Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, thejohan skrev:

Er det slutt med at man kan se det inne på TV3 sine sider? Husker det gikk an før. 

Du kan se på Viafree, men de slipper ikke episodene før 22.30 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Christy89 skrev:

Stemmer. Sesong 8 har jeg fortrengt :dry: Hadde CA seriøst sex med Eileen?:hakeslepp: Ganske sikker på han hadde sex med Malin, hun klaget på at han kom så fort. 32 sekunder ish :P

Nei, hun skrev "øystein fra caksel sesongen". Men han lå med Stine(?) Og Sandra også. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hun skrev "øystein fra caksel sesongen". Men han lå med Stine(?) Og Sandra også. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Åja, gikk litt fort i svingene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han gjør seg til men om Erik er seriøs virker han en smule narsissistisk ut :sjokkbla:

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

Plutselig ble KR og Charlotte drittlei av hverandre 🤔

Plutselig og plutselig, man er ganske oppå hverandre når man tilbringer døgnet rundt sammen. Og er jo stor aldersforskjell på dem, og to sterke personligheter. Har egentlig bare ventet på det!

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om han gjør seg til men om Erik er seriøs virker han en smule narsissistisk ut :sjokkbla:

Anonymkode: 3a8a2...8d8

Ja, han smurte tykt på i dag. Greit nok at han har litt å fare med, men alt kan overdrives...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

Stemmer. Sesong 8 har jeg fortrengt :dry: Hadde CA seriøst sex med Eileen?:hakeslepp: Ganske sikker på han hadde sex med Malin, hun klaget på at han kom så fort. 32 sekunder ish :P

Øystein hadde sex med dem. Jeg husker ikke hvem caxel pulte 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi snakket latterlig mye om sexen i sesong 8 denne tråden, kan vi please legge ballen død? 

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva produksjonen driver med mot slutten av denne sesongen. Drar inn Kristian Rene helt mot slutten, en totalt fjott som har utspilt sin rolle der inne for mange år siden. Og så kan de bare få sende ut en valgfri og sterk konkurrent i starten av en semifinaleuke uten noen form for spenning. 

Snakk om boring opplegg.... Står igjen med masse kjedelige deltakere...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Skjønner ikke hva produksjonen driver med mot slutten av denne sesongen. Drar inn Kristian Rene helt mot slutten, en totalt fjott som har utspilt sin rolle der inne for mange år siden. Og så kan de bare få sende ut en valgfri og sterk konkurrent i starten av en semifinaleuke uten noen form for spenning. 

Snakk om boring opplegg.... Står igjen med masse kjedelige deltakere...

Erik var den jeg håpet ikke skulle ryke, for han skaper liv, og har vært den beste spilleren i år. Jeg synes også det var i seneste laget å ta inn atter en legende, men det at de vant konkurransen var i og for seg greit. Det jeg reagerer på var at den plutselig skulle innebære så stor makt. Vinnerparet kunne heller bare ha fått en låsning, som tidligere. Siden konkurransen kom såpass sent i år ville jo en låsning ha betydd garantert plass i finaleuken, noe jeg mener hadde vært mer enn nok gevinst.

Det kommer nok flere tvister og hemmelige oppdrag på slutten, men det spørs om Erik blir tatt inn igjen :dry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå må det sendes inn noen gamle deltakere snart! Det er jo bare fryktelig kjedelige og uverdige deltakere som er igjen nå...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke dagens episode for er i utlandet (noen som vet hvordan man kan se viaplay i utlandet?) men så digg å lese her at Erik røyk! Blei fette lei han for lenge siden. Halv-psykopat forvokst drittunge oppførsel. 

Ja det er vel bare kjedelige deltakere igjen nå men bedre det enn at erik skulle vunnet uansett syns jeg!

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så ikke dagens episode for er i utlandet (noen som vet hvordan man kan se viaplay i utlandet?) men så digg å lese her at Erik røyk! Blei fette lei han for lenge siden. Halv-psykopat forvokst drittunge oppførsel. 

