ryker nok Ina, med mindre Oscar og Newa er låst. Utifra det Triana sa, så virker det som Julie kan bli partner med en fra juryen. Siden hun sa "du skal få deg en partner"

Vet ikke, men det ser jo ut som de skal ha en slags ofringssermoni i dag allerede? De nevnte jo at KR og Charlotte kanskje får dra på utflukt og dra med seg noen tilbake?  Vet ikke om det er en av flere ofringsermonier? Så skjønner heller ikke hvordan parsermonien vil foregå, men vi skjønner nok mer etter dagens episode. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...