Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for ryktespredning og latterliggjøring, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, missmcbeal skrev:

Nei, vil ikke innom spoiler-tråden :P Var innom der en gang og ble skikkelig sur siden jeg fikk spoilet noe som jeg ikke ville vite :P

Kjenner meg igjen der. Tidlig i år var jeg aktiv i spoiler-tråden, men har siden holdt meg langt unna. Like under mitt siste innlegg der var det plutselig en som hadde observert noen deltagere på et kjøpesenter, og kunne røpe at kun én av disse hadde rukket å bli solbrun. Noe jeg absolutt ikke ville vite på det tidspunktet... :bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Kjenner meg igjen der. Tidlig i år var jeg aktiv i spoiler-tråden, men har siden holdt meg langt unna. Like under mitt siste innlegg der var det plutselig en som hadde observert noen deltagere på et kjøpesenter, og kunne røpe at kun én av disse hadde rukket å bli solbrun. Noe jeg absolutt ikke ville vite på det tidspunktet... :bond:

Den siste gangen jeg var innom, var den starten av uken Isabell skulle ut, jeg hadde ikke tenkt muligheten en gang at hun kom til å ryke. Der stod det at hun var observert på Gardermoen på et tidspunkt. Jeg tror den samme opplysningen ble gjengitt her forresten, før noen fjernet det?, men det var etter jeg så den i spoiler-tråden og da visste jeg jo det allerede.

Den opplysningen om brunfarge kan jo være en viktig ledetråd. F.eks. tenker jeg at en slags avsløring vil man kunne finne utifra bildene fra premierefesten,  der noen kanskje er brunere en andre. Samtidig så er jo en del igjen i Mexico etter de går ut, enten for å komme inn senere eller for å være jury, så borsett fra de som røk ut veldig tidlig, så har jeg egentlig funnet ut at det med brunfarge ikke trenger å si noe som helst med tanke på hvem som står igjen til slutt, siden så mange bare forlater hotellet og ikke Mexico. De som forlater hotellet, men blir i Mexico, burde jo egentlig være veldig brune, for hva annet skal de gjøre enn å sole seg mens de venter og venter? Jeg har hørt at den ventinga er veldig kjedelig. De som er på hotellet kan jo ikke være ute hele tiden, de har jo noen forpliktelser og venting innendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler !!!!!

Spoiler

Ser på god kveld Norge på tv2 nå. Christian Rene og Charlotte skal spille inn en ny låt sier de. Men jeg tror faktisk at Charlotte avslørte noe i samme slengen. Hun så følgende "hvem husker hvem som var med på Idol eller norske talenter for 2 år siden, men alle husker jo hvem som vant paradise hotel"

Anonymkode: bd009...875

Endret av lillesky
Lagt inn spoiler.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spoiler !!!!!

  Vis skjult innhold

Ser på god kveld Norge på tv2 nå. Christian Rene og Charlotte skal spille inn en ny låt sier de. Men jeg tror faktisk at Charlotte avslørte noe i samme slengen. Hun så følgende "hvem husker hvem som var med på Idol eller norske talenter for 2 år siden, men alle husker jo hvem som vant paradise hotel"

Anonymkode: bd009...875

Hva mener du? 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir litt mer drama denne uken, for forrige uke var ganske så kjedelig :Gjesp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yay, hadde helt glemt at det var mandag og ny Paradiseepisode i dag. Blir forvirret når det er langhelg gitt. Noe å se fremt til! Tipper det kommer til å skje en del denne uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke var den kjedeligste til nå for min del. Seremonien på mandag som de brukte 15-20 min på var jo helt håpløst når det var så opplagt at ingen kom til å bytte, å se dem øve hele uken var veldig lite spennende, og syns alt generelt gikk veldig sakte. Håper det tar seg heftig opp denne uken! Ellers blir det en veldig skuffende slutt på en ellers ganske sterk sesong. 

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel bare gå oppover i neste uke, men jeg er litt nervøs for hvem som ryker. KR blir nok å gjøre en kjølig vurdering, og har sagt at ingen bør føle seg trygge...

Forrige uke var skikkelig døll, men jeg synes egentlig hele sesongen har tapt seg ganske mye. Etter to-tre uker var jeg temmelig optimistisk, men i det siste har det vært lite fart og spenning, synes jeg. De fleste harde spillerne har jeg mislikt som person, mens de andre har vært ganske tafatte badegjester...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en sesong av PH Danmark (husker ikke helt sesong, men tror det var sesong 5 eller 6)  så sjekket det inn to tvillinger med et oppdrag. Hele dagen og kvelden måtte de bytte på å være på hotellet. De måtte ikke bli avslørt. De klarte det og fortalte oppdraget til frokost. Tror de ble fredet. 

En annen sesong, så sjekket bror og søster inn, så to lesber. Husker ikke helt oppdraget og twisten, hun sendte ut sin egen bror under parseremonien (De ble ening om å holde sammen hele veien) og valgte heller en fyr hun hadde en flørt med der inne :P Var vel under parseremonien de sa de var søsken.

I sesong 8 sjekket 3 mødre inn første uken. Han ene gutten ble skikkelig forelsket i hun ene mora 😂

Men PH Danmark er visst (eller var) veldig stort i Danmark. Amlie fra sesong 6 fikk sin egen TV serie og greier. 