Ja det er vel bare kjedelige deltakere igjen nå men bedre det enn at erik skulle vunnet uansett syns jeg!

Anonymkode: ab37f...bb0

VPN.

Anonymkode: 2586f...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere Miss og Mr Paradise splitter i morgen? Jeg tror Newa kommer til å bli stående med Marius, men ting kan jo skje så plutselig står hun bak Oscar.

Taktisk sett er det lurere å splitte Oscar og Julie, da de er et sterkere par enn Marius og Ina. Men Kristian ønsker jo å spille med Oscar?

Anonymkode: f41ba...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Skjønner ikke hva produksjonen driver med mot slutten av denne sesongen. Drar inn Kristian Rene helt mot slutten, en totalt fjott som har utspilt sin rolle der inne for mange år siden. Og så kan de bare få sende ut en valgfri og sterk konkurrent i starten av en semifinaleuke uten noen form for spenning. 

Snakk om boring opplegg.... Står igjen med masse kjedelige deltakere...

KR ville Marius skulle ryke, men Charlotte fikk siste ordet. Lurer på hvem de setter Newa sammen med? Tipper Oscar, sånn at Julie står i fare. Ingen frykter Ina og mener hun ikke fortjener å vinne 

Anonymkode: 104c4...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får litt vondt av Ina. Ingen vil stå med henne i en finale, så hun har nok ikke mye sjans.

Newa er jeg mektig lei av! Hvorfor har hun så mye imot Charlotte? Skal hele tiden si hun ikke fortjener å vinne, Newa har vært der fra starten blabla.... Kjipt at hun mistet Erik, men makan til sutring. 

Synes sesongen har tapt seg.. var gøyere de første ukene. Ikke at jeg er fan av Isabel, men hun lagde i alle fall liv der inne. Savner Karoline ☹

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Minnie23 skrev:

Jeg får litt vondt av Ina. Ingen vil stå med henne i en finale, så hun har nok ikke mye sjans.

Newa er jeg mektig lei av! Hvorfor har hun så mye imot Charlotte? Skal hele tiden si hun ikke fortjener å vinne, Newa har vært der fra starten blabla.... Kjipt at hun mistet Erik, men makan til sutring. 

Synes sesongen har tapt seg.. var gøyere de første ukene. Ikke at jeg er fan av Isabel, men hun lagde i alle fall liv der inne. Savner Karoline ☹

Ina er jo uten tvil litt desperat da. "Jippi, AM er ikke her! I kveld får jeg Marius" (indirekte, ikke sitert) dagen etter at hun går ut. Altså hvem gjør slikt? Blir dumpet, og vil rett til sengs med han igjen når hun han liker går ut... 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Minnie23 skrev:

Jeg får litt vondt av Ina. Ingen vil stå med henne i en finale, så hun har nok ikke mye sjans.

Newa er jeg mektig lei av! Hvorfor har hun så mye imot Charlotte? Skal hele tiden si hun ikke fortjener å vinne, Newa har vært der fra starten blabla.... Kjipt at hun mistet Erik, men makan til sutring. 

Synes sesongen har tapt seg.. var gøyere de første ukene. Ikke at jeg er fan av Isabel, men hun lagde i alle fall liv der inne. Savner Karoline

Enig i hele innlegget ditt, men spesielt det siste. 

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva som skjer videre nå som Karo er ute, men jeg håper allikevel at Newa ryker neste gang. 

Anonymkode: af407...ca1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Minnie23 skrev:

Jeg får litt vondt av Ina. Ingen vil stå med henne i en finale, så hun har nok ikke mye sjans.

Newa er jeg mektig lei av! Hvorfor har hun så mye imot Charlotte? Skal hele tiden si hun ikke fortjener å vinne, Newa har vært der fra starten blabla.... Kjipt at hun mistet Erik, men makan til sutring. 

Synes sesongen har tapt seg.. var gøyere de første ukene. Ikke at jeg er fan av Isabel, men hun lagde i alle fall liv der inne. Savner Karoline ☹

Enig i alt. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...