Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er Charlotte på Spotify: 

 

Anonymkode: 3d70f...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som synes at Ina og Marius var best i går? Synes de hadde den beste fremføringen, og jeg ble faktisk overrasket over at Ina ikke var så dårlig til å synge som hun skulle ha det til. Og Charlotte synes jeg ikke var noe flink, fikk en følelse av at det må ha hørt annerledes live enn på tv?

Men veldig fortjent at Ann mariell og Mattias røyk ut. Der var det dårlig med sangstemme, sangen var dårlig, bildet var skikkelig trash og underholdningen på scenen var jo bare til å le av.

Anonymkode: 41a26...d9b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes at Ina og Marius var best i går? Synes de hadde den beste fremføringen, og jeg ble faktisk overrasket over at Ina ikke var så dårlig til å synge som hun skulle ha det til. Og Charlotte synes jeg ikke var noe flink, fikk en følelse av at det må ha hørt annerledes live enn på tv?

Men veldig fortjent at Ann mariell og Mattias røyk ut. Der var det dårlig med sangstemme, sangen var dårlig, bildet var skikkelig trash og underholdningen på scenen var jo bare til å le av.

Anonymkode: 41a26...d9b

Syns også at Ina og Marius var best, men det er også basert på forbedringen de hadde gjennomgått siden auditionen. De har tydeligvis jobbet hardt, og klarte å gjøre en ordentlig snuoperasjon på låta. I tillegg syns jeg de er best med tanke på utgangspunktet: Disse to har jo ingen musikalsk erfaring, men klarte likevel å ro det i havn bedre enn alle andre. De andre deltakerne hadde halvhjertede, rotete fremføringer, mens Ina og Marius så ut til å gå all in og laget god stemning.

Charlotte er forsåvidt flink, men ikke såpass at man blir kjempeimponert. Hun er riktignok mye flinkere enn de andre på hotellet (og forøvrig hundre ganger flinkere enn meg, haha), men syns Ina og Marius fortjener ekstra poeng fordi de laget en bra låt med bra fremføring, på tross av at de hadde alle odds mot seg, lå nederst på rangstigen, dårlig audition og likevel viste stor fremgang. Når man allerede har musikalsk erfaring og er artist, så burde forventningene bli jekket et par hakk opp, og jeg syns faktisk ikke at fremføringen til Charlotte og KR var bedre enn Ina og Marius. Syns Ina og Marius hadde en mer fengende låt og bedre show. Men jeg syns ikke Charlotte og KR var dårlige, de var jo også flinke. Men jeg personlig syns progresjon og utgangspunkt burde ha ført Ina og Marius på topp, især når to stykker uten musikalsk erfaring klarer å gjøre det like bra som et par der den ene er musiker.

Anonymkode: ce667...d83

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rettferdig at Mathias og AM måtte dra. De tok ikke oppgaven seriøst i det hele tatt. AM sa i snakkeboksen de ikke trengte å øve og mente de var så flinke. Flirer når de var i bassenget å fikk se Erik og Newa øve.. AM hørtes helt forferdelig ut! 🙈

Synes Marius og Ina var best. At man har bra sangstemme er et pluss, men synes viktigere å ha innlevelse, rytme, lage show og ha det gøy på scenen. Kunne se de to hadde jobbet hardt og blitt bedre :) Villle ha de på første og KR og Charlotte på 2

Anonymkode: 27684...323

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett AM sin sesong så jeg aner ikke om hun var søt der, men jeg har slitt med henne denne sesongen, og kom for et par episoder siden på hvorfor! Hun minner meg om Anna Anka!! 

Må innrømme at jeg jublet høyt da hun og Mathias røk, og er spent på hva som vil skje fremover. Egentlig skulle jeg ønske at Leo kom inn igjen og han og Erik kunne vunnet sammen... :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes at Ina og Marius var best i går? Synes de hadde den beste fremføringen, og jeg ble faktisk overrasket over at Ina ikke var så dårlig til å synge som hun skulle ha det til. Og Charlotte synes jeg ikke var noe flink, fikk en følelse av at det må ha hørt annerledes live enn på tv?

Men veldig fortjent at Ann mariell og Mattias røyk ut. Der var det dårlig med sangstemme, sangen var dårlig, bildet var skikkelig trash og underholdningen på scenen var jo bare til å le av.