Anonymkode: 6ac45...0c4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I en sesong av PH Danmark (husker ikke helt sesong, men tror det var sesong 5 eller 6)  så sjekket det inn to tvillinger med et oppdrag. Hele dagen og kvelden måtte de bytte på å være på hotellet. De måtte ikke bli avslørt. De klarte det og fortalte oppdraget til frokost. Tror de ble fredet. 

En annen sesong, så sjekket bror og søster inn, så to lesber. Husker ikke helt oppdraget og twisten, hun sendte ut sin egen bror under parseremonien (De ble ening om å holde sammen hele veien) og valgte heller en fyr hun hadde en flørt med der inne :P Var vel under parseremonien de sa de var søsken.

I sesong 8 sjekket 3 mødre inn første uken. Han ene gutten ble skikkelig forelsket i hun ene mora 😂

Men PH Danmark er visst (eller var) veldig stort i Danmark. Amlie fra sesong 6 fikk sin egen TV serie og greier. 

Anonymkode: 6ac45...0c4

Tvillingene sjekket inn i sesong 6 :) Sinnsyk bra sesong. Peter hadde sex med 4-5 jenter :P

Men er det noen av de norske gutta som har hatt sex med mer enn 2 jenter?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Christy89 skrev:

Tvillingene sjekket inn i sesong 6 :) Sinnsyk bra sesong. Peter hadde sex med 4-5 jenter :P

Men er det noen av de norske gutta som har hatt sex med mer enn 2 jenter?

Jepp.. i sesong 8 tror jeg.

Han lå med 4 stk..

Anonymkode: 2586f...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere unna Paradisedeltagernes SOME om dere ikke vil se hvem som sjekker ut i dag. Som vanlig klarer de ikke å vente til det har blitt sendt på TV før de velger å avsløre hva som har skjedd...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, missmcbeal skrev:

Hold dere unna Paradisedeltagernes SOME om dere ikke vil se hvem som sjekker ut i dag. Som vanlig klarer de ikke å vente til det har blitt sendt på TV før de velger å avsløre hva som har skjedd...

Jeg ser ikke hvorfor ikke produksjonen slår hardere ned på dette. De må vel tape seere av dette? 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke hvorfor ikke produksjonen slår hardere ned på dette. De må vel tape seere av dette? 

Anonymkode: ee3b9...52b

Seere får de vel uansett så lenge det vises på Viaplay fra kl 17. Hadde de vært strenge på det, så hadde ikke episoden kommet ut noen plass før på kvelden på TV3. 

Anonymkode: f72bf...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seere får de vel uansett så lenge det vises på Viaplay fra kl 17. Hadde de vært strenge på det, så hadde ikke episoden kommet ut noen plass før på kvelden på TV3. 

Anonymkode: f72bf...d91

Men TV-tiden er uansett å rekne fra 22.30 på TV3. De vet jo at det er mange som ser da og som ikke har Viaplay. Jeg skjønner jo at andre kan avsløre, men det er kjipt når deltagerne selv avslører for folk som ikke har sett episoden på TV enda, og de har jo mange følgere. Det er vel først og fremst deltagerne på SOME som taper på dette ved å ikke tenke på følgerne sine. Jeg hadde blitt ganske sur, og kanskje sluttet å følge de folka om det ikke var for at jeg har Viaplay selv og har sett episoden allerede. Man klarer å vente et par usle timer til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Christy89 skrev:

Tvillingene sjekket inn i sesong 6 :) Sinnsyk bra sesong. Peter hadde sex med 4-5 jenter :P

Men er det noen av de norske gutta som har hatt sex med mer enn 2 jenter?

Øystein lå ihvertfall med mange.. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Tvillingene sjekket inn i sesong 6 :) Sinnsyk bra sesong. Peter hadde sex med 4-5 jenter :P

Men er det noen av de norske gutta som har hatt sex med mer enn 2 jenter?

Øystein fra den sesongen med Caksel hadde vell sex med 3 stk? Mikaela, Eileeen og 1 til, var det Malin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bondenisse skrev:

Øystein fra den sesongen med Caksel hadde vell sex med 3 stk? Mikaela, Eileeen og 1 til, var det Malin? 

Stemmer. Sesong 8 har jeg fortrengt :dry: Hadde CA seriøst sex med Eileen?:hakeslepp: Ganske sikker på han hadde sex med Malin, hun klaget på at han kom så fort. 32 sekunder ish :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
44 minutter siden, missmcbeal skrev:

Men TV-tiden er uansett å rekne fra 22.30 på TV3. De vet jo at det er mange som ser da og som ikke har Viaplay. Jeg skjønner jo at andre kan avsløre, men det er kjipt når deltagerne selv avslører for folk som ikke har sett episoden på TV enda, og de har jo mange følgere. Det er vel først og fremst deltagerne på SOME som taper på dette ved å ikke tenke på følgerne sine. Jeg hadde blitt ganske sur, og kanskje sluttet å følge de folka om det ikke var for at jeg har Viaplay selv og har sett episoden allerede. Man klarer å vente et par usle timer til. 

Er det slutt med at man kan se det inne på TV3 sine sider? Husker det gikk an før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...