Anonymkode: 41a26...d9b

Jeg var imponert over hvor stor forbedring Ina har hatt siden første fremføring! Jeg pleier å få helt noia av sure toner og krymper meg når noen synger surt, men jeg hadde ingen problemer med å høre på Ina denne gangen. Tvert i mot syntes jeg det hørtes bra ut, i hvertfall med tanke på utgangspunktet. Marius sang surt som bare juling, men kombinert med Ina og det søte showet deres ble det veldig sjarmerende og morsomt. De burde ha fått toppkarakter for innsats og imponerende framgang.
Charlotte hørtes sliten og halvhjertet ut i finalen. Jeg synes ikke deres nummer var så bra, og spesielt ikke med tanke på at hun er sanger og låtskriver og virkelig burde ha briljert. Hun gjorde det faktisk dårligere enn den første gangen.

AM og Mathias fikk som fortjent. Veldig bra at dommerne gjennomskuet det halvhjertede forsøket på å flyte gjennom konkurransen. AM sang surt som bare f... men merker det ikke selv. I hennes ører er hun nok sangstjerne nesten på nivå med Charlotte... :rolleyes:

Nå er jeg mest spent på hva KR og Charlotte finner på. Jeg synes ingen av dem fortjener verken makt eller å vinne PH. KR har hatt sine sjanser og Charlotte har liksom ikke gjort noe spesielt der inne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes at Ina og Marius var best i går? Synes de hadde den beste fremføringen, og jeg ble faktisk overrasket over at Ina ikke var så dårlig til å synge som hun skulle ha det til. Og Charlotte synes jeg ikke var noe flink, fikk en følelse av at det må ha hørt annerledes live enn på tv?

Men veldig fortjent at Ann mariell og Mattias røyk ut. Der var det dårlig med sangstemme, sangen var dårlig, bildet var skikkelig trash og underholdningen på scenen var jo bare til å le av.

Anonymkode: 41a26...d9b

Nei du er ikke den eneste, synes også de var best :) De hadde jo øvd og fått til en ordentlig låt med tekster og de laget litt show .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fatter ikke at AM og Mathias (spesielt AM) var så fornøyd med sin første opptreden at de ikke gadd å øve. AM mente det ikke var vits i å øve og bedre å ta det som det kommer. Eh?

Virker som KR og Charlotte kan ofre noen og ta inn en utstemt deltager.  Håper ikkje de tar inn Mathias eller AM, men virker som KR var fornøyd med at de var ute "Nå slipper jeg å måtte ta hensyn til at Charlotte som var så close med de" Sa noe i den duren. 

Vet ikke hvordan dommere stemte, men Erik og Newa fortjente ikke 2 plass. Erik glemte jo teksten hele tiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De endelige resultata var vel en sammenlagt av dommerens poeng og stemmene fra deltagerne, mener jeg? Så vidt jeg skjønte fikk vi ikke vite hvem dommerene faktisk hadde rangert høyest, men med tanke på at Ine og Marius kom så høyt opp etter å ha ligget på sisteplass så har de nok fått 4 eller 5 av dommerene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, missmcbeal skrev:

De endelige resultata var vel en sammenlagt av dommerens poeng og stemmene fra deltagerne, mener jeg? Så vidt jeg skjønte fikk vi ikke vite hvem dommerene faktisk hadde rangert høyest, men med tanke på at Ine og Marius kom så høyt opp etter å ha ligget på sisteplass så har de nok fått 4 eller 5 av dommerene. 

Ja, og de ga nok Mathias og AM lavest poeng igjen. Siden de lå på andre plass på listen etter Pandoras, så tenkte kanskje AM at de sikkert var trygge uansett, siden Julie og Oscar var verre på audition. Samme med Marius og Ina. Øvelse gjør mester 👍

Angående angsten til Julie, så tror jeg hun nok hadde angst for å ryke ut. Hun reagerte ikke på samme måten første gangen. Men siden masterplan til hun og Oscar ikke funket, så fikk nok litt hetta, siden hun ikke gjorde det så bra på audition.Hvert fall slik jeg tolket det, men kan være jeg tar helt feil

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Ja, og de ga nok Mathias og AM lavest poeng igjen. Siden de lå på andre plass på listen etter Pandoras, så tenkte kanskje AM at de sikkert var trygge uansett, siden Julie og Oscar var verre på audition. Samme med Marius og Ina. Øvelse gjør mester 👍

Angående angsten til Julie, så tror jeg hun nok hadde angst for å ryke ut. Hun reagerte ikke på samme måten første gangen. Men siden masterplan til hun og Oscar ikke funket, så fikk nok litt hetta, siden hun ikke gjorde det så bra på audition.Hvert fall slik jeg tolket det, men kan være jeg tar helt feil

Mhm, tror også Am og Mathias fikk minst poeng av dommerne. 

Ja det tror jeg du er inne på noe, det var ikke like nøye første kvelden som siste kvelden pga. at de hadde en masterplan som de sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror akkurat Paradisehotel-kontoen på Instagram klarte å spoile noen som kommer inn igjen i semifinaleuken. De la akkurat ut en haug med bilder med teksten "Klar for semi´n eller?" med masse bilder fra deltagermobilene, og det første bildet er av noen som har røket ut. Dukket opp i instagramfeeden min, var ikke til å unngå å se det. Så ikke gå inn dersom dere vil unngå spoiling.

Så passe talentløst av de. Jeg håper jo at de presterte å legge ved et gammelt bilde, men tror rett og slett de har tabbet seg ut....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut infoen med navn i spoiler tråden? 

Anonymkode: af407...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du legge ut infoen med navn i spoiler tråden? 

Anonymkode: af407...ca1

Nei, vil ikke innom spoiler-tråden :P Var innom der en gang og ble skikkelig sur siden jeg fikk spoilet noe som jeg ikke ville vite :P Men du kan jo ta turen innom instagramkontoen til Paradise hotel-Norge og legge ut spoileren der selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de bildene er fra uka som har vært, så tviler på at det er angående neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, missmcbeal skrev:

Tror akkurat Paradisehotel-kontoen på Instagram klarte å spoile noen som kommer inn igjen i semifinaleuken. De la akkurat ut en haug med bilder med teksten "Klar for semi´n eller?" med masse bilder fra deltagermobilene, og det første bildet er av noen som har røket ut. Dukket opp i instagramfeeden min, var ikke til å unngå å se det. Så ikke gå inn dersom dere vil unngå spoiling.

Så passe talentløst av de. Jeg håper jo at de presterte å legge ved et gammelt bilde, men tror rett og slett de har tabbet seg ut....

Synes det har vært mye spoilling i år. Også fra deltagerne. Joakim hadde visst spoilet hvem som vant på IG. Det er borte, men skaden er allerede skjedd :roll: Og frøken Raad spoilet en deltager som ikke vant

Var det i sesong 8 der det ble lagt ut bilde av de som vant på tv3 sin FB side? Før finalen var vist på TV. Makan!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Helhvete skrev:

Alle de bildene er fra uka som har vært, så tviler på at det er angående neste uke. 

ÅÅh er du sikker? Hvordan klarer du å se det egentlig? Håper det er tilfelle :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, missmcbeal said:

ÅÅh er du sikker? Hvordan klarer du å se det egentlig? Håper det er tilfelle :P 

Ganske, bildene viser også mathias. Så ingen fare, tror jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aurora** skrev:

Synes det har vært mye spoilling i år. Også fra deltagerne. Joakim hadde visst spoilet hvem som vant på IG. Det er borte, men skaden er allerede skjedd :roll: Og frøken Raad spoilet en deltager som ikke vant

Var det i sesong 8 der det ble lagt ut bilde av de som vant på tv3 sin FB side? Før finalen var vist på TV. Makan!

Seriøst? Mente han det og hvorfor skulle han være dum nok til å skrive det på Instagram? Det var ikke tull da? Sykt om TV3 røpte vinneren for tidlig, hvordan er det mulig egentlig? Var det samme dagen liksom?

Jeg har merket at deltagerne på Instagram har røpet innsjekk og diverse samme dag som episoden går, men før den har rullet på TV3. De har riktignok ventet til etter klokka 17.00 når episoden er sluppet på Viaplay, men de burde jo tenke på at det faktisk er mange som ikke ser den før den går på TV 22.30. Uka Oskar sjekket inn så fikk jeg med meg at han sjekket inn før jeg rakk å se episoden på kvelden.

Har fått med meg spoilinga til Raad også, men vet ikke om jeg tar alt hun sier for god fisk da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Helhvete skrev:

Ganske, bildene viser også mathias. Så ingen fare, tror jeg :P 

Får håpe det da, om ikke har vi jo spoilet det for alle andre nå :P Men når du sier det er det kanskje logisk at de legger ut bilde fra forrige uke nå i ettertid. Hm :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